zondag 26 maart 2017

Voor de jarigen

Een van mijn nichtjes is 18 jaar geworden en vroeg o.a. geld voor rijlessen.
Ik haakte een lesautootje en knutselde een spaarpotje met een L erop. Het geheel verpakte ik in cellofaan, maar dat kreeg ik niet goed op de foto, zo zie je het beter.


Dit is toch leuker geven dan een envelop :-)

Voor een cliënt die 80 werd en wel een opvrolijker kon gebruiken maakte ik een kaart. Het was best wat werk, maar het was het waard.
En omdat ik er stiekem wel een beetje trots op ben krijgen jullie er wat meer foto's van te zien ;-)




De ontvangster werd er blij van en zal hem vast nog lang laten staan om van te genieten ( de kerstkaart die ze van mij kreeg staat ook nog op de kast en zelfs de verjaardagskaart van haar man die in oktober jarig was moet nog blijven staan) :-D

Ik ben weer met een cadeautje bezig, maar wanneer ik dat kan laten zien weet ik nog niet. Verder is het tuinseizoen begonnen, daar wordt ook best wat aangepakt, maar daar maak ik t.z.t. nog wel een blogbericht over.

21 opmerkingen:

Happy Earl Grey zei

Wat heb je dat origineel bedacht, superleuk! groetjes El

Frederika zei

Oh wat leuk. Inderdaad veeeel leuker dan en envelope.
Je kaart is een feestje om naar te kijken. Super gemaakt; daar mag je dan toch ook met recht trots op zijn.

Sandra zei

Wauw!! Lente in een kaart! Super mooi!
En ook het cadeautje voor je nichtje is super origineel.
Goed gedaan!

Dirkje Spreeuw zei

Dat zijn weer super originele cadeautjes zo. Ik denk dat je nichtje ook geen gewone envelop van jou verwacht had.
Ze kent je vast langer dan vandaag ;-)

Remco zei

Hij is gaaf geworden, en nog een mooi bijpassend doosje ook, topper!!!

En die kaart is echt een topstuk geworden, geweldig hoor!

Goed bezig, benieuwd naar je tuin project nu... go for it girl!

Ron Homan zei

Nou op naar de rijlessen, de kaart is echt fantastisch geworden.

De Breimeisjes zei

Ontzettend leuk gemaakt! En ze mogen tegenwoordig al met 16 en een half beginnen met rijlessen :-?
Groetjes,
Akkelien

Iris zei

Dankjewel lieve tante! Ik ben erg blij met het doosje!! Ik ga (hopelijk) snel met rijlessen beginnen.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Geweldig zoals je het cadeautje voor je nichtje gemaakt hebt, ik lees net dat ze er heel blij mee is en daar doen we het toch voor? Je tuinkaart is ook een beauty, ik snap dat die mevrouw hem nog lang zal koesteren, je hebt een zonnige tuin cadeau gedaan ;p...helemaal top Angelique.
Lieve groetjes Miranda

Ingenious by Me zei

Hele originele cadeautjes, heel erg leuk! Liefs Inge

Ateljee de Kraal zei

Wat een leuk cadeau, en dat is in de smaak gevallen, kaart is erg mooi,
groet Hanneke

Preeti zei

Lovely gifts!! The card is so beautiful!!

casa crea d' emilia zei

Wat een super leuke cadeautjes. Je kaart is ook heel mooi.
Fijne maandag.

Lieve groetjes,
Emily
(casacreaemilia.blogspot.nl)

Vera zei

Wat heb je dat weer mooi gemaakt. Het cadeautje is in goede aarde gevallen lees ik hier en de kaart verdient ook een ereplek.

Elizabeth zei

Geweldig leuk! Wat een idee om zo'n klein autootje te haken...
Maar hoe heb je het hekje nu toch op die kaart gemaakt?
Hekjespapier, houtpapier ..? Zo gaaf gedaan!

Groetjes, Elizabeth

Angélique zei

Het hekje heb ik gestanst uit karton met houtprint (tissuebox van de Aldi, helaas hebben ze dit dessin niet meer) ;-)

Hobbyrita zei

Wat ben jij creatief om cadeautjes superleuk te maken! Echt origineel idee voor de rijlessen, maar de kaart springt er bovenuit, echt om trots op te zijn, supermooi!
Grtjes, rita;

zeeuwsmeisje zei

Wat een origineel kado heb je voor je nichtje gemaakt. Super idee.
gr lisette

juffrouw Ooievaar zei

Leuke manier van geld geven en het geld wordt goed besteed, ook deze kaart is weer prachtig, fijn dat de kaart zo goed terecht komt :)
Groetjes Anita

Unknown zei

Super creatief! Kreeg ik maar zo gaaf verjaardagscadeau voor mijn rijlessen, heel leuk en origineel bedacht.

Jolanda zei

Leuk idee zo zeg met die spaarpot met auto!! En wat een prachtige kaart heb je gemaakt, wat zal dat veel werk geweest zijn. Kunstwerkje!
groetjes Jolanda