vrijdag 12 oktober 2018

Er komt een feestje aan

Eigenlijk zijn we het feestje al stiekem begonnen, want afgelopen weekend was ik met mijn gezin (2 zonen, schoondochter en Remco) in een bungalow op de Veluwe om mijn naderende verjaardag alvast een beetje te vieren.
Ik hoop namelijk over 4 weken, om precies te zijn op 2 november, 50 jaar te worden.
Natuurlijk vier ik het dan met familie, maar ik wil het ook graag met jullie vieren. 
Oké, het gaat me wat te ver om jullie allemaal op de koffie uit te nodigen (wel heel gezellig, haha!), maar hoe vinden jullie het als ik een weggever organiseer? Nee, nog beter: 2 weggevers!

Ik heb 2 pakketjes samengesteld, 1 voor de haakfans en 1 voor de papierfreubelaars.


Pakket 1 bestaat uit een Simply Haken (mei 2018), mijn haakpatroon om eekhoorn Axel te haken, een bolletje rood-bruine katoen en de benodigde oogjes.



Pakket 2 bevat 2 stansmallen, een embossingfolder, een setje clear stamps en een setje clear stamps met een bijpassende snijmal.

Wat moet je doen om kans te maken op één van de pakketjes?
Heel simpel, volger van mijn blog zijn en een reactie plaatsen waarin je vertelt welk pakketje je graag zou willen winnen.
Als je graag een extra kans wilt, stuur me dan een verjaardagskaartje, je naam telt dan 2x mee. Via de mail (angeliquedeltin@gmail.com) kun je mijn adres opvragen.

Je kunt tot en met zondag 4 november meedoen, maandag 5 november maak ik de winnaars bekend.

Succes allemaal!

28 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Angelique, wat een mooie mijlpaal ga jij binnenkort vieren. Ik ben al lang niet meer actief met mijn blog maar volg je nog steeds. Ik doe dus niet mee met je verrassing want dat voelt niet ok. Alvast een fijne dag gewenst ��. Groetjes Tinie

Daphne zei

Wat leuk, ik waag graag een gokje voor pakketje 1.
Ik wilde net om je adres vragen,.zodat ik een kaart kan sturen, maar zie nu dat je dat zelf al aangeeft, je hebt een mailtje van mij!
Groetjes Daphne.

zeeuwsmeisje zei

Wat leuk angelique een hele mijlpaal hoor 50 jr worden. Ik wens je alvast heel veel voorpret en een hele fijne dag.
gr lisette

Ateljee de Kraal zei

Erg leuk, en een mijl paal he 50 jaar! ik ga voor het haak pakket,
fijne dag, groetjes Hanneke

Lindevrouwsweb zei

Angelique 50 jaar! Een geweldig mooi mijlpaal! En een heel leuk idee! Natuurlijk doe ik graag mee en ga natuurlijk voor Pakket 1 als haakfanaat. Heerlijk met je familie bij elkaar! Dat doe je goed! Liefs Joke

ineke zei

wat lief dat je een weggevertje doet, maar ik sla deze keer over! wel wil ik je welgemeend van harte feliciteren met je 50e verjaardag!!!

Angélique zei

Wat geeft dat Tinie? Je hoeft toch niet zelf actief te bloggen? Gewoon meedoen hoor!

De Breimeisjes zei

Ha, wat een leuke manier om deze bijzondere mijlpaal te vieren! En Axel, ja, die vind ik super!
Lieve groet,
Akkelien

anja zei

Jullie troffen het met het mooie weer! Benieuwd of het weer op jouw 50e verjaardag omgeslagen is, of dat het nog steeds te warm voor de tijd van het jaar is. De eekhoorntjes zijn bij ons in de tuin druk voorraden aan het verzamelen. Ik vind ze zo schattig, dus het zou geweldig leuk zijn om pakket 1 te mogen winnen, dan kan ik het hele jaar rond een eekhoorntje zien! Van harte gefeliciteerd alvast!

marmarel zei

Heerlijk zeg, dan hebben jullie het getroffen met het mooie weer. Leuke give away, alvast voor je verjaardag! Ik doe graag mee voor het haakpakket. Zo schattig je eekhoorntje en een fijn haakblad.
Groetjes, Marijke

Franciens Haakwerk zei

Alvast gefeliciteerd, zeker een mijlpaal wat gevierd mag worden. Ik ga voor het haakpakket, zo,n tijdschrift en patroontje is reuze leuk. Groet Francien

Unknown zei

Bijna 50 jaar! Alvast gefeliciteerd! Join the club ;-)Wat leuk deze weggever.. ik ga voor het haakpakket!

Elizabeth zei

Zo, daar komt zeker een feestje aan... En het feestje is al begonnen en duurt gewoon een paar weken!
Wat moeilijk om te kiezen uit deze kei-leuke pakketten...
Ienemienemutten... poeh, ik ga een gokje wagen voor het papierpakket!
Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

Corrie zei

Je bent maar 9 maanden ouder dan ik. Leuk om nu al een beetje feest te vieren.
Ik doe graag een gokje voor het haakpakket.

Creaellenknutselsite zei

wat een leuk feestje wordt dat lijkt me leuk dat je daar ook een candy bij doet ik wil graag meedoen voor pakketje 2

groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk om het alvast een beetje te vieren Angélique. Hebben jullie het fijn gehad? Wel heerlijk weer gehad denk ik en wat zal het mooi zijn op de Veluwe deze tijd van het jaar. Heel leuk dat je cadeautjes weggeeft maar ik sla over. Er ligt nog zoveel op mij te wachten..LOL
Lieve groetjes Miranda

Ela zei

Mooi mijlpaal Angélique en fijn om dat vast met je gezin te vieren, gezellig! Ik doe graag mee met de feestvreugde en ga dan voor pakket 2. Hoewel haken me ook leuk lijkt, kan ik er niet nog een hobby bij hebben ;)! Ik stuur je ook graag een kaartje en zal je mailen. Geniet volop van de aanloop naar je 50e! Groetjes Ela

Ela zei

Trouwens, je hebt tegelijk jarig met mijn zoon die 16 wordt! Ik weet wel wanneer mijn zoon jarig is natuurlijk maar lees jouw datum net pas goed... lol!

Christine W zei

Wat leuk dat je dit met ons gaat vieren! Ik doe graag mee voor pakketje 1.

Pauline zei

Natuurlijk waag ik graag een kansje! En je weet vast wel dat ik blij zou worden van pakketje 1, voor de haaksters :)

juffrouw Ooievaar zei

Van harte gefeliciteerd en leuk om uitgebreid bij je 50ste verjaardag stil te staan.
Ik wil graag mee doen en wil wel het patroon van Axel winnen :-)
Leuk voor de herfsttafel en dan heb ik meteen een patroon ontworpen door Angélique :)
Groetjes en lekker genieten van alle feestjes, Anita

blauwruitje zei

Leuk he die voorpret. Geniet nog maar even van je dagen als 49-er! Groetjes Sandra

Nina Hobbysite zei

Mooie leeftijd, bijna 50. O en prachtig weer om op vakantie te zijn. Ik zou graag meedoen om Axel te winnen.

Preeti zei

That's a great idea! I would love to be a part of crochet gift but not sure if you are posting worldwide and also, I can understand only in English.

Unknown zei

ik zou heel graag het papierpakketje willen winnen. kan ik samen met mijn mama lekker freubölen haha. fijne verjaardag alvast. xxx

Stofsierlijk zei

Hartelijk gefeliciteerd. Iets winnen is altijd leuk, dus noteer mij voor het haakpakket.Hartelijke groeten Beerta

Doris knippenenplakken zei

Hoi Angélique , Via via op je blog terecht gekomen .
Wat een leuke blog voor elk wat wils . Ik haak en brei ook heel graag en natuurlijk kaarten maken .
Ben je volger geworden .😀
Nog gefeliciteerd met je verjaardag !
Lieve groetjes Doris

Corina zei

Alvast gefeliciteerd met je bijzondere mijlpaal, ik vind pakket 1 wel heel erg leuk... Een heel fijne verjaardag gewenst!