dinsdag 12 juni 2012

Sunshine award

Ik heb een award gekregen, van Barbina van Little things made with love; dank je wel Barbina! Haar blog is zeker het bezoeken waard, grote kans dat je haar blijft volgen. Ze maakt veelal kleinere projecten in uiteenlopende stijlen en kleuren, erg inspirerend!
Het is de Sunshine award!


De regels voor deze award zijn:
-Bedank degene(n) waarvan je de award hebt ontvangen
-Geef antwoord op de 10 vragen
- Nomineer 10 nieuwe blogs en laat ze weten dat ze de award hebben gekregen.

De vragen:
1. Wat is je favoriete dier?
Ik vind pinguïns geinig, ik kijk en luister graag naar vogeltjes in de natuur, kan een tijd naar een spin kijken die een web aan het maken is, zolang het maar in de vrije natuur is, ik voel geen behoefte om een huisdier te hebben (en dat heeft niets te maken met principes hoor, de behoefte is er gewoon niet)

2. Wat is je favoriete getal?
8, omdat dat zo lekker schrijft.

3. Wat is je favoriete non-alcoholische drank?
Koffie en water

4. Facebook of twitter?
Twitter heb ik niet, facebook wel, maar ben ik niet dol op.

5. Wat is je passie?
Mijn kinderen en daarna direct mijn vriend natuurlijk! (maar dat is flauw, die komen bij bijna(<=wijd ik verder niet over uit) iedereen op de eerste plaats)

Op het moment haken (voor wie dat ontgaan was (hihi).

6. Krijgen of geven?
Beiden is leuk, alles op zijn tijd (maar daarbij meer geven dan krijgen)

7. Wat is je favoriete patroon?
Nee, niet Hello Kitty :p
Ik denk wel Amineko, maar ik houd van afwisseling, het is net waar ik zin in heb.

8. Wat is je favoriete dag van de week?
De zaterdag, nog lekker vroeg in het weekend en het kan alle kanten op, thuisblijven (heerlijk) of er op uit gaan, een tuincentrum bezoeken, naar de markt, en het vooruitzicht dat er ook nog een zondag is ;-)

9. Wat is je favoriete bloem?
De tulp.

10. Wat is je favoriete land?
Nederland bevalt me prima; er zijn nog heel veel mooie plekjes die ik nog nooit gezien heb. We klagen veel, maar eigenlijk hebben we het helemaal niet zo slecht hier, al kan het natuurlijk altijd beter (ik spreek voor mijn eigen gezin, kan niet oordelen over andere inwoners).

En nu nog 10 blogs nomineren...
Mijn lijst met blogs die ik volg is gigantisch, juist omdat ik ze zo leuk vind! Maar om het stokje door te geven noem ik er toch 10:

http://knutsel-mam.blogspot.nl/

http://gonnysgefreubel.blogspot.nl/

http://moos-moosies.blogspot.nl/

http://littleredhome.blogspot.nl/

http://feltfree-p.blogspot.nl/

http://misscreatuurtje.blogspot.nl/

http://lindevrouwsweb.blogspot.nl/

http://inhetrosehuisje.blogspot.nl/

http://haakheksen.blogspot.nl/

http://rianneshaaksels.blogspot.nl/

Pff, ik kan er nog wel 100 bij zetten, maar ja, ik moet ook iedereen op de hoogte brengen en dan ben ik nog wel even bezig :p

Ow, wat is dat bloggen toch leuk! Ik doe er inspiratie op, maak leuke contacten, ja zelfs in het buitenland, zie de prachtigste kunst voorbij komen en krijg nog lieve reacties op mijn blog ook! En dan al die volgers: 224 al!!!! Dank jullie wel allemaal, wat fijn dat jullie er zijn!

15 opmerkingen:

Michelle zei

wat leuk dat je deze award hebt gekregen , leuke vragen ook!

Miss Creatuurtje zei

In de eerste plaats vind ik echt dat je deze Sunshine Award verdiend hebt, ik volg altijd met veel plezier je blogje. En in de tweede plaats, wauw, ik sta efkes paf, ik bij jou 10 genomineerden.... dank je wel hoor! Ik ben er eventjes stil van... en ben hier ook héééél blij mee. Heel lief van jou Angélique!

Pauline zei

Dank je wellllllllllll!!!!!!!!!!!!
Daar zullen wij, de heksen, ons eens samen over gaan buigen!

ChériesCrochet zei

Leuk !!!

Anne-Marie zei

OOh, ik voel me vereerd. Dank je wel Angélique!
En jij natuurlijk ook nog gefeliciteerd met deze award!
Fijne avond.
Groetjes, Anne-Marie

Remco zei

Gefeliciteerd met deze award! En wat grappig die antwoorden (met name nr 5)
Jammer dat ie voor haakblogs is, whahaha anders wist ik er ook wel één.
Maar ff serieus, jij als top blogster verdient hem gewoon!!!

Riannes Haaksels zei

Dank je wel!! :D

Liefs Rianne

Marjo zei

Proficiat met je Award !

Liefs
Marjo

Lindevrouwsweb zei

Gefeliciteerd met je sunshine award! Je verdient het! Altijd leuke dingen op je blog en altijd even attent naar iedereen toe! Top hoor! Lief van je, dat je mij ook genomineerd heb!Dank je wel!

Moos zei

Dank je wel voor je nominatie meis!
Ik voel me vereerd hihihihihi

Liefs Moos

Unknown zei

Gefeliciteerd met je award en wat leuk om je antwoorden te lezen!!! Wel flauw hoor dat hello kitty niet je favoriete patroon is haha! Fijne dag!
liefs, Nancy

Guy en Dina zei

Ik kom bij jou terecht dankzij de award die je gaf aan Mis Creatuurtje die hem dan doorgaf aan mij, o wat ben ik vereerd!!!!!!!! Ik ga meteen nog wat verder lezen bij jou...

jellinacreations zei

Zo nu heb ik even tijd om deze post goed te lezen!
Ik had al gezien dat het award bij jou vandaan kwam dus ik kon jou al niet meer nomineren :-)
Maar echt tijd om hem te lezen had ik nog niet genomen.
We hebben inderdaad veel antwoorden hetzelfde, frappant en leuk!
Leuk he om zo andere bloggers beter te leren kennen.
groetjes Jellina

Deborah zei

I have dropped in from Barbina's! It's so fun to find a new lovely blog! I am now a follower. I quilt and crochet a little so I enjoy reading crochet blogs, too!

Liek zei

Nou, jij dus ook gefeliciteerd met het slagen van je jongste! Lekker gevoel hè? Wij genieten er volop van.
Fijn weekend,
Angélique