dinsdag 18 oktober 2016

Koala Anna

Hé Anna, wat ben je aan het doen?

Ben je zo verlegen?
Dat hoeft toch helemaal niet

O, je wilt alleen maar spelen XD
Kom, ga eens netjes zitten zodat iedereen je goed kan bekijken.

Dat is lief van je!

Koala Anna is een gratis patroon van Kristel Droog en je kunt het o.a. vinden op haar site, facebookpagina en Ravelry. Jammer genoeg zitten er best wat foutjes in, maar met een beetje ervaring is dat geen probleem (vond ik).
Ik heb Anna (die naam heeft Kristel Droog bedacht) gehaakt met acryl van de Zeeman en naald 3.
Zittend is ze 16 cm, staand 20 cm .
Je kunt Anna ook in mijn virtuele winkeltje vinden, ze is te koop.

Hier in huis ruikt het nu heerlijk, ik heb namelijk net enorm lekkere muffins gebakken om morgen mee te nemen naar de high tea bij Vera, waar we samen met Sandra heel gezellig van gaan genieten :-)
Ik weet dat ze lekker zijn, want ik heb ze afgelopen weekend eerst maar uitgeprobeerd :-D Ik heb het basis recept van Zoetrecepten, met daar doorheen bosvruchten uit de diepvries.

25 opmerkingen:

Remco zei

Zo die koala Anna (klinkt Zweeds) heb je snel gemaakt zeg, leuk geworden.
En die muffins zien er lekker uit, zou ik die ook lusten :P

Klasse werk, ben weer trots op je!!

Dirkje Spreeuw zei

Ha, weer een ami :). Wat een lieverdje weer. Ik ben fan van Kristels ontwerpen.
Ik krijg meteen trek bij het zien die lekkere muffins. Veel plezier met de high tea!

Jonneke zei

Wat een schatje, die kleine Anna.
Geniet lekker van de high tea!
Groetjes, Jonneke

Vera zei

Wat een leukerd, die Anna. Het verbaast me dat er fouten in het patroon zitten, ben ik niet van haar gewend. Ik wil hem ook nog eens gaan maken.
Wat zien de muffins er lekker uit, krijg nu al trek. Tot morgen en vergeet de muffins niet hihihi.

juffrouw Ooievaar zei

Leuk geworden, je amigurumi :)
Die zien er lekker uit je muffins, morgen heel veel plezier, maar dat gaat vast en zeker lukken.
Groetjes Anita

Michelle zei

Wat een schatje is Anna! Leuk toch die gratis patroontjes. De muffins zullen vast goed smaken, ze zien er alvast heerlijk uit. Hmm en die geur in huis alleen al he..

Preeti zei

Aww your Koala is so cute and the muffins look delicious:)

De Breimeisjes zei

O, wat zien die muffins er heerlijk uit! Je zit er op dit moment waarschijnlijk van te genieten bij die high tea!
De koala is ook weer heel erg leuk geworden!
Groetjes,
Akkelien

Dinah zei


wat een lievie zeg. En je muffins zien er uit om op te eten.. Lekker hoor en vele plezier morgen..

Lieve groet,dinah

Petra L zei

Oh wat een leuk beertje en wat zal het heerlijk hebben geroken in jou huis....hmm...

Lieve groet, Petra

Pauline zei

Wat een leuk beestje :) en die muffins kan ik bijna ruiken!

blauwruitje zei

Dag Anna wat ben je leuk. Enne die muffins waren heerlijk kan ik uit eigen ervaring zeggen. Groetjes Sandra

Hobbyrita zei

Anna is echt wel een hele leuke koala, knap werk van je Angélique! En die muffins, ik ruik ze bijna tot hier.
Grtjes, rita.

Christine W zei

O, wat is ze leuk! En die muffins zien er uit om in te bijten.

Aankleedpopje zei

Wat een schatje, die Anna. En je muffins zien er in elk geval heel lekker uit.

Haakinformatie.nl zei

Wat een schattige koala!
oooooo die muffins zien er goed uit zeg! Jammie....

Sandra zei

Vooral die eerste foto van Anna: lief!
En... muffins op?
Lieve groetjes,
Sandra

Elizabeth zei

Nou, de high tea zit er inmiddels op denk ik ... Ik loop een beetje achter met lezen :)
Anna is een prachtig beertje! Maar ik had nog nooit van Kristel Droog gehoord, wel van Kristel Krukkert (natuurlijk...)..

Angélique zei

Zoonlief heeft ook gehhhholpen met wat muffins eten, de rest ligt in de vriezer voor een ander mommentje ;-)

Angélique zei

Kristel Droog is o.a. bekend van de Forever Friends beer. Ze heeft net haar eerste boek uitgegeven, ook erg leuk, heet "mijn knuffels van sokkenwol"

Ana Love Craft zei

Adorable koala! The muffins look delicious!
Have a fabulous weekend!
Hugs and love from Portugal,
Ana Love Craft
www.lovecraft2012.blogspot.com

Crealice zei

ach wat een cuty en wat zien die muffins er lekker uit!

Ateljee de Kraal zei

Wat een mooie blog heb je nu...en nieuwe naam, gaaf.
De muffins zien er erg lekker uit en de koala is een dotje, groetjes

Jacqueline zei

Lekker.. Die muffins :) hier ruikt het ook zo lekker, dochter is een cake aan het bakken.. En wat is je koala een lief diertje !

Margaret zei

Wat een leuke, speelse panda. Hij ziet er schattig uit. Jammer dat we de muffins niet kunnen ruiken. Ze zien er heerlijk uit.

Groetjes, Margaret