woensdag 29 juli 2015

Voor wie zich zorgen maakt

Hallo lieve lezers, wat fijn dat jullie, ondanks mijn verwaarlozing van mijn blog, toch nog blijven komen, dank jullie wel! Ik heb ook al een hele tijd geen blogs gelezen van anderen, sorry, dat komt vast ook wel weer, want het is veel te leuk allemaal.

Om terug  te komen op de titel van dit bericht: de "dikke dame" haar date is komen opdagen :-D
Hier zie je ze op mijn bank zitten (ik heb haar weer even naar huis gehaald om de maten te nemen).


Mooi stel toch? Ik ben benieuwd of het tot een relatie uitgroeit ;-)
De "dikke heer" haken was nog lastiger dan de dame, daar er in het boekje van Anja Toonen alleen een beschrijving staat van een staande "dikke heer". Nu lijkt het niet zo moeilijk, maar de gebogen beentjes haken zijn echt heel lastig en daarnaast zijn de beentjes van de heer ook nog eens anders dan die van de dame, dus dat was wel even wat uitzoekerij. Maar ik ben wel trots op het resultaat, nu de bank nog. Ik ben al begonnen, maar ook die maak ik niet precies volgens het boekje, want daar staat geen 2-zitter in en de bank uit het boekje is niet helemaal naar mijn wens.
Voorlopig zal het niet af zijn, maar dat geeft niet, want ze zijn in ieder geval nu samen ;-) (En degene waarbij de twee gaan wonen heeft gelukkig geen haast).

Momenteel ben ik voornamelijk met andere dingen bezig dan met creatief-zijn, zoals veel wandelen en de tuin. Er moet ook gewerkt worden en een huishouden draaiende gehouden worden en dan gaan de dagen snel. Het creatieve zal wel weer komen, dat zit nu eenmaal in de aard van het beestje ;-), alles op zijn tijd.


26 opmerkingen:

De Breimeisjes zei

Ach, wat een heerlijk stel zo samen! Wat leuk voor ze dat er ook nog een bank "op maat" komt!
Groetjes,
Akkelien

Atelier het Uilenhuis zei

Wat een leukerds!

Remco zei

Geweldig stel, passen net zo goed bij elkaar als wij!
Blijf dit zeer unieke en leuke figuren vinden.
I love it like I love you ;-)

blauwruitje zei

Hij is echt gaaf geworden. Super setje hoor. Enne iedereen heeft wel eens wat anders te doen hoor. Groetjes Sandra

Unknown zei

Super leuk stel!
Ik heb het boekje net binnen gekregen en kan niet wachten om een dikke dame te maken.

Petra L zei

Kei-leuk....wat een geweldig stel heb je zo op visite Angelique.
Houden ze wel nog een plekje voor jou vrij op de bank? ;-)


Lieve groet, Petra L

xxx Myra xxx zei

echt heel leuk!!!

Hobbyrita zei

Tja, die zorgen begonnen toch stilaan te komen hoor Angélique, dacht je al een mailtje te sturen ;-)
Gelukkig ben je toch nog creatief bezig, de dikke heer vind ik geweldig, net als de dame, een prachtig koppel, als de bank nu ook nog zo goed lukt wordt dit een prachtig stel!
Grtjes, rita.
En niet meer te lang wegblijven nu hé.

Margaret zei

Fijn je weer op jouw blog tegen te komen. Wat een tof stelletje zo samen. Knap gemaakt, want deze patronen zijn niet gemakkelijk. Deze dikke heer en dikke dame passen prachtig bij elkaar.
Je bent niet de enige die de afgelopen tijd wat meer tijd aan andere dingen besteden dan aan het creatieve. Een mooie foto uit de tuin of gemaakt tijdens een wandeling is ook leuk voor op je blog.

Groetjes, Margaret

Pauline zei

Wat zijn ze leuk! Echt een stevig stelletje :) Dikke mik ! haha

Alice, Atelier de kleine Haven zei

Wat zijn ze ontzettend leuk, en wat goed gehaakt zeg, ik hoop voor de dame dat er een leuke relatie ontstaat, ze passen wel goed bij elkaar zo op 't eerste gezicht!* ;)
Groetjes Alice

Drora's minimundo zei

Lovely and very original. They made me smile just looking at the couple. Great work!
Hugs, Drora

Michelle zei

Met de komende herfst en winter komen er vast weer genoeg handwerk dagen en avonden! Nu is de natuur zo lekker om van te genieten..

Margaret zei

Wat een prachtig stel. Die hebben wel een mooie bank verdient.Komt vast wel weer snel een berichtje op je blog.

Elizabeth zei

Ik had je natuurlijk wel gemist... Maar je had ook op vakantie kunnen zijn.. En even afstand nemen is ook niks mis mee. Gewoon je gevoel volgen in deze dingen, dat is meestal het beste. Er zijn zoveel vormen van ontspanning!
Maar de dikke mensjes vind ik grappig, wel een heel gepieterpeuter..., maar dat is jou wel toevertrouwd!
Ga je de bank ook haken?

Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

ineke zei

grappig stel!!!
ik heb het boekje al een poosje in huis, maar er is zoveel leuks te haken.. ben er nog niet aan toe gekomen... hoor wel van iedereen dat ze best moeilijk te haken zijn..

Vera zei

Wat is de dikke heer goed gelukt en ze zijn zo samen een heerlijk stel. Die bank gaat er ook komen jou kennende.

Unknown zei

Knap gedaan! Ik heb het boekje ook nog liggen.

Natas Nest zei

Super, super, super! What a fantastic couple ♥. Really great job, Angélique :-). Summer greetings from Nata

juffrouw Ooievaar zei

Sorry voor mijn late reactie, je dikke heer is leuk geworden. Net wat je zegt, andere zaken vragen soms ook je aandacht:)

Frederika zei

Wat een leuk stel

marmarel zei

Wat een mooi stel!! :-) Dat gaat zeker wat worden tussen die twee, met een gezellige bank erbij komt het vast helemaal goed.
Ik blog ook niet veel. Het komt hopenlijk wel weer. Succes met al je bezigheden.
Groetjes, Marijke

Ria zei

Wat knap!!! en wat leuk!!!
't is bij velen een beetje komkommertijd op de blogs. Geeft niks... komt wel weer. Bij mij staat het ook even op een zeer laag pitje.
Groetjes, Rian

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Hey lieverd wat een leuk koppel! Gaat vast goed komen met die twee ;). Doe maar lekker rustig aan! Dikke knuffels!

E Strea Chikitu zei

Vooral blijven doen waar je zin in hebt!

Angeline zei

Zoooo leuk...staan ook nog op mijn lijstje OOOOIT,ha,ha,ha