maandag 3 december 2018

Cadeautjes over en weer :-)

Ondanks dat ik nergens het Sinterklaasfeest vier kan ik toch een blogberichtplaatsen over allerlei cadeautjes die zijn gegevenen ontvangen 😊

Het begon vorige week maandag, toen ik een verjaardagscadeautje met kaart aan een lieve mevrouw gaf.
Omdat ze zelfgemaakte kaarten erg waardeert heb ik er mijn best opgedaan, een speciaal model is het geworden.




Het was erg leuk om te maken, weer eens iets anders.
Maar deze mevrouw kreeg ook een zelfgemaakt cadeautje, nl nieuwe pannenlappen (ze vindt gehaakte pannenlappen zo gezellig)


Gehaakt in de wafelsteek met katoen dat ik deze zomer in Tsjechië kocht.

Dinsdag kreeg ik zelf een prachtig zelfgemaakt cadeau van vriendin Vera tijdens de hightea die ik nog wegens mijn verjaardag gaf. Kijk nou wat een kunstwerk ik gekregen heb:


Gaaf hè? Die is dus echt helemaal speciaal voor mij uitgedacht, berekend, getekend en gehaakt! Je zou bijna denken dat ze me kent, haha.
Heb je ook gezien hoe netjes die rits er in zit?
Echt geweldig, ik ben er zo ontzettend blij mee!

En daarmee was het nog niet gedaan met de verrassingen, want afgelopen vrijdag kwam ik thuis en vond een pakketje op de mat. Wel een groot formaat voor hetgeen ik besteld had..... het bleek van heel andere afkomst, namelijk van Akkelien van het blog de Breimeisjes. Zij had mij het tijdschrift "Aan de haak" toegestuurd, zo lief!


Daar staan heel wat leuke projecten in, waaronder een tas die door Akkelien ontworpen is.
Voorlopig ben ik zoet voor kerst, maar daarna zal ik er vast wat uit maken.

Dank jullie wel Vera en Akkelien!
En dank jullie wel trouwe volgers, voor jullie tijd waarin jullie mijn blog te lezen en jullie fijne reacties!

17 opmerkingen:

Dinah zei

De feestdagen gaan over geven en nemen en volgens mij is dit wat jij doet, dus toch een beetje Sinterklaas.

Lieve groet dinah

Happy Earl Grey zei

December is geef-maand geworden, maar zouden we niet altijd om elkaar moeten geven en lieve dingen moeten delen.
Groetjes

Daphne zei

Dik verdiend!!
Jij stuurde mij laatst zo'n mooi pakketje, nu krijg je, vanuit een andere hoek weer wat terug. Hoe leuk toch allemaal!!
Het etui-tje is echt TE leuk en knap gemaakt.

zeeuwsmeisje zei

Het etui van Vera had ik op haar blog al voorbij zien komen. Hij is inderdaad prachtig gemaakt en speciaal voor jou bedacht. Maar ook jou kaart is heel speciaal je kunt wel zien dat hij met liefde en aandacht gemaakt is. Daar gaat het om in het leven toch? het zit in de kleine dingen die met liefde en aandacht gemaakt zijn. Zo voel je je heel speciaal.
gr lisette

Elizabeth zei

Dat is een bijzondere kaart, leuk zo'n vouwmodel... Het is fijn als je daar iemand plezier mee kunt doen. Ik vind gehaakte pannenlappen ook gezellig staan, maar niet zo praktisch in gebruik. Wat een leukerds heb je gehaakt, lekker zonnig geel...
De etui zag ik bij Vera al langskomen, maar nu lijken de kleuren weer heel anders! Leuk hoe ze helemaal op jou heeft ingezoomd... Ja, eekhoorn Axel ben ik nog niet vergeten hoor!

Corrie zei

Dat zeker een mooie kaart. Al die verschillende kanten. En ook leuk die pannenlappen. Als je weet dat iemand dat leuk vindt, is het heerlijk maken voor een ander.
Jouw etui is prachtig. Ook al een kunstwerk.
Ben benieuwd wat je volgende project wordt.

Vera zei

Mooie kaart en zo lief de pannenlappen. En ook nog een leuk blad gekregen.
Over de etui heb ik al genoeg gezegd. Heel veel plezier ermee.

Pippa's Hus zei

Alles is prachtig maar dat etuitje.... wat een kunstwerk! XX Esther

casa crea d' emilia zei

Je kunt toch zulke mooie kaarten maken Angelique, echt wauw.
Wat een gaaf etui. Een super mooi cadeau. En dan ook nog een aan de haak. Echt dik verdient ;-).
Fijne avond.

Lieve groetjes,
Emily

juffrouw Ooievaar zei

Wat een mooie aparte kaart en dan nog van die gezellige pannenlappen, super cadeautjes.
Wat een geweldige etui, knap hoor van Vera en lief van haar zo’n speciaal en persoonlijk cadeau, maar je verdient het, vast en zeker :)
Leuk van Akkelien, de pakjes die onverwacht komen mmm die zijn helemaal spannend om te openen.
Groetjes Anita

Michelle zei

Wat een lieve cadeautjes! Dat tasje is wel super mooi gemaakt zeg, wat een werk zal dat zijn geweest. Geweldig om zoiets moois en persoonlijk gemaakt te mogen ontvangen ;)

Liefs Michelle

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje heb je gemaakt, leuke cadeautjes heb je gehad
groetjes ellen

ineke zei

prachtige kaart en heel gezellige pannenlappen!! en fijn om zulke leuke kadootjes te krijgen!

Ria, zei

Je kaart is een kunstwerkje, en de pannenlappen: Super! Ik gebruik ze ook graag, die zelfgehaakte. En een plaatje van een etui. Wat leuk om dat zomaar te krijgen.

Doris knippenenplakken zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt !
Wat leuk he zoveel toffe cadeautjes .
Fijn weekend, groetjes Doris

Ateljee de Kraal zei

Wat een leuke kaarten maak je, maar ook leuke dingen gekregen!

Natas Nest zei

So pretty works, Angélique, well done! And a sweet gift you've got. Merry X-mas & lots of luck and health for 2019! Nata xxx