woensdag 14 februari 2018

Valentijn en geslaagd

Voor Remco maakte ik een valentijnskaart. Ik wilde uitproberen of de muisjes ook met hun rug op de kaart kunnen en ja hoor, ik vind van wel, al had ik misschien wel beter een sjaaltje ofzo om hun nek kunnen doen. Maar ik vind het wel geslaagd. Deze kaart heb ik helemaal zelf bedacht :-)


Lief toch?

En over geslaagd gesproken, de schoondochter van Remco kreeg vandaag haar bull uitgereikt, daar maakte ik ook een kaartje voor.


Zelf kreeg ik vandaag wel 3 kaarten!


Die met het breiwerkje kreeg ik van Anita, die met de baby's van Angeline (blogt helaas niet meer) en de zelfgekleurde van mijn schoonmoeder. Zo lief! Dank jullie wel dames!

16 opmerkingen:

De Breimeisjes zei

Mooi, je zelf gemaakte kaarten! En echte post is zoveel leuker!
Groetjes,
Akkelien

Ron Homan zei

Nou nou je bent niet vergeten

Elizabeth zei

Wat een leuke kaart maakte je voor Remco... Heerlijk om er van te dromen zo saampjes op het strand uit te kijken over de zee!
En jij bent ook niet vergeten... ALtijd leuk om wat in je brievenbus te vinden.
Bij ons op de markt werden er rode rozen uitgedeeld, vond ik ook een leuke actie...

Groetjes, Elizabeth

Atelier Valerie zei

Hartverwarmend jou kaart voor Remco ...
Zo lief dat ook aan jou gedacht is ...
Fijne donderdag ... warme groet Valerie ♥

Dirkje Spreeuw zei

Wat een creatieve kaartjes heb je weer gemaakt, super 👍🏼

Preeti zei

Your card is very cute:) And you got some lovely ones too!

Pippa's Hus zei

Wat een lieve Valentijnskaart maakte je. XX Esther

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Je bent echt goed in het maken van kaarten. Ze zien er super uit. Gefeliciteerd nog met de geslaagde. :-)
Fijne avond.

Lieve groetjes,
Emily

Es zei

Schattige muizen zo met de staarten door elkaar
Heerlijk heh echte post
X Es

anja zei

Ik las bij Pippa dat je vandaag naar de Handwerkbeurs bent geweest. Krijgen we nog een verslagje? Ik ben reuze benieuwd, ga er zelf zaterdag naar toe.

Vera zei

Leuke kaart voor Remco. De muizen van achteren zijn ook erg leuk, maar een sjaaltje was misschien nog mooier geweest.
Ook de kaart voor de geslaagde is erg leuk.
En je bent zelf ook niet vergeten.

Petra L zei

Oh wat leuk! Zowel de kaarten die jij maakte als die je ontving. Ik heb er geen gestuurd en ook geen ontvangen. Heb wel een prachtige bos bloemen gekregen van mijn man. Daar was ik ook erg blij mee.

Lieve groet,Petra

ineke zei

wat een mooie kaarten weer!
ja.. steeds minder mensen bloggen.. jammer hoor.. ik vind de blogs zo leuk.. je leert de mensen beter kennen dan met alleen fotoos zoals op facebook en instagram.. maar ja het leven wordt steeds instanter en compacter zal ik maar zeggen.

Christine W zei

Gezellig, hè? Echte post blijft leuk.
En wat een mooie kaarten maakte je!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie en lieve kaarten laat je zien Angélique. Geweldig bedacht én uitgevoerd die lieve muizenkaart, hoe kom je erop :) Ook je geslaagd kaart is een toppertje, leuk dat boeket met verschillend gekleurde bloemen. Wat lief dat je verwend bent met 3 Valentijnskaarten.
Lieve groetjes Miranda

Sandra zei

Schattige kaarten! De muisjes spreken me erg aan. Hoe zou dat toch komen? Hihihihi!
Liefs,
Sandra