zaterdag 18 november 2017

Ben er nog hoor

Ik bedacht mij dat ik wel weer eens een teken van leven mag geven op mijn blog.
Helemaal nu ik van 2 lieve blogsters post heb ontvangen.

Van Elizabeth van het gezellige, veelzijdige blog Busy Bessy kreeg ik zo maar een mooie zelfgemaakte kaart, kijk eens hoe leuk:

Ik vind het echt een kunstwerk, die ga ik goed bewaren! (zeker ook om de vele mooie, lieve woorden die er in staan) Dankjewel lieve Elizabeth!

Van Sandra van het creatieve, vrolijke blog a beautiful boardwalk kreeg ik stekjes van haar "bommenwerper-plantje", oficieel Kalanchoë Daigremontiana genaamd.
Nadat ik ze even bij heb laten komen (ze waren nogal geplet) heb ik zevolgens Sandra's instructies geplant.


Ze zijn echt heel klein, lasig om te fotograferen, ze waren het best zichtbaar met de flitser aan. Dankjewel lieve Sandra, ik doe mijn best ze zo goed mogelijk te verzorgen (al zien ze er op dit moment niet heel best uit, ik geef nog niet op).

Op creatief gebied heb ik niet zoveel te melden. Ik ben met kerstkaarten bezig, die komen uiteraard pas op mijn blog als ze verstuurd zijn. Haken doe ik nog nauwelijks op het moment, ook naaiwerk blijft liggen. Ik heb nog wel geprobeerd hoe het is om te naaldvilten op een piepschuim figuurtje, ik heb daarvoor een klein hartje gebruikt. En het lukte wel, was een leuk piepklein projectje dat met een 2 uurtjes klaar was.


 Zo, nu jullie weten dat ik er nog ben, ga ik weer lekker op zolder spelen met kerstpapiertjes :-D

19 opmerkingen:

De Breimeisjes zei

Gezien het feit dat ik regelmatig een leuke reactie van je kreeg, wist ik dat je er nog was :-)
Héél leuk dat je nu ook weer wat laat zien! Succes en veel plezier met het maken van de kaarten!
En wat kreeg jezelf leuke post!
Groetjes,
Akkelien

zeeuwsmeisje zei

Wat een leuke post heb je gehad. Succes met het kerstkaarten maken, zal nog een aardig werkje zijn denk ik zo.
groetjes lisette

Petra L zei

Wat lief en attent....ik hoop volgend jaar je verjaardag niet te vergeten....en even wat minder bloggen? Het is geen verplichting en we vergeten jou echt niet ;-)

Lieve groet,Petra

Vera zei

Wat een leuke en lieve post heb je gehad. Een prachtige kaart en de zaadjes zijn aan jou zeker besteed.
Je hebt er duidelijk een nieuwe hobby bij. Dit hartje is ook weer erg leuk geworden.
Haken en naaien komt vanzelf weer. Het moet allemaal wel leuk blijven, het is geen verplichting.
Je bent al lekker op tijd bezig met de kerstkaarten. Succes ermee.

juffrouw Ooievaar zei

Je hartje is leuk gemaakt, de boog kan niet altijd gespannen zijn ;)
Je stekjes zien er nog goed uit, vergeleken bij die van mij, als ik een foto zou maken zie je niets :(
Ik verzorg “ de plantjes” zo goed mogelijk, maar of het gaat luken??
Leuk om weer iets van je te horen, nog een fijne zondag, Anita

Tinneshobbyworld zei

Wat fijn dat je even teken geeft van leven :-)) Hoe leuk zijn die lieve postjes die je kreeg. Die stekjes kunnen tegen een stootje denk ik. Wat geduld en het komt goed.
Leuk hartje die je maakte!

Fijn weekend, lieve groetjes Tinne

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een leuke dingen heb je gekregen.
Fijne zondag.

Lieve groetjes,
Emily

Dirkje Spreeuw zei

Soms handwerk je wat meer, soms wat minder. Maakt niks uit, je doet het voor je lol toch? Er komt vast wel weer een moment dat de vonken van je haaknaald spatten ;-)
Je hartjes zijn schattig. Je hebt wel geduld hoor, met dat naaldvilten!
Groetjes,
Paula

Christine W zei

Wat een leuke kaart! En de stekjes, geduld is het beste.
Wat een schattige hartjes. Superleuk!

Margaret zei

Leuk om weer iets van jouw te lezen. Wat heb je leuke post gekregen. Mooie kaart. De plantjes zijn nu nog klein, maar voor je het weetgaat zij ook bij jou kindjes maken.

Groetjes en fijne zondag, Margaret

Hobbyrita zei

Fijn dat je er nog bent, ook ik laat meermaals verstek gaan, dus... je kreeg een hele lieve mooie kaart van Elizabeth, ze is een krak met allerhande materialen vind ik en de plantjes, dat komt vast wel goed, nog wat geduld!

Elizabeth zei

Och heden, ik zit hier een beetje te blozen in m'n n luie stoel...
Op de foto zijn de plantjes toch echt wel goed te zien hoor. Ik heb ze gisteren ook gekregen, maar ze zaten in een kralenbuisje en daardoor zijn ze heel goed gebleven. Ik denk dat het wel goed komt met jouw stekjes hoor...
Leuk om kerstkaarten te maken hè.
En dat haken komt vanzelf wel weer; Alles op zijn tijd.
Groetjes van Elizabeth.

Sandra zei

Die middelste twee stekjes zien er nog goed uit, denk echt wel dat het goed komt. En anders... stuur ik gewoon nieuwe op. Maar dan in het voorjaar, want dan groeien ze ook zoef zoef zoefiger! En ik heb inmiddels meer ‘verstuurervaring’....
Ik vind je hartje super tof!

Anoniem zei

wat leuk die kaart van Elizabeth. ik ben ook van de stekjes. Ze zien er goed uit :). Je hartjes zijn mooi, knap hoor, dat vilten. ik wil het ooit ook eens proberen.

Ik doe weer mee met Poppendag
groetjes,
Mariam

Anoniem zei

Toch leuk hé, die blogvriendschappen!! Ik zou jullie allemaal niet meer kunnen missen!
En ja, soms komt het er even niet van om veel te maken, maar dit hartje is toch echt leuk hoor! Zo mooi met die piepkleine bloemtjes er op.

Ateljee de Kraal zei

Gezellig al die kadootjes, en ja, soms is het wel eens moeilijk om weer iets te posten als je niks gemaakt hebt, maar altijd gezellig iets van jou te lezen, groetjes

Els zei

Wat leuk die kaart en plantjes. Wat leuk om te krijgen. Succes met kerstkaarten.

Dinah zei

wat een mooie kaart met al die hartjes er op. ik ben benieuwd of de plantjes aan slaan, ze zijn wel erg mini.

Lieve groet, dinah

Haakinformatie.nl zei

Mooi is je hartje zeg.
Hoe gaat het inmiddels met je stekjes?
Groetjes Lisa