zondag 26 mei 2019

Nieuwe stempels deel 2

Dank jullie wel voor alle leuke reacties op mijn vorige blogpost en alle blogposts daarvoor, ik word er altijd zo blij van!

Het is tijd voor de tweede serie uitprobeersels met mijn nieuwe stempels.
Wie mij een beetje kent weet dat ik erg gecharmeerd ben van eekhoorntjes, zulke mooie, leuke beestjes (het is dan ook logisch dat ik er een haakpatroon van heb gemaakt), maar ik had er nog geen stempels van. Nu wel :-D
Ik maakte er 2 kaartjes mee.



Eerst heerlijk zitten inkleuren met kleurpotloden en daarna uitgeknipt, dat was wel lastig. De achtergronden maakte ik weer met Memento inkt (zie het vorige blogbericht voor een link naar een filmpje).

De boerderijstempels vond ik echt een uitdaging om te verwerken, maar ik vind het resultaat wel leuk geworden.


18 opmerkingen:

Daphne zei

Dat zijn inderdaad schattige eekhoorntjes zeg.
Net wat voor jou!
Je achtergrondjes zijn mooi gelukt, ik vind vooral het 2de eekhoorn kaartje erg mooi.

Céline zei

Wat een lieve eekhoorns!

De Breimeisjes zei

Heel erg leuk!

blauwruitje zei

Leuke stempels waar je leuke kaarten mee kunt maken. Vooral die ruitjes ook al zijn ze niet blauw dit keer.
Groetjes Sandra

Pauline zei

Wat zijn dit ook weer leuke kaarten geworden!

Vera zei

Stempels met eekhoorns, die mogen bij jou natuurlijk niet ontbreken. Je kunt je er lekker mee uitleven en we zien vast nog meer mooie kaarten voorbij komen. Ook de boerderij stempels zijn erg leuk.

Doris knippenenplakken zei

Super leuke kaarten...mooie achtergronden.
Groetjes Doris

zeeuwsmeisje zei

Wat ontzettend leuk die eekhoorntjes ik snap je helemaal dat je weg bent van die beestjes, dan passen deze zeker helemaal bij je.

Tinneshobbyworld zei

Heel leuk gedaan! Grts Tinne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke serie weer Angélique. Die kaarten met eekhoorntjes brengen meteen verhaaltjes in mijn hoofd. Volgens mij gaan ze kattekwaad uithalen hihi. Je kaart met de boerderij lijkt wel een schilderijtje, heel mooi.
Lieve groetjes Miranda

juffrouw Ooievaar zei

Hoi Angélique, wat een leuke stempels :) Je kaarten doen mij denken aan mijn borduurwerk, ook met eekhoorns :)
Excuses voor mijn late reactie, tegenwoordig kan ik niet meer met de IPad reageren en het komt er niet altijd van om de laptop te pakken of ik reageer op een paar blogs en dan is mijn tijd weer op :( De tuin begint steeds meer tijd te vragen, wel leuk natuurlijk, maar ik merk echt, dat ik minder tijd krijg voor andere dingen. Leuke kaarten met weer een andere techniek, dat inkleuren, ik vind het maar knap, dat jullie zo met papier bezig zijn. Ook de kaart met de boerderij, de vogels, de verdeling, je moet het maar zien, het plaatje het geheel! Veel plezier met je stempels en het kaarten maken. Fijne week, Anita

Elizabeth zei

Errug leuk, die stempels... O ja, eekhoorns passen bij jou, ik weet nog van Axel..., die leukerd!
Je hebt schitterende kaarten gemaakt met de stempels. DH was helemaal weg van de onderste, maar dat snap je wel...

Pauline zei

Leuk die eekhoorntjes! Deze herfst zal ik Axel eens gaan haken hoor!

casa crea d' emilia zei

Wat leuk al die stempels. Echt heel erg mooi. Ik vind ook die achtergronden erg mooi, de kleuren en hoe ze mooi verlopen. Echt heel mooi.
Fijne dinsdag.

Lieve groetjes,
Emily

Pippa's Hus zei

Wat knap die stempels! En de kaarten zijn zoals gewoonlijk weer prachtig! XX Esther

Margaret zei

Eekhoorns zijn zo leuk om te zien. Ze zijn altijd in de weer. Het uitknippen van de eekhoorns zal best lastig zijn, maar het is je goed gelukt. Het zijn vrolijke kaarten geworden.

Groetjes en fijne dag, Margaret

Creaellenknutselsite zei

wat zijn ze geweldig geworden uitknippen blijft lastig heb ik ook altijd maar het is prima gelukt
groetjes ellen

Lindevrouwsweb zei

Echt hele leuke kaartjes! Je hebt echt iets met eekhoorns hi....