woensdag 13 juni 2018

Cadeautje gemaakt en cadeautje gekregen

Ik kan weer een klein haakwerkje laten zien, het cadeautje is inmiddels goed ontvangen :-) Ik haakte een cactus en keek daarbij een beetje naar het patroon van Wolplein


Het kleurrijke potje komt van de Action.
Ik zie nu dat precies de sluitnaad op de foto te zien is, pontificaal aan de voorkant, haha! Jammer dan, kan geen nieuwe foto maken, de cactus is al vergeven.

Toen ik vanmiddag van mijn werk thuis kwam lag er een postpakketje op de mat. Joepie! Ik had bij Anita de weggever gewonnen en Anita had gisteren al gemeld dat mijn gewonnen sleutelhangerbeursje (mooi woord :-) ) onderweg was, dus verwachtte ik wel een dezer dagen een envelop, al verwachtte ik niet zo'n grote!
En moeten jullie eens zien wat er allemaal in die envelop zat!


Wat een superleuke verrassing! Het beursje in prachtig rood, een lief label met gehaakte hartjes, 2 labels om zelf een keer aan een cadeautje te maken, een stempel met "hello" en een heerlijk zakje thee. Echt geweldig, dankjewel lieve Anita!

16 opmerkingen:

Sandra zei

Wat een mooi pakketje van Anita!
En als je het niet gezegd had, had ik de sluitnaad niet in de gaten gehad van je pracht cactus hihihi!

mevrouw haakgaren zei

Wat een leuke cactus heb je gehaakt! Ik vond het ook erg leuk om ze te haken. Ga je er nog meer maken?
Ook een leuk cadeautje wat je ontvangen hebt, ziet er erg gezellig uit!
Groeten, Corine

Hallo Peetje zei

Wat leuk angelique, en wat een verwennerij. Ik heb dezelfde potjes gekocht, en ook voor gehaakte cactussen gebruikt. . Super leuk

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat gaaf, een cactus die niet prikt...Heel mooi gehaakt en de sluitnaad had ik niet gezien dus dat heb je heel netjes gedaan Angélique. Het kleurrijke potje is er super bij. Hele leuke post ontvang jij, gezellig.
Lieve groetjes Miranda

juffrouw Ooievaar zei

Wat een gezellige cactus :) een leuk cadeautje, zelfgemaakte cadeautjes zijn altijd leuk!
Graag gedaan, leuk dat mijn zoon jou lotje getrokken heeft.
Groetjes Anita

Elizabeth zei

Grappige cactus! En in de natuur zien ze er ook niet 100% regelmatig uit, dus die sluitnaad hindert niet hoor...
Maar ik snap wel dat je zelf denkt 'had ik nou maar even die foto anders gemaakt'.
Wat heeft Anita er een lief pakketje van gemaakt, alles zo mooi op elkaar afgestemd.
Geniet ervan!

Vera zei

Wat een leuke cactus, je hebt weer iemand blij gemaakt, dat kan niet anders. De naad was me niet opgevallen, je moe5 niet alles zeggen 😉
En je bent ook zelf flink verwend, een heel geslaagd pakketje van Anita. Neem je het buideltje morgenavond mee, kan ik hem in het echt bewonderen.

Atelier Valerie zei

Hartverwarmend cadeautje zo'n lieve blijvende cactus ...
Zo een mooi presentje kreeg jij ...
Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

zeeuwsmeisje zei

Wat een leuk pakketje heb je mogen ontvangen. Leuk om zoiets in je brievenbus te vinden. De sluitnaad was mij ook niet echt opgevallen als je het niet geschreven had. Meestal zijn de makers het meest kritisch op hun eigen werk ( en foto's en valt het andere helemaal niet op} Ik vind hem in ieder geval prachtig geworden.
gr lisette

Franciens Haakwerk zei

Super cactus, geen water nodig en blijft altijd mooi!

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een ontzettend leuke cactus, je hebt vast weer iemand blij mee gemaakt. En je bent zelf ook verwend zeg. Leuk hoor.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

De Breimeisjes zei

Helemaal leuk, zulke post :-)
Groetjes,
Akkelien

Daphne zei

Haha, zou mij ook kunnen gebeuren, zo'n foto maken en dan achter komen als het kadootje al weg is.
Wat een leuke, lieve cactus is dit geworden. Zelfs de potgrond is gehaakt zie ik, erg leuk hoor.
Het potje past er goed bij.

Corrie zei

Ik vond er eerst niks aan aan die cactussen. Maar ik zag ze van de week bij een kennisje en toen vond ik ze toch heel leuk. Helemaal hip en staat ook leuk bij een stoere inrichting.
Het portemonneetje is dan weer heerlijk klein en schattig.

Frederika zei

Wat een leukerd is dat

Christine W zei

Geven en krijgen... allebei heel leuk! Geniet van je pakketje.