donderdag 26 februari 2015

Slapen onder de zee

Al een tijd loop ik met dit idee rond en al een tijd spaar ik verschillende tinten blauw acryl.
Eindelijk kan ik het idee in mijn hoofd opruimen omdat ik het uitgevoerd heb. Ik heb het over "de blauwe deken".


Ik haakte een ripple stich (oftewel keper patroon) voor een golf-effect en liet de kleuren overlopen van heel donker blauw tot wit.
Het formaat is ca. 90 cm x 130 cm, perfect voor een ledikantje,


Of om heerlijk onder weg te kruipen op de bank.
Het dekentje weegt bijna 600 gram.


Het visje heb ik een loshangend vinnetje gegeven voor het grappige effect (en is natuurlijk heerlijk om aan te friemelen als je tv kijkt ;-) )



Eens kijken of ik dit dekentje kan verkopen op de weversmarkt deze zomer.

39 opmerkingen:

jellinacreations zei

Wat een prachtdeken Angelique!
(past mooi bij mijn tas)
Ik denk dat je deze zeker gaat verkopen,
en ook leuk detail dat visje :)

Franciens Haakwerk zei

Wow, wat is dat mooi geworden zeg, al die tinten blauw, heerlijk rustgevend. groet Francien

Ghea zei

hET ZIET ER PRACHTIG UIT, MOOIE STEEK EN MOOIE KLEUREN BLAUW BIJ ELKAAR.
LIEFS GHEA

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een beauty en wat een leuk detail dat visje. Die ben je zo kwijt op de markt hoor Angelique ;)
Lieve groetjes Miranda

Pauline zei

Wat een mooi dekentje is het geworden! Daar kan je trots op zijn!

Atelier Valerie zei

Een prachtig deken om te koesteren ...
Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

Metsmaakgehaakt zei

Heel erg mooi geworden

Frederika zei

Wat ziet die deken er leuk uit. het visje is echt fantastisch

Atelier het Uilenhuis zei

Wat mooi zeg, en heel grappig zo'n visje erop!

Michelle zei

Wauw wat een mooie deken is het geworden!

Vera zei

Hij is prachtig geworden. Ik ben benieuwd of je hem nog hebt bij de Weversmarkt, zou me niets verbazen als je hem al veeeeeeeel eerder verkoopt.

Unknown zei

Echt super leuk! Geweldig idee en schattig dat visje erop!

Corine zei

Mooi dekentje is het geworden zeg!
Ik denk dat ie wel wil verkopen hoor!

Groet, Corine

Unknown zei

Wat een mooi idee. En dat visje !!! Kei leuk. 600 gr voor een deken, das toch niet te veel hé. Gezellig om te snoezelen.
Grtjs
Daniëlle

Linda zei

Wauw wat een mooitje maar het leukste vind ik wel dat visje ;-))

Dinah zei

Wat mooi en wat een orgineel idee. Het visje maakt het wel helemaal af. Hoeveel kleuren blauw heb je daar voor gebruikt vraag ik me nu in eens af?

Lieve groet, dinah

kervei zei

Wat mooi! Leuk detail, dat visje.

Groetjes,

Ilse

Angélique zei

7, o nee, 6 en 1 wit ;-)

Christine W zei

Hij is heel erg leuk geworden! Prachtig. En zo schattig, dat visje!

Marjo zei

50 tinten blauw ipv grijs :-)

Prachtig !

Liefs
Marjo

molemieke zei

Super mooie deken. Het visje erop is geweldig. Herkenbaar hoor dat er iets in je hoofd blijft ronddwalen. Nu dus plaats voor iets nieuws?
Groetjes Daisy

Jolanda zei

De deken is prachtig geworden!
groeten Jolanda

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Oh wow super dat je dat dekentje gemaakt hebt, ziet er heel mooi uit en je zult het vast snel kwijt zijn, misschien nog wel eerder ;). Dikke knuffels!

blauwruitje zei

Wat een gaaf dekentje. De kleur en het thema helemaal super! groetjes Sandra

E Strea Chikitu zei

Mooi en heerlijk zomers!

Zaanse Zolder zei

Allemachtig prachtig.... 50 tinten blauw (en oranje), die ga je echt wel verkopen :-)

De Breimeisjes zei

Heel mooi! Ik ben ook dol op blauwe kleuren. Erg leuk ook met dat visje erop :-)
Groetjes,
Akkelien

Hobbyrita zei

Dat dekentje ben je vast in een wip kwijt op de markt, zo prachtig in blauwtinten en helemaal vrolijk met dat visje erop!
Grtjes, rita.

Natas Nest zei

Super! Looks like the sea, and the fish is a great idea. Happy weekend!! Nata xxx

Jacqueline zei

Mooi dekentje zeg! Die heb je zo verkocht.. Zo grappig met het visje !

Moois van mie zei

oohhhhh! Geweldig zeg !

Anoniem zei

Amai, wat prachtig! Daar mag je trots op zijn, het ziet er super uit.

Annemiek zei

Wauw wat Leuk! vooral het visje dat maakt het helemaal af!

Petra L zei

Wat leuk Angelique en ook het visje staat vrolijk ;-)


Lieve groet, Petra L

HaakBrei-n zei

Wat een supergoed idee het goudvisje, ik weet zeker dat je hem snel verkoopt, liefs Chantal

Unknown zei

Prachtig! Zo lief en mooi gedaan! Bijna zonde om te verkopen :)

Monique van den Berg zei

Heel mooi die tinten. Nu maar hopen dat degene die er onder slaapt niet zeeziek wordt onder die deinende golfjes ;-)

de Haakster zei

Prachtig hoe je de kleuren laat verlopen! Heel mooi geworden.

creajettie zei

Supermooi! En leuk met het visje!