vrijdag 20 januari 2017

Aapje

Het boek "mijn knuffels van sokkenwol" van Kristel Droog dat ik voor mijn verjaardag had gekregen is echt een heel leuk boek. Ik heb al de wasbeer laten zien en nu heb ik het aapje gemaakt. Ik moet zeggen dat het werkelijk een schatje is.

Kijk nu hoe lief hij met de blokjes en zijn aapje zit te spelen, je hebt geen kind, uh... aapje aan hem.
Het is zo'n rustig beestje, dat verwacht je helemaal niet van een aapje.


Hij zit graag een beetje omzich heen te kijken en lijkt daarbij alles in zich op te nemen, volgens mij is het een kleine Einstein ;-)
Maar hij zit ook heel graag bij te kroelen hoor :-D


Soms gaat hij even lekker een dutje doen op de bank, dan is hij nog zo heerlijk klein, dan smelt ik echt als ik hem zo zie ♥
Ik heb dit aapje gehaakt met het katoen dat ik van Ria had gekregen, zie dit blogbericht. Het patroon is van Kristel Droog , ik heb daarbij de ster vervangen voor een banaantje. Dit patroontje kun je hier vinden.

25 opmerkingen:

De Breimeisjes zei

Wat een leuk aapje! Ik ken het boekje (nog) niet, het lijkt me inderdaad een super leuk boekje.
Groetjes,
Akkelien

CarlaK.be zei

Superschattig !

Erica ♥ zei


Wat is die gaaf zeg,
super gemaakt ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-10x10}

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een super leuk aapje. Heel erg mooi gemaakt.
Fijn weekend.

Lieve groetjes,
Emily
(casacreaemilia.blogspot.nl)

Atelier Valerie zei

Het is een lieve schat ...
Prachtig gemaakt ...
Fijn weekend ...
Lieve groetjes Valerie ♥

Margaret zei

Wat een schatje. Een rustig aapje dat de kat uit e boom kijkt. Die kom je niet vaak tegen. Echt een gezellig knuffeldier. De banaan op zijn truitje is echt veel leuker dan een ster.

Groetjes, Margaret

zeeuwsmeisje zei

Het is inderdaad een heel rustig aapje.
gr lisette

Jonneke zei

Wat een schatje! Ik vind de banaan op zijn trui heel erg leuk!
Groetjes, Jonneke

Dirkje Spreeuw zei

Oh wat een schatje. Ik heb ook al een paar keer om het boek heen lopen draaien.... als ik dan jouw aapje zie.... dan gaat het toch wel kriebelen, ondanks het feit dat ik weinig amigurimi haak. Zoveel inspiratie... heb jij dat nou ook, met het lezen van al die blogs?
Groetjes,
Paula

blauwruitje zei

Hij is leuk geworden. Echt een schatje. Wat wordt het volgende project? groetjes Sandra

Nienkehaakt zei

Wat een leukerd!! En dat banaantje op z'n trui is veel leuker dan een ster ;)
Fijn weekend en groetjes,
Nienke

Nienkehaakt zei

Wat een leukerd!! En dat banaantje op z'n trui is veel leuker dan een ster ;)
Fijn weekend en groetjes,
Nienke

Es zei

Wat een guitig aapje, geweldig vooral het shirt ook
X Es

Klaartje Nel zei

Ziet er ondeugend uit!

Frederika zei

Wat een lieverd zeg. Die wil iedereen wel op zijn bank

mingle-mangle zei

leuk idee om het sterretje te vervangen door een banaan:D

Elizabeth zei

Wat een lief en aardig aapkereltje!
Maar hij heeft een flink voorhoofd, dus er zitten heel wat hersentjes ...
Wat zou er allemaal in dat koppie om gaan?

Franciens Haakwerk zei

wat een leukerd zeg, die gaat vast nog wel een speelmaatje krijgen denk ik zo, groet Francien

Christine W zei

Ach, wat een snoepje! Die is echt lief.

Ilse van Kreanimo zei

Oh, hij is super mooi geworden!

Je kan deze ook komen linken in de creatieve linkparty op mijn blog als je wil.
Het thema is 'rond' deze week. Dat wil zeggen dat alle rondgehaakte amigurumi's welkom zijn ;)
Er zijn nogal wat mutsen en haakwerkjes toegevoegd deze week!

Ik ga je even aan mijn leeslijst toevoegen, want ik vond je blog vandaag pas.

Vera zei

Wat een lieverd. En geniaal die banaan op zijn buik.

Tante Titi zei

wat een schatje!

Hobbyrita zei

Die steelt toch meteen je hart als je hem ziet, ik geloof best dat je smelt en dan die banaan op zijn trui, geweldig!
Grtjes, rita.

Dinah zei

Wat een dotje, heeft hij al een naam?

Lieve groet,dinah

Karin zei

Weer zo mooi, hoe lief!!!