donderdag 25 april 2024

Ģastdesigner 52 Weeks to Christmas

 Vandaag mag ik gastdesigner zijn bij 52 Weeks to Christmas omdat ik met de februarichallenge in de top 3 stond. Ze hebben weer een heel leuke opdracht: maak een funfold kaart, oftewel een kaart met meerdere vouwen.

Ik was lekker bezig dus maakte ik er 2. Ik haalde de inspiratie van het blog van Craft Sensations, ik paste de maten aan mijn stempels aan.




De stempels zijn van Marianne Design, de afdrukjes kleurde ik nu eens met Twinmarkers waarbij ik de kleuren baseerde op het dp van Decotime.

Nog een foto schuin van boven genomen zodat het model misschien wat beter zichtbaar is:


Doen jullie weer massaal mee met de maandchallenge? Ik heb er mooi weer 2 kerstkaarten bij.

28 opmerkingen:

Hetty P. zei

Je kaartjes zijn echt super mooi geworden.
Leuk model en ook zo mooi ingekleurd.
Fijne dag,
Hetty

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie vouwkaartjes met het leuke papier en de leuke stempels leuk dat je gast designer mag zijn
groetjes ellen

Frederika zei

Wat een leuke kaarten. Mooi om af te wijken van de standaard "kerstkleuren". Het ziet er ingewikkeld uit met de vouwen. Knap gemaakt.
Groeten Frederika

Freubelmina zei

Zeg maar nee en je krijgt er…..2! Ben jij even lekker bezig geweest Angelique!
Ze zijn beide erg mooi geworden, leuk model en de stempeltjes zijn leuk zo mooi gekleurd xx

Anita van Deur zei

Oja deze 2 kaarten zijn zo leuk en mooi gedaan met de vouwen en stempels!

Elle-Jeanne zei

Twee prachtige kerstkaarten Angelique.
Leuk modelletje.
Groetjes Elle-Jeanne

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een gave kaarten zijn dat zeg. Echt heel mooi gedaan met het model. Ik zag de kaart voorbijkomen bij 52WTC en dacht direct aan jou, voor ik wist dat ze van jou waren haha. Echt heel mooi gedaan.
Fijne dag.

lieve groetjes,
Emily

Epie zei

Grappige fold kaart met deze leuke stempels, Angelique
Fijne dag groeten Epie

Trudy zei

Wow jij hebt je best gedaan, wat een prachtige kaarten heb je gemaakt als gastdesigner!
En erg mooi aangekleed!
Groetjes Trudy

De Breimeisjes zei

Wat een leuke en vrolijke kaarten heb je gemaakt!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Inderdaad heb je er twee mooie, feestelijke kerstkaarten bij Angélique. Mooi gemaakt en vrolijk ingekleurd. Dank je wel dat je gast-designer wilde zijn bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

!neke zei

Wat zijn ze leuk !!!!!!!
Lekker vrolijk !
groeten Ineke
DT52WTC

Kaartenkraam zei

Superleuke kaarten en de kleuren perfect aangepast aan het papier!

groetjes van Ank

Trijntje zei

Ging evdnnwat mis. Je hebt prachtige kaarten gemaakt met deze enige stempeltjes. Leuk model. . Leuk dat je ge mocht zijn. Groeten Trijntje

Marjan zei

Ik vind ze super! Wat een leuke modellen en dan met dit papier en de superleuke sneeuwmannetjes, enig zijn ze! Mooi bijpassend gekleurd en samen met het wit een mooi en fris geheel!

Martha zei

Superleuke kerstkaarten Angelique
Wat een leuk model zeg, ga ik ook een proberen!
Bedankt voor de tip
En ook zo mooi ingekleurd!
Liefs Martha

Diny zei

Wat heb je een prachtige kaart gemaakt Angelique....ik zag hem al bij 52 wtc!
Groetjes Diny

Henriët zei

Wat een leuke, vrolijke kaarten. Wat heb je de stempeltjes mooi ingekleurd.
Groetjes van Henriët

KarinsArtScrap zei

mooie lieve kaarten Angelique......gr karin

marian zei

Wat een super leuke kerstkaarten heb je gemaakt en zelfs nog twee. Het is ook een erg leuk model.
Groetjes van Marian.

Nancy Soetaert zei

Je kerstkaartjes zijn fantastisch leuk en mooi!
Tof modelletje en die sneeuwpopjes zijn zo schattig.
Fijn dat je gastdesigner wou zijn.
Groetjes
Nancy 52WTC

joke zei

Wat super leuk zijn deze twee en dank je wel voor de link. Leuk dat je gastdesigner mocht zijn.
Groetjes Joke

GerJanne zei

Wauw wat mooi gekleurd! En een ontzettend leuk model heb je gevonden!
Echt weer wat anders!

Jantine zei

Wat een superleuk model, Angélique! Zo leuk met die sneeuwpopjes die om de hoek gluren. En ik heb weer nieuwe inspiratie voor een funfold!
Fijn dat je gastdesigner wilde zijn.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Elizabeth zei

Als je eenmaal lekker bezig bent en de juiste kleuren klaar hebt liggen...
Je laat weer hele leuke en vrolijke kaartjes zien!

Wies zei

Leuk dat je gastdesigner mocht zijn bij 52 WTC. Je maakte twee mooie vouwkaarten met de leuke, vrolijke sneeuwpoppen.

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaartjes Angelique in een heel leuk model.
Leuk dat je GD mocht zijn. Groetjes Doris

Suzan zei

Mooi kaartjes heb je gemaakt Angelique! Fijn dat je gastdesigner wilde zijn.
Groetjes Suzan
DT 52WTC