donderdag 14 mei 2015

Wat kleine creaties

Ik had even geen zin om een amigurumi te haken, kon geen keuze maken uit steken voor een trui waar ik garen voor heb liggen, kortom, ik wist het even niet.
Toen kwam ik op het idee om simpele armbandjes te maken, die ik voor heel kleine prijsjes kan verkopen op de creamarkt in Wervershoof en tijdens de Weversmarkt. Nou, het zijn heel leuke diverse werkjes geworden, waar ik met plezier aan heb gewerkt.



De patronen heb ik vooral van Pinterest, heb er maar een apart bord voor aangemaakt.
Als ik weer even niet weet wat ik zal haken, zal ik zeker nog meer armbandjes maken, want het gaat snel, is leuk om te doen en zorgt dat de creativiteit weer wordt aangewakkerd (bij mij dan ;-) ). Ik heb nog genoeg ideeën.

Ik maakte ook nog een klein cadeautje voor moederdag:


Ik naaide van dicht geweven vitrage een hartje als voering en vulde het met Jasmijn geursnippers. Het patroon vond ik hier op Ravelry.

Inmiddels weet ik ongeveer wel hoe de trui gaat worden, dus als het goed is ben ik voorlopig wel even zoet (tenzij het niet wordt zoals ik in gedachten heb) ;-).

22 opmerkingen:

Franciens Haakwerk zei

Wow, wie het kleine niet eert:)))) Ze zien er erg leuk uit, die gaan vast verkocht worden! groet Francien

De Breimeisjes zei

Ontzettend leuk, die armbandjes! Heel leuk idee, ik zal je Pinterest-bord even bekijken, want is zie er wat bij dat ik echt ook eens wil proberen!
Groetjes,
Akkelien

Unknown zei

Super leuk!!

Dirkje Spreeuw zei

Leuk die armbandjes, ook ideaal om restjes op te maken :-)
En wat een lief moederdaghartje. Goed idee om die te vullen met geurige vulling.

zeeuwsmeisje zei

Leuke armbanden heb je gemaakt.
gr lisette

Unknown zei

Leuke creaties heb je gehaakt! Ik ben nu ook bezig met kleinere haakprojectjes voor op een voorjaarsmarkt in juni a.s.
Mooi hart!

Linda zei

Superleuk, die raak je vast wel kwijt tijdens de markt. Vooral die met de tulpjes die vind ik schattig!!

Unknown zei

Het mag ook eens iets anders zijn. Leuk idee voor een snel projectje.
Grtjs
Daniëlle

Preeti zei

Wow !! Your bracelets are so sweet and colorful !!:) the heart is lovely too!!

Jacqueline zei

Mooi moederdaghartje♥ en die leuke armbandjes zijn zeker leuk voor de markt!

Margaret zei

Waar zo'n time out al niet goed voor is. Zijn weer leuke dingen van de naald gekomen.

Jolanda zei

De armbandjes zijn erg leuk geworden! De paarse met de knoop erin is mijn favoriet. Hoera voor Pinterest :-) Succes met je trui!
groetjes Jolanda

Dinah zei

Leuk al die verschillende armbandjes. De een is nog mooier dan de andere. Het hartje is ook lief en wat zal dat lekker ruiken...

Lieve groet,dinah

DELETED zei

Mooi blogje!

DELETED zei

Mooi blogje!

de DIY Diva zei

Die tulparmbandjes zijn ontzettend leuk! Ik heb de tulpjes al eens gehaakt voor om een glazen potje (windlicht), maar als armband is het ook een goed idee.

Elizabeth zei

Wat een leuke armbandjes, die zullen best 'gaan'. En ook leuk om te maken, lekker verschillend...
Het hartjespatroon ken ik, maar het blijft een prachtig hartje. Leuk in geel en wit!

Natas Nest zei

Pretty heart, nice color combination! The bracelets are wonderful, my favorites are the tulip ones ♥.Great idea to use this pattern therefor!! Sunny greetings, Nata

Angeline zei

Je armbandjes zijn erg leuk geworden Angelique....verkopen vast goed op de markt!

Tante Titi zei

O wat zijn ze mooi! Ik heb ook een keer een armbandje gehaakt. Draagt ook erg fijn. Ik ben weer helemaal geïnspireerd door jou!

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Oh wat een leuke armbandjes, altijd leuk om op zo'n markt wat voor kleine prijsjes te hebben ;). Knuff!

TamaraART zei

O, wat leuk al die verschillende armbandjes! Daar zitten echt hele mooie patronen bij!