woensdag 4 februari 2015

Kasper

Aan het eind van mijn vorige blogbericht schreef ik dat ik even niet wist wat ik zou gaan haken, dat duurde gelukkig niet lang: ik had wel zin in een amigurumi en wel een "echte Christel Krukkert", nog steeds één van mijn favoriete ontwerpsters. Ik bladerde door mijn boekjes en kwam in "kleine knuffels haken" Kasper tegen. Ja, dat was hem!
En zie hier, mijn eigen lieve Kasper Krokodil.


In het boekje staat hij met een beige hoedje, maar toen ik die bijna klaar had, vertelde Kasper mij dat hij, als hij groot is, padvinder wil worden.
Hoe schattig is dat! Wat een nobele gedachte van mijn allerliefste krokodilletje!
Jullie snappen natuurlijk dat mijn hart direct smolt, **zucht** ♡♥♡


Ik haalde de hoed weer uit en haakte een echte scoutingpet en -sjaaltje voor mijn dappere kereltje en het staat hem zo lief!


Maar wacht eens even.... Padvinder... pad-vinder.... hmmm, zou een krokodil daar niet iets heel anders mee bedoelen dan wij????

31 opmerkingen:

Margaret zei

Wat een stoer ventje. Leuke krokodil en klaar om op pad te gaan. Met jouw padvinderspet en sjaal ziet hij er nog leukker uit dan met het beige zomerpetje.

Groetjes, Margaret

Pauline zei

Wat is ie leuk! :)

Franciens Haakwerk zei

Die Kasper, zo te zien een aardige krokodil hoor, in voor het padvinder schap, helemaal leuk! haha, groet Francien

jellinacreations zei

O Angelique wat een schat en dat verhaaltje erbij maakt het weer een ontzettend leuk stukje om te lezen!
Je zou eigenlijk een boekje moeten uitgeven met foto's van gehaakte karaktertjes en hun belevenissen.

Voor de krokodil een beetje pech want volgens mij liggen alle padden nog onder de modder vanwege hun winterslaap, toch?

Angélique zei

Hij zei ook "als ik groot ben" ;-)

xxx Myra xxx zei

wat een schatje!!

Vera zei

Dit is een krokodil waar niemand bang voor hoeft te zijn. En helemaal niet met zijn superleuke padvindersuitrusting. Als hij nu maar niet gefrustreerd raakt 😉.

Unknown zei

Ik denk van wel . . . Kasper is wel heel leuk geworden!

De Breimeisjes zei

Haha! Die Kasper zit vol plannen! Het staat 'm geweldig, leuke vrolijke kleuren!
Groetjes,
Akkelien

zeeuwsmeisje zei

Zo zie je maar er rolt zo weer iets uit je haaknaald en wat voor iets. Het is een grappig beestje. Wat wordt het volgende?
gr lisette

kervei zei

Volgens mij is het een geboren padvinder! Wat een schatje weer...

groetjes,

Ilse

Betsy zei

:) Hij is zo leuk! Die gaat het wel naar zijn zin krijgen als pad-vinder.

lieve groet,
Betsy

juffrouw Ooievaar zei

Hij ziet er lief uit en nog slim bovendien, hij kan met woorden spelen;-) Nee inderdaad toch maar niet bij mijn beestenboel laten, betwijfel,of dat goed afloopt.;)

Unknown zei

O, zo had ik het nog niet gezien..pad-vinder ja, ja houd die maar in het oog. Ik vind het een schatje en zeker met dat hoedje op.
Grtjs
Daniëlle

Michelle zei

Wat een leukerd is het geworden!

Christine W zei

Wat een schatje! En dat hoedje is echt té gek! Fantastisch!

Vera de Gries zei

Wat een leukerd!!! Dat heb je weer knap gedaan! Ik vind haar patronen altijd een beetje bewerkelijk, veel onderdelen.

Frederika zei

dat is een schatje.

Unknown zei

Super leuk!

Tinie zei

Kasper is echt tof in zijn padvindersuitrusting. Leuk bedacht! lieve groetjes Tinie

Margaret zei

Wat leuk met die pet en sjaal.

Elizabeth zei

Wat een leuk ventje is die Kasper ... aan de voorkant is het een echte lieverd om te zien, maar zijn achterkantje is toch echt wel krokodillerig ... ahw....ik kom hem liever niet in het echt tegen!

Angeline zei

Hij is ontzettend leuk en stoer geworden jou Kasper!Die kan niet wachten om op avontuur te gaan volgens mij met zijn stoere pet!


liefs
Angeline

Jeanine zei

Wow, wat is het een knuffelbeest geworden, en dat voor een krokodil ;-)

Groetjes,
Jeanine

Unknown zei

Wat een leukerd!

Dinah zei

pas maar op want anders bijt hij is je bil... nee hetis wel een leukerd geworden en pat petje maakt het helemaal af.

Lieve groet,dinah

Hobbyrita zei

Prachtige krokodil hoor Angélique en dat petje en sjaaltje staat hem super, zo zie je meteen dat hij bij de scouts hoort! Een leukerdje!
Grtjes, rita.

Jonneke zei

Wat een super-leukerd!
Groetjes, Jonneke

HaakBrei-n zei

Whahaha, Kasper gaat alle padden opeten, wat een leukerd!

Linda zei

Hij is superleuk geworden en oh oh alle padden opgepast, hier komt Kasper ;-))

Susana zei

Hola, es precioso¡¡¡¡
besos