woensdag 17 september 2014

Theedrinken

Goh, alweer 3 weken terug heb ik het vorige bericht geplaatst en ik ben zeker 1 week niet op andere blogs geweest. In die tussentijd heb ik o.a. in huis geklust en mijn energie aan nog andere zaken gegeven. Op haakgebied heb ik niet zo heel erg veel gedaan. Julia heeft een nieuwe spijkerbroek, maar omdat een shirtje of truitje maar niet wilde lukken houden jullie die nog tegoed van me.
Wel heb ik een compleet theeservies voor Julia gehaakt, zodat ze het gezellig kan maken als ze visite krijgt ;-)
Een theepotje, suikerpotje, 4 kop en schotels en 4 gebakbordjes, ze is helemaal in haar nopjes.
Ik heb het serviesje zonder patroon gehaakt, maar wel opgeschreven wat ik gedaan heb, dus als er belangstelling is schrijf ik het patroon nog wel uit.
Het stoeltje en de tafel heb ik even van Lego gemaakt, waar dat speelgoed al niet goed voor is :-)

Dank jullie wel dat jullie met geduld hebben gewacht op een nieuw blogbericht, ik vind het fijn dat jullie er zijn!

33 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

Zowee, wat knap! En wat een gepriegel die kleine dingetjes hihi. Wel heel goed gelukt!

Remco zei

Gezellig zo hoor, en ik wist niet dat je zo goed was met Lego!!
wat ik wel wist is dat je servies er grandioos leuk uit ziet.
Nogmaals mijn complimenten (al had je die al gehad)!!!!

Erica ♥ zei

Wat heb je dat gaaf gemaakt zeg, ziet er super uit ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Jolanda zei

Dat ziet er heel schattig uit!
groetjes Jolanda

Vera de Gries zei

Wat knap zo klein!!!

Vera zei

Dat ziet er gezellig uit, laat de visite maar komen, kan Julia pronken met het mooie theeserviesje wat je voor haar gemaakt hebt.

Antoinette zei

Wij vinden het ook heel leuk dat jij er bent :)
En soms nemen andere dingen even (of veel) tijd in beslag en komt er wat minder uit de haaknaald.
Julia lijkt het naar haar zin te hebben met haar kleurrijk serviesje :D
Jammer dat een truitje of vestje nog even niet gelukt is, gewoon even aan de kant gooien en later weer oppakken, meestal lukt het dan wel.

Frederika zei

Wat een leukerd. Erg fijn dat dat ze haar eigen serviesje heeft. Een heel gepriegel neem ik aan. Super

blauwruitje zei

Hoi, ik loop weer vreselijk achter merk ik. Wat een dot is die Julia. En die gehaakte kopjes, zo schattig. Volgens mij raak je ook in de ban van de pop. Groetjes Sandra

Preeti zei

Lovely doll!! And the teaset is just so cute !!:)

Franciens Haakwerk zei

ha, dat is een gezellig gezicht, lekker aan de thee. Wat leuk gedaan, en Julia is schattig :) groeten Francien

Elizabeth zei

En ik vind het ook weer fijn om een blogbericht van je te lezen! 'k Maakte me stilletjes al een beetje ongerust, maar je bent gewoon druk geweest.
Wat heb je dit leuk gemaakt, Angélique... en die lego ... ja natuurlijk, maar hoe kòm je er op! Ik zou gaan zitten prutsen met karton, maar dit is veel leuker!
En dan die piepkleine kopjes ... suikerpotje, theepotje... Hoe ieniemienie .. Met welke haaknaald heb je dat gemaakt?
Weet je, je moet je patronen bewaren voor een boekje en dat uit laten geven. Ik denk dat er belangstelling voor is!
Nou, ga jij maar lekker theeleuten met Julia ... ik doe nog een paar steekjes ...

De Breimeisjes zei

En als je dan weer wat plaatst, dan is dat absoluut de moeite van het wachten waard! Wat heb je dat leuk gedaan!
En dat met de Lego, hmmm, misschien kan ik daar ook nog wel eens wat mee. Heel goed idee!
Groetjes,
Akkelien

molemieke zei

Wat leuk dat serviesje! Nu kan Julia lekker theepartijtjes houden.
Groetjes Daisy

Miss Creatuurtje zei

En ik vind het fijn weer wat van je te lezen. Maar heel begrijpelijk hoor, ook hier is het schipperen tussen wat wel en niet gedaan en bloggen moet er dan vaak bij inschieten. Leuk servies maakte je, jij bent een krak in priegelen (Nederlands woord dat ik geleerd heb in blogland :-))

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Oh Julia glundert gewoon dat ze heerlijk een kopje thee kan drinken aan deze prachtig gedekte tafel :). Chapeau hoor, petje af voor je mooie werk.
Ik heb eigenlijk op dit moment ook niet echt de tijd om blogbezoekjes af te leggen, maar ben een uur voor de wekker wakker geworden en kom niet terug in slaap dusss kom gezellig effe op bezoek ;). Dikke knuffels en doe lekker je ding!

Unknown zei

Ha, dat heb ik ook al eens gehaakt, een serviesje. Ik heb het alleen niet opgeschreven. Dat van jou is erg mooi en kleurrijk. Daar houden poppenmeisjes wel van. Wat een slim idee om van lego meubeltjes te maken.
Grtjs
Daniëlle

jellinacreations zei

Dat is wel echt jou ding hè dat priegelwerk.
Een leuk plaatje heb je er van gemaakt:)

Linda zei

Ja, meis soms zijn andere dingen net even belangrijker maar je hebt in ieder geval niet stil gezeten want Julia is klaar voor thee visite en zie haar glunderen, ze is helemaal in haar nopjes met haar mini-serviesje ;-))

kervei zei

oh wat schattig, maar wat priegelig!

Groetjes,

Ilse

schafimwolfspelz zei

Was für ein süßes Püppchen. Da möchte man selber wieder klein sein, um damit spielen zu können.
Liebe Grüße
Steffi

Leonie zei

Wowww! Zo knap gehaakt! Super mooi gemaakt!

Groetjes Leonie

Angélique zei

Das kann man auch wenn man groß ist ;-)

Sanne zei

Mooi gedaan!!

Hobbyrita zei

Ze wordt niet verwend hoor, oh nee, ze krijgt zomaar een heel theeservies in 1 keer cadeau van mama, een spijkerbroek heeft ze ook al, alleen een truitje nog, toe maar! Wat een verwennerij! Maar wel heel prachtig gemaakt, vrolijke kleurtjes!
En we blijven je volgen hoor, ook al is het 3 weken geleden.
Grtjes, rita.

Marjo zei

Super knap gehaakt, dat frulwerk is echt niet aan mij besteed ;-)

Liefs
Marjo

Margaret zei

Wat leuk dat Julia nu een theeparty kan houden. Knap gemaakt.

Groetjes, Margaret

Tinie zei

Tof hoor, dat theeservies. Mooi gemaakt. Lieve groetjes Tinie

Herriet zei

Echt super schattig!

Dinah zei

Tijd voor thee en taartjes.. :-) Leuk gemaakt hoor!!

Lieve groet, dinah

marmarel zei

Soms heb je gewoon even andere dingen aan je hoofd! Maar Julia zit er gezellig bij, wat een geweldig serviesje!! Ach en dat truitje komt nog wel een keer, dat theedrinken houdt ze zo nog wel even vol!
Groetjes, Marijke

Natas Nest zei

Ohhh, that's soo sweet, Angélique!! ♥ As a tea lover I like that especially :o). And it's so tiny, wow, really great job! Julia is surely happy and awaiting her friends for 5 o'clock tea ;-)). Have a happy weekend, dear!!
Groetjes, Nata

obat herbal asam urat zei

just blogwalking.. nice post :D