vrijdag 5 december 2014

Visserslatijn

Eindelijk kon ik mijn vader zijn cadeau geven ter ere van zijn 75e verjaardag:

Kusje pap?




Een echte trofee voor een visser die het visserslatijn vloeiend spreekt :-D
Het idee heb ik van het blog van Angeline, het patroon komt uit het tijdschrift Filati home 55. Dank je wel Angeline voor het idee!
De vis is zo'n 35 cm lang en gehaakt met naald 3,5 en 100 gram acryl.
De voet maakte ik van hout, in de vis zit voor de stevigheid ook een houtje, omdat het beest best groot is.
Het patroon vraagt wel om wat oplettendheid, maar wat vind ik hem gaaf geworden!
Wees niet verbaasd als er hier nog eens een vis verschijnt :-)


42 opmerkingen:

Marjo zei

Hij is ....blub.....echt....geweldig mooi.....blub...

Liefs
Marjo

De Breimeisjes zei

Geweldig leuk! Mooie kleur ook! Ja, ik heb 'm destijds ook wel gezien bij Angeline.
Groetjes,
Akkelien

CarlaK.be zei

Super ! Proficiat aan je papa !

Angeline zei

Hij is super Angelique!

Vera zei

Wow wat een beauty!!!!
Wat zal je vader hier blij mee zijn !!!
En natuurlijk ook jij gefeliciteerd

Riannes Haaksels zei

Heel leuk!

Franciens Haakwerk zei

Ook ik vind hem onwijs gaaf geworden, wat een geweldig cadeau, die zal wel een best plekje krijgen. groeten Francien

Betsy zei

Hij is prachtig! Ziet er ook gaaf uit op zo'n voetstuk!
Gefeliciteerd met je jarige vader.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

blauwruitje zei

heel goed gelukt zou ik zeggen! Ga je nog naar het haakcafe. Ik was het wel van plan. Fijn weekend. Groetjes Sandra

Unknown zei

Prachtig gedaan. En zo mooi op dat houten voetstuk !!!
Proficiat aan de jarige papa.
Grtjs
Daniëlle

Gonny zei

Hij is leuk. Geweldig.

juffrouw Ooievaar zei

In een woord PRACHTIG, kan niet anders dan dat je vader er blij mee is. Een heel leuk cadeau. groetjes en een hele fijne avond.

Hobbyrita zei

Hier is maar 1 woord voor: PRACHTIG! Dat heb je knap gemaakt hoor, je vader zal wel blij en trots zijn!
Grtjes, rita.

Frederika zei

Wat een super leuk cadeautje

Elizabeth zei

Dat is een geweldig leuk cadeau, met een vette knipoog...
Jij draait ook nergens je hand voor om hè.., maakt even een super professionele houten standaard erbij...
Gaaf, Angélique!

Haakmuts zei

Wat een super mooi cadeau heb je gemaakt voor je vader, prachtig.
Maar lijkt me een heel moeilijk patroon, maar het resultaat mag er zijn hoor.

E Strea Chikitu zei

haha wat enorm leuk zeg! En nog van harte met je vader.

Es zei

prachtig kadoo met liefde gemaakt dt spat zo van het scherm, XX Es

Tante Titi zei

super geworden zeg, wat een mooi kado!

Monique van den Berg zei

Wat is ie toch leuk he. Mooi gemaakt.

Moois van mie zei

ik heb hem ook in de filati zien staan, hij is mooi hé !

Saskia zei

Heel mooi! Wat 'n fijn en origineel cadeau!

Groetjes, Saskia :)

Metsmaakgehaakt zei

Heel erg leuk

Unknown zei

Dat is nog eens een supermooi cadeau!

Unknown zei

Wat een gave vis. Mijn vader wordt binnenkort ook 75 jaar.Hmm . . .

Annemiek zei

Echt een knustwerk! groetjes, Annemiek

Corine zei

Wat een leuk cadeau! Hij is erg mooi geworden!

Fijn weekend!
Corine

ANNASOER zei

Wow, die vind ik echt leuk :)
En toevallig vist mijn vader ook en is ook 75!
Van harte gefeliciteerd Angélique!
xx

molemieke zei

De vis is prachtig! Je vader zal vast blij zijn met zo'n mooi en persoonlijk cadeau.

Groetjes Daisy

Pauline zei

hij is inderdaad schitterend geworden die blub van je!

Miss Creatuurtje zei

Heel tof kadoo voor je vader, hij was er vast heel blij mee mits hij zo bedreven is in visserlatijn! Hij staat ook nog op mijn verlanglijstje ... mijn héééél lang verlanglijstje ;-)

creajettie zei

Super mooi!

Mamita zei

Il est absolument magnifique, quel cadeau formidable !

Michelle zei

Wat een geweldig cadeau! Erg mooi gemaakt ook

Margreet zei

Wat een prachtig en origineel cadeau Angélique, die krijgt bij je vader vast een speciaal plekje!
groetjes, Margreet

Natas Nest zei

Wow, great job, Angélique! A wonderful present. Belated Happy Birthday for your daddy :-)
Groetjes, Nata

Petra L zei

Blub blub...ik ga spontaan meedoen met die vis.
Gefeliciteerd met je varders verjaardag en ik denk dat hij hier erg blij mee zal zijn.

Lieve groet, Petra

Unknown zei

Wauw, die is echt cool geworden! En stoer ook, toepasselijk cado voor een visser.
Visserslatijn haha nog nooit van gehoord maar ik vind het wel een goeie :-)
grtjs
Inge en Janne die de vis "vetgaaf" vindt.

Sandra zei

Heel mooi geworden!

Marloeskreatief zei

Waaauuuuuw wat is die gaaf zeg echt een kunst stuk

sajuki zei

great !
Greetings from Poland :)
Katarzyna


Natas Nest zei

Happy New Year to you, dear!!! Wishing you lots of luck, health and creative hours for 2015 :-). Hugs, Nata