maandag 23 maart 2015

Cadeautje voor een theeleut

Één van mijn lieve nichtjes werd gisteren alweer 16 jaar.
In tegenstelling tot veel van haar leeftijdsgenoten had ze een fijne wensenlijst waar we wel wat mee konden; ze wilde graag o.a. theebekers van Blond Amsterdam om met haar vriendengroepje op haar kamer gezellig thee te leuten, hoe leuk is dat!
Ik kocht een mandje om nu de cadeautjes in te doen, maar waar ze ook handig de bekers in naar de vaatwasser kan brengen zonder dat ze vallen, en bekleedde het met een katoentje dat op heel makkelijk wasbaar is.
Verder kocht ik een beker die op haar lijstje stond, een pakje thee, een pakje "theeleutjes" en een zakje snoephartjes.


Ik haakte onderzettertjes in "blond-Amsterdam-kleurtjes" van Phil Coton 3 en maakte er een mooi opbergdoosje bij.


Dat doosje maakte ik van een kartonnen doosje, beplakt met plaatjes die ik van internet haalde. Er ging een laagje houtlijm vermengd met water (=home made mod podge) ter bescherming over en het werd afgewerkt met een randje gehaakte vasten.
Het cadeautje viel erg in de smaak bij mijn enthousiaste nichtje :-)

34 opmerkingen:

jellinacreations zei

Wat superleuk!
Een goede combi, wat gekocht en veel creativiteit van jou.
Dit maakt het in mijn ogen het perfecte kado.
(Wat een geschenk toch he als je een beetje creatief bent)

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Oh wat een super leuk kado lieverd. Niets leukers als zo een kado te kunnen samenstellen met zelfgemaakte creaties (geweldig leuk dat opbergdoosje en die gehaakte onderzetters!) en een mooi kado en lekkers! Lief hoor tante Angelique! Dikke knuffels!

CarlaK.be zei

Wat een lief attent cadeautje !

Unknown zei

Wat een super cadeau. En je hebt het dan nog zo mooi persoonlijk gemaakt.
Grtjs
Daniëlle

Dinah zei

Nou dat wil ik wel geloven wat een leuk cadeau. eigenlijk veel leuker om tegeven dan die eeuwige envelop met geld, dat is zo saai. En je hebt er ook erg veel werk van gemaakt met mooie onder zetters + opbergdoosje. Top hoor!!!

Lieve groet,dinah

Tinie zei

Ahhh, wat een lief cadeautje voor je nichtje. Ik snap dat ze er blij mee is, je hebt er veel liefde in gestopt door het te maken. Dat maakt het nog meer bijzonder! Lieve groetjes Tinie

De Breimeisjes zei

Ja, dat snap ik, dat het in de smaak viel! Echt een verwenpakketje!
Groetjes,
Akkelien

creajettie zei

Wat een supergezellig theepakket! Mooi gemaakt de onderzetters in bijpassende kleuren en het Blond Amserdam doosje! Echt een leuk kado om te krijgen!

Franciens Haakwerk zei

Wat een leuk en lekker cadeautje is dit zeg! Kan me voorstellen dat ze er blij mee is. groeten Francien

Margaret zei

Wat een mooi pakketje. Snap wel dat ze daar blij mee was.

Dirkje Spreeuw zei

Een ontzettend gezellig cadeautje heb je ervan gemaakt Angélique! Kan me goed voorstellend dat je haar heel blij hebt gemaakt :-)

Michelle zei

Wat een super leuk en smakelijk cadeautje!

Linda zei

Wat een supergaaf cadeau, daar zal ze zeker blij mee zijn!!

juffrouw Ooievaar zei

Dat je nichtje blij is dat snap ik, wat een leuk cadeautje. Ja, als kleine meisjes groter worden is het toch vaak geld wat ze vragen. Wel nuttig natuurlijk, maar met zo'n cadeautje is het leuker om te gaan feliciteren:-)

Christine W zei

Dat snap ik wel! Het ziet er heel erg leuk uit!!!

Frederika zei

Wat een superlief cadeautje.

Unknown zei

wat een mooi cadeautje ..en alles zo mooi
gecombineerd met elkaar ...wie zou daar niet
blij mee zijn ...

Hobbyrita zei

Kan best geloven dat de "theeleut" in haar nopjes was met zo'n lief cadeau, prachtig gedaan!
Grtjes, rita.

Atelier Valerie zei

Dit is een heel leuk cadeau geworden ...
Je moet maar op het idee komen ...
Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

Pauline zei

Wat een leuk en persoonlijk cadeau! :)

Petra L zei

Wat een leuk kado Angelique. Hier zal ze echt blij mee zijn :-)
Mooi hé....16 jaar en thee-leuten met vriendinnetjes op haar kamertje :-)

Lieve groet, Petra L

Ateljee de Kraal zei

super leuk cadeau voor zo'n meid, leuk!

Vera zei

Wat een leuk geheel zo. Is je nichtje vast heel blij mee geweest.

Angeline zei

Wat heb je dat ontzettend mooi gemaakt allemaal,ik geloof het goed dat het in de smaak viel...zo mooi gemaakt allemaal en met zoveel liefde!

Angeline zei

Wat heb je dat ontzettend mooi gemaakt allemaal,ik geloof het goed dat het in de smaak viel...zo mooi gemaakt allemaal en met zoveel liefde!

Margaret zei

Je hebt er een prachtig cadeau van gemaakt waar jouw nichtje vast heel blij mee is.

Groetjes, Margaret

Y:1962!! zei

Prachtig!!

Natas Nest zei

Ohh, how wonderful! ♥ I'd been thrilled, I'm a tea lover, too ;-). The selfmade box is fantastic, it's immediately catching the eye when looking at that picture. And the transport basket is a very good idea. Great job, Angélique :-)

Nina Hobbysite zei

wat leuk bedacht. Het doosje is ook erg leuk.

Wendy's Mhaaksels zei

Wat een geweldig leuk doosje, leuk idee! En een superleuk pakket zo bij elkaar. Mooi blog heb je zeg, ik ben je volger geworden en ga vandaag eens heerlijk op mijn gemak rondkijken, leuk ;)
Fijn weekend en groetjes, Wendy
Wendy's Mhaaksels

Haakmuts zei

Wat een enorme leuke kadootjes heb je gekocht en gemaakt, erg leuk om te geven.

marmarel zei

Wat heb je dat ontzettend leuk gedaan!!
Groetjes, Marijke

Petra L zei

Ik heb jou genomineerd voor de Liebster Award (zie mijn blog).

Haak by Daphne zei

Mooi cadeautje! Leuk, zo in de Blond-kleuren en helemaal in zo'n mooi doosje. Ben ook dol op dat servies, ik word er 's morgens bij het ontbijt al vrolijk van.