donderdag 7 maart 2019

2x card in a box

Ik maakte 2x hetzelfde model kaart deze week, maar ze zijn heel verschillend.
Voor Akkelien van "de Breimeisjes"  (sorry, kan opeens niet meer linken) maakte ik een opkikker, die kan ze nu wel goed gebruiken vond ik.



Voor een cliënt maakte ik een verjaardagskaart; rara hoe oud zal hij worden? Haha!

Naast het bosje tulpen staat een pot met plantje, maar die komt niet tot zijn recht op de foto. De rest spreekt voor zich, denk ik.


Vorig weekend had ik zin om te bakken en dat was goed gelukt:

 Een appeltaart "á la Le Place" (ook hier kan ik niet linken), maar dan met peren (snap je het nog?), hij was heerlijk! Is, uh... WAS het geen plaatje?

16 opmerkingen:

Aankleedpopje zei

Ziet er leuk en lekker uit.

De Breimeisjes zei

Alle drie zijn het plaatjes! Oei, het water loopt me in de mond, ik ben gek op perentaart! En dat met noten.... Lijkt me fantastisch.
En de opkikkerkaart die ik van je mocht ontvangen is ook super mooi, wat een leuke post!
Liefs,
Akkelien

Daphne zei

Dat zijn leuke kaarten zeg, die wil ik ook nog eens maken!!
Kun je die gewoon plat opsturen?
Leuk, 2 dezelfde kaarten en toch lijken ze totaal niet op elkaar.
Mooi gemaakt hoor.

Angélique zei

Jazeker Daphne, je kunt ze heel makkelijk plat maken. Je kunt ook een vierkant doosje maken. Zoek maar eens op "card in a box" op Pinterest of google. Ze zijn heel leuk om te maken.

Elizabeth zei

Natuurlijk is die taart allang weer op! Jammie, zou er ook niet van af kunnen blijven...
En van jouw kaarten wordt je altijd vrolijk, wat heb je ze gaaf vorm gegeven!

Vera zei

Mooie kaarten heb je weer gemaakt. Hier kun je je creativiteit goed in kwijt.
Mmmmm en die taart. Jammer dat ik hem niet heb kunnen proeven, zier er zo lekker uit.

Ron Homan zei

Wat een mooie kaarten, en wat ziet die taart er lekker uit, water loopt ons in de mond.

juffrouw Ooievaar zei

Het zijn eigenlijk geen kaarten meer, maar cadeautjes zo mooi en apart zijn je kaarten!
Mijn complimenten hoor. Je taart ziet er heerlijk uit, tja en dan is hij zo op ;)
Gelukkig heb je de foto nog ;)
Groetjes en een fijn weekend, Anita

zeeuwsmeisje zei

Wauw wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt. Die taart ziet er ook heerlijk uit daar had ik wel een stukje van gelusten heerlijk.
gr lisette

Ria, zei

Wat creatief allemaal weer. Taart is (was) klasse!!

Franciens Haakwerk zei

Zit net aan de koffie.... zo,n stukje taart erbij zou lekker zijn haha... groeten F

Dinah zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt en die taart.. heerlijk, lijkt me.

Lieve groet,dinah

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
wat een prachtige kaarten. Echt super mooi.
en super bedankt voor je ontzettend mooie kaart die je voor mij maakte voor mijn verjaardag. Echt heeeeeeeeel mooi. Een kunstwerk, zoals altijd ;-).

Lieve groetjes,
Emily

blauwruitje zei

De kaarten zijn vast met dank ontvangen. Wat een leukertjes. En je taart ziet er heel smakelijk uit zeg!

Corrie zei

Wat een leuke kaarten. Daar wordt een mens vrolijk van.
En die taart is ook een kunstwerk. Als ie net zo lekker smaakte als dat ie eruit zag!

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke doosjes heb je gemaakt, geweldig ik hoop dat de tart heeft gesmaakt, vast wel want hij ziet er lekker uit
groetjes ellen