maandag 23 mei 2011

Nieuw project, deel 4

Het lijf is af, de nek klaar en eindelijk...eindelijk zit de kop naar wens op de romp. Tenminste, ik denk dat ik het niet beter krijg. Ik wil het ook niet al te veel uithalen, daar wordt het niet mooier op (ik word weer eens geconfronteerd met een minder goede eigenschap van mijzelf, nl. dat ik té zuinig ben en dus goedkope garen gebruik, wat niet echt van de beste kwaliteit is). De draadjes zitten er tijdelijk om rug en buik aan te geven.
Het is wel lastig staan voor zo'n beestje, zonder pootjes; moet ik maar gauw wat aan gaan doen...

3 opmerkingen:

Annemiek zei

Een super ezel! Mooie kleuren, met poten wordt ie straks nog mooier!

Angélique zei

Dank je! Al ben ik toch nog steeds niet tevreden over zijn nek. Ik heb nu 3 pootjes klaar, die zijn een beetje ingewikkeld, dus kan ik ze alleen haken als ik geen babbelende kids om me heen heb. Als ik na 4 pootjes en de staart genoeg garen over heb om de nek opnieuw te doen, doe ik dat . Hij wordt wel geinig in ieder geval.

Margreet zei

Dit wordt echt een mooie ezel!
Goede vorm en je haakt erg mooi.