donderdag 9 mei 2013

Post van Angélique

Gisteren kreeg ik post van Angélique. Nee, niet van mijzelf, maar van Angélique van het blog Liek hier. Ze had een give away georganiseerd voor het moment dat ze 25 volgers zou hebben. Ik won niet de give away, maar Angélique wilde elke deelnemer een leuke attentie sturen, ik ontving die gisteren. Kijk eens hoe lief:
Een super leuk schoolbord-hartje met gehaakt bloemetje op een knijpertje en een lief briefje erbij, opgemaakt in het thema van de give away "everybody likes a compliment". Dank je wel Angélique, ik vind het een super lieve attentie!
Overigens is ze alweer een eind verder dan de 25 volgers. Ga er eens kijken, ze is zo veelzijdig dat er voor iedereen genoeg leuks te zien is!

19 opmerkingen:

Gonny zei

Wat lief.
Het is je gegund.
Fijne dag.

Groetjes, Gonny

xxx Myra xxx zei

wat super leuk!

Jacomijn zei

Heel erg leuk !!

Unknown zei

Zat hier ook bij de post!!! geweldig toch!

Zaanse Zolder zei

Wat ontzettend lief!

Linda zei

Wat een leuke attentie, ik ga direct even op haar blog kijken,groetjes Linda

Unknown zei

Super lief dat iedereen iets kreeg! :)

hooksandyarns zei

Cute little gift - that was very nice of her to do that. :)

Liek zei

Ik zit hier helemaal te blozen... Fijn dat iedereen het leuk vindt! Met 25 volgers is het nog te doen, haha!
Binnenkort komt het patroontje van de 'hoofdprijs' op het blog!
Groetjes,
Angélique

Moos zei

Ahhhh wat prachtig meis!

Marga zei

Heel erg leuk vooral dat Hartje op dat knijpertje.
Groetjes Marga

Michelle zei

Wat super leuk dat ze dit voor iedereen maakte :)

Hobbyrita zei

Hoe leuk om aan elke deelnemer een kleine attentie te sturen, maar als je veel volgers hebt kan je dat echt wel niet blijven doen :) Maar jij hebt geluk en was erbij Angélique!
Groetjes, rita.

Preeti zei

That chalkboard is so lovely! Lucky you to get that sweet gift:)

Es zei

Ow wat een mooi gebaar, ga gelijk even kijken :)
Groet Esther (Espiratie.blogspot)

susie zei

Dit is idd een lief gebaar !
en ik heb net haar ganse blog bekeken, mooi allemaal.

Nog een fijne avond .. :)

Jacqueline zei

Dat was leuk, dat ze je dit met de post stuurde:)

marmarel zei

Haha oh nee toch, nog meer blogs om door elkaar te halen! Ik haalde in het begin steeds jou en Angeline van Mijn eigen plekkie door elkaar. :-)
Superleuk, ik ga zeker even bij haar kijken!

Miss Creatuurtje zei

Wat een fijne dingen gebeuren er toch in blogland!