zaterdag 8 maart 2014

Meet Ferry, neef van Jerry

Kom ik vanmorgen beneden, staat er een muis in mijn kamer! Kennelijk heeft hij zijn intrek al genomen, want er zit zelfs al een deurtje in mijn muur; nou, die heeft hard doorgewerkt vannacht.
Hij mag blijven, want hij ziet er wel lief uit en het is best een knapperd ;-)
Maak kennis met Ferry, de neef van Jerry (die uit de tekenfilms met Tom)


Ferry is gemaakt naar een Russisch patroon, hier te vinden, welke eerst speciaal voor mij vertaald is door Monika, een lieve vrouw die ik ken van ons haakcafé; nogmaals dank je wel Monika!
Het was geen simpele amigurumi, maar hij is wel heel erg leuk geworden, vind ik :-)

Ik wens iedereen een heel fijn weekend, geniet van het heerlijke weer!

37 opmerkingen:

Franciens Haakwerk zei

Nou, die zou bij mij ook mogen wonen hoor:)) wat een leukerd is dit zeg! Geen simpel patroon zei je, maar soms is dat wel leuk toch? om ergens je tanden in te zetten, haha. Fijn weekend gewenst en geniet van de zon.

Unknown zei

OOo wat is hij leuk! Wat een schatje! Fijn weekend. Groetjes Lisanne
draad en praat...

Linda zei

Hi,hi hij is superleuk en binnenkort heb ik een kamertje vrij dus hij mag hier ook wel langs komen;-)) Fijn weekend meis!!

Vera de Gries zei

Dat heb je weer knap gedaan zeg!!! Ziet er weer super netjes uit, leuk!

Fijne zonnige dag vandaag! Liefs!

Leonie zei

Wat een leukie!

Antoinette zei

Ah geweldig, wat een leukerd :D
Die kan zó de tekenfilm instappen !
Jij ook een fijn weekend :)

Gonny zei

Wat is ie leuk zeg

Remco zei

Ferry Nice or Ferry Mice?
Hij is gaaf geworden zeg!!!

Anoniem zei

He is adorable!! Love him:)
http://creativecrochetworkshop.blogspot.com/

jellinacreations zei

Het is inderdaad een knapperd!

Tinie zei

Hihi, wat een leukerd. Pas maar op dat Jerry niet ook bezoek komt. Geniet van het mooie weer ,lieve groetjes Tinie

Andina zei

Het is een beauty hoor, leuke achterkant ook;-).

Sanne zei

Wat een leukerd en wat een mooie foto met het deurtje erbij!

Pauline zei

Hij is zeker leuk! en dan dat deurtje erbij...hahahaha

hooksandyarns zei

Awww - what a cute little mouse. :)

Frederika zei

Oh ik smelt helemaal. Zo een mag hier ook komen wonen.

Elizabeth zei

Ha die Ferry! Je bent niet alleen een knappe muis om te zien, je bent ook nog eens een knapperd zoals je dat mooie deurtje hebt gemaakt...
Jouw voorgeslacht deed dat nogal eens anders...
Zal jij heel lief zijn voor Angélique, Ferry? Wat dat heeft ze echt wel verdiend!

Groetjes, Elizabeth

Hobbyrita zei

Ferry is echt wel een knappe kerel, maar ook een brutaaltje lijkt me, zomaar op een nachtje een deur bij jou klaarstomen, da's toch wel durven!! Gelukkig ziet hij er lief uit, dus wordt het een blijvertje!
Grtjes, rita.

Anoniem zei

wat een leuke muis en dan nog zo handig ook meteen een eigen woonplek gemaakt ;o)
leuk gemaakt hoor , groetjes Marjolein

kervei zei

Prachtig gelukt zeg.... Nou maar hopen datie niet meer streken uit gaat halen... :)

Groetjes,

Ilse

Preeti zei

He is adorable and very very cute!!:)

Herriet zei

Dat is een leukerd!

Jacqueline zei

Wat is je muis leuk gelukt! En je muis heeft van die leuke oogjes:)

Natas Nest zei

Oh wooow, how cute is that!! ♥ Great job, Angélique :-)

Anabel Luna zei

Oh my Gosh !!!! ;) ...this is so cute and beautiful.Good memories watching Tom and Jerry.....now you need to make Tom......You did a great job.....perfect.Happy Sunday !

Dirkje Spreeuw zei

Wow, die Ferry is super leuk. Muizen hebben is niks waard, maar deze.... Ja, daar maak je wel plaats voor in je huiskamer en ach dat deurtje, dat is ook gewoon schattig, dus laat maar lekker zitten :-). Wat een droppie die Ferry. Krijgt hij nog broertjes of zusjes? Of neefjes en nichtjes?
Groetjes en een fijne zondag.
Paula

Metsmaakgehaakt zei

Wat een schatje

Michelle zei

Oh wat is ferry leuk geworden! :D

Unknown zei

Leuke muis. Lijfje en pootjes lijkt mij inderdaad wat lastig om te maken, maar dan heb je ook wat.

Tante Titi zei

Wat is ie super leuk zeg!

Miss Creatuurtje zei

Niet schrikken als er binnenkort 2 muisjes zijn: Miep zit hier ontzettend verliefd naar het scherm te kijken, ik denk dat ze haar knapzak al aan het pakken is om op bezoek te komen :-) Wat een schoon manneke!!

De Breimeisjes zei

Prachtig! Geweldig ook, dat deurtje :-)
Groetjes,
Akkelien

kristel zei

Ferry is inderdaad echt heel leuk geworden, zo schattig!

Unknown zei

Hij is leuk!!! En dat 'deurtje', haha, super!!! liefs, Nancy

Evelien zei

Wat een leukerd! Volgens mij bestaat ie uit een hele hoop losse onderdelen, is het niet? Ik vind het knap dat je daar het geduld voor hebt!

Angélique zei

Dat valt wel mee Evelien, ik heb er eigenlijk niet zo op gelet.

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Oh nogal zo'n lieverd!