maandag 19 februari 2018

63 jaar getrouwd!

Wow, vandaag zijn de ouders van Remco 63 jaar getrouwd, wat een tijd hè?
Gisteren waren we op visite en naast een mooie plant namen we een kaart mee die ik met heel veel zorg voor hun had gemaakt.
Ja sorry, ik heb weer een kaart te laten zien en nog geen haakwerk. Maar ik ben er best een beetje trots op en dus hoort het op mijn blog vind ik.

Eigenlijk was het een soort cadeautje. De kaart was te groot voor een normale envelop en te klein voor een A5 envelop. Omdat ik hem toch persoonlijk ging geven heb ik het opgelost door er een bijpassende wikkel om te doen.
De wikkel is gemaakt van de strook papier die ik van het A4-tje, wat de basis van de kaart werd, had afgesneden. Ik had er al wat bloemen uit gestanst voordat ik het idee van de wikkel kreeg. En natuurlijk had ik geen ander vel in dezelfde kleur meer. Ik heb er dus een contrasterende kleur achter geplakt en het afgemaakt met wat bloemetjes. Vandaar dat de naad aan de voorkant zit ;-)



Als je de wikkel er vanaf schuift zie je dit:


En als je de kaart openmaakt.....


Is het net een opgeslagen boek over hun huwelijk :-)
Links staat hun trouwfoto, rechts een vrij recente foto.
Mijn schoonouders vonden het een mooie kaart, ik heb mijn doel bereikt :-)

19 opmerkingen:

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Natuurlijk hoort deze mooie kaart op je blog. Het is echt om trots op te zijn hoor. Geweldig mooi is het. Heel leuk.
Fijne maandag.

Lieve groetjes,
Emily

Ateljee de Kraal zei

Nou, prachtig zeg, en 63 jr.....das een felicitatie waard he,groetjes

zeeuwsmeisje zei

Ontzettend mooi gemaakt Angelique. Zeker een hele tijd 65 jaar dat is wel zo'n mooie kaart waar een hoop liefde in zit wel waard. Natuurlijk mag je deze op je blog laten zien. We komen om te kijken wat je allemaal maakt en het is toch angelique maakt en geen angelique haakt alleen. ik vind alle verschillende dingen wel leuk om te zien zo leren we elkaar allemaal toch een beetje kennen.
gr lisette

De Breimeisjes zei

Heel erg mooi en fijn dat het zo gewaardeerd wordt!
Groetjes,
Akkelien

Atelier Valerie zei

Hartverwarmend gemaakt Angelique ...
Wat een tijd 63 jaar getrouwd ...
Dat ze nog lang mogen samen blijven ...
Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

Franciens Haakwerk zei

Een felicitatie waard, 63 jaar! Je hebt een prachtige kaart gemaakt,die krijgt vast een mooi plekje daar, groet Francien

Sandra zei

Oh wauw! Wat een pronkstuk!! Super knap!
Enneh... gefeliciteerd!

Vera zei

Een prachtige kaart. De wikkel vind ik ook slim gevonden.

ineke zei

superrrrrr prachtige kaart!!! en natuurlijk hoortie op je blog! daar mag je toch van alles laten zien wat jij leuk vind en of trots op bent!
gefeliciteerd met dit echtpaar... zal in de toekomst nog maar weinig voorkomen denk ik.. zo'n lange tijd samen.
de meeste huwelijken eindigen na een jaar of 10, jammer genoeg.

Elizabeth zei

Wat mooi gedaan! Het is echt een soort boekje aan de binnenkant, leuk...
Een hele tijd hoor, 63 jaar getrouwd... Dat maakt lang niet iedereen mee!
Natuurlijk horen zelfgemaakte kaarten ook op je blog; toch ook made by Angelique?
Groetjes, Elizabeth

Ateljee de Kraal zei

Heel erg mooi, en 63 jr...wat een tijd he, en kaarten maken gaat je goed af, dus gewoon laten zien!,
groetjes hanneke

Preeti zei

Your card is indeed very beautiful !:) Convey my best wishes to the couple:)

Marloeskreatief zei

Jeetje wat mooi gedaan

Dinah zei

Wat een mooie speciale kaart is dat geworden. Nog gefeliciteerd met je schoonouders.

Lieve groet,dinah

Ela zei

Wat een leukerd, snap dat ze daar blij mee waren. Leuk model ook! Ik ben je gaan volgen en nog van harte met je kaart bij MD! Groetjes Ela

Pippa's Hus zei

63 jaar! wat een eind zeg! Je kaart is een kunstwerkje op zich, prachtige. XX Esther

Christine W zei

Wat een leuke kaart! Past perfect bij zo'n mooi trouwjaartal 😉.

Haakinformatie.nl zei

63 jaar! Wat een prestatie. En wat een mooie persoonlijke kaart. Knap gemaakt.
Groetjes Lisa

anja zei

Mijn ouders zouden aan het einde van deze maand ook 63 jaar getrouwd zijn geweest (maar mijn moeder overleed vorig jaar januari). Wat een ontzettend lange tijd he, 63 jaar. Ik vind dat je een prachtige kaart hebt gemaakt.
Oh, en natuurlijk nog gefeliciteerd!