vrijdag 5 juli 2019

Oneindige kaart

Mijn jongste zoon werd gisteren 24 jaar, natuurlijk maakte ik een bijzondere kaart voor hem (ook omdat ik het zo leuk vind om te doen).
Hij houdt van muziek (oa trompet) en....van Lego.
Ik maakte een infinity-card met behulp van deze tutorial. Het resultaat is zo magisch!


Hieronder laat ik nog de afzonderlijke stappen op foto zien.





Je kunt hem "oneindig" openvouwen.
Alle nopjes opplakken was een klusje, maar het is het meer dan waard geweest.
Wat wel jammer is, is dat het rode papier zo raar reageert op lijm (zwarte vlekken), terwijl het zo'n mooie kleur is.

Ik vind hem zelf heel gaaf geworden en mijn zoon? Die blijft zich maar afvragen hoe het in elkaar zit, hahaha!

20 opmerkingen:

Remco zei

Hij is weer gaaf!

Corrie zei

Hoe krijg je het toch elke keer voor elkaar. Wat gaaf met die legostenen en dan al die vakjes. Je blijft zoeken.

De Breimeisjes zei

Prachtig! Ik zag het kort geleden in een HobbyHandig die ik van de bieb had geleend. Ik had wel eens zo'n kaartje gehad en was helemaal verrast dat je 't zelf kon maken. Maar 't leek mij teveel werk. Natuurlijk is het jou gelukt, echt wat voor jou! Ja, fantastisch effect en heel mooi met die gekleurde noppenblokken. Dat deed mij een beetje aan Lego denken.
Groetjes en fijn weekend!
Akkelien

blauwruitje zei

Echt een gave kaart!

Sarah zei

Heel tof! X

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke kaart met al die legosteentjes
groetjes ellen

zeeuwsmeisje zei

Fantastisch wat een pracht van een kaart.En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met je zoon.
gr lisette

Atelier Valerie zei

Onwijs mooi gemaakt Angelique
Een kaart die je zoon zal koesteren 💛
Fijn weekend ... liefs Valerie

Pauline zei

Wat een geweldige kaarten maak jij toch! En nogmaals super bedankt voor de leuke en lieve beterschapskaart...xxx

Ria, zei

Wat een superleuke kaart voor je jongste zoon!! Dat zal hij zeker waarderen. En nog gefeliciteerd met zijn verjaardag. (de tutorial heb ik meteen opgeslagen, dankjewel) :)

Doris knippenenplakken zei

Wat een gave kaart Angelique !Zo leuk met de lego en de kleurtjes echt tof gedaan.
Groetjes Doris

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nog gefeliciteerd met je jongste Angélique en wat heb je een gave kaart voor hem gemaakt. Superleuk met die legoblokjes (zal zeker wel een heel werk zijn) en met al die toepasselijke teksten die tevoorschijn komen! Hier blijf je toch aan draaien ;p
Lieve groetjes Miranda

Elizabeth zei

Tjonge, dat ziet er heel ingewikkeld uit... maar wel supergaaf! Ik denk dat het je heel wat knutseluurtjes heeft opgeleverd...
Gefeliciteerd met je zoon! Leuk... mijn jongste is ook bijna 24....

Margaret zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jouw zoon. Je hebt er flink werk van gemaakt, maar het resultaat is een super kaart.

Groetjes, Margaret

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jouw zoon. En wauw wat een resultaat. Echt ontzettend knap gedaan.
Fijne zondag.

Lieve groetjes,
Emily

Vera zei

Een geweldige kaart. Ik heb geen idee hoe je dit voor elkaar gekregen hebt, maar het is geniaal.

Daphne zei

Oh jee, oh jee, daar snap ik nou weer niks van!!!
Wat een ontzettende leuke kaart is dit zeg.
Ik ga het filmpje nog eens goed bekijken.

Motorola zei

Wow, supermooi gemaakt hoor!

marmarel zei

Wat superleuk en wat een geduldwerkje, prachtig!
Groetjes, Marijke

by Maura zei

nog Gefeliciteerd en je kaart is Top :)groetjes Maura