donderdag 30 augustus 2018

Verder op reis

(Vervolg van het vorig blogbericht dd 28 augustus j.l.)

Wij gingen verder met onze rondreis door Tsjechië met Buurman en Buurman, en dus ook een roze draak.
De draak heeft stilletjes genoten, die heeft zich niet veel laten zien of horen, maar de buurmannen daarentegen....


 Echt, overal staken ze hun neus tussen en alles moesten ze zien.
Als we gingen wandelen stonden ze binnen enkele seconden klaar. Niet dat ze nou veel stappen zetten hoor, de heren hadden al snel een eerste rangs plek gevonden.
(Een jack hebben we maar 1x aangehad, de andere keren nestelden ze zich in het voorvakje van de rugzak of in één of ander kledingzakje, als ze maar goed uitzicht hadden en vooral niet moe werden)


En vanaf die plek ontdekte ze een volgend nieuwsgierig aagje:


Het aapje slingerde met ons mee en had de grootste lol met de buurmannen (ik wil niet weten waar het over ging, zo achter mijn rug om)


En voor we er erg in hadden had ook het aapje een plekje in onze camper gezocht. Zucht... dat belooft nog wat.


Je raadt het vast al:
Wordt vervolgd...

12 opmerkingen:

zeeuwsmeisje zei

Je hebt heel wat te stellen gehad met die heren. Het zijn schatjes om te zien net als de aap en draak maar misschien volgende reis toch maar lekker thuis laten.
gr lisette

casa crea d' emilia zei

Wat een stelletje is het bij elkaar zeg die buurman en buurman. En elke keer zomaar weer vriendjes uitnodigen ;-). schandalig haha. Verder ziet het er wel weer gezellig uit.
Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily

Pippa's Hus zei

Haha nou als ik de kans kreeg zou ik me ook laten ronddragen in een vakje of zakje. Hoe chill is dat?! XX Esther

Franciens Haakwerk zei

Op naar het vervolg....... groet Francien

Ateljee de Kraal zei

Dat word een heel leuk vervolg haha

Corrie zei

Ik geloof dat jullie nog maar een keer op vakantie moeten en dan zonder die mannen. Zo rust je nooit uit!

Angélique zei

Dat is een geweldig goed idee!

Pauline zei

Haha, wat een vakantie! Dat is toch wel van een ander kaliber dan het mister Bean beertje dat bij ons woont...of de jacobussen...ben ik even blij dat MIJN buurmannen al lang verhuisd zijn!

juffrouw Ooievaar zei

Ik ben benieuwd, je gaat met 2 personen en buurman en buurman, maar met wie kom je allemaal weer thuis?
Je hoeft je in ieder geval niet te vervelen zo ;)
Wat een leuke vakantie, net zoiets als met kleine kinderen, ik hoop dat de avonden een beetje rustig waren ;)
Groetjes Anita

blauwruitje zei

Zo wordt het een hele interessante vakantie. Geen haak maar aan maar stap maar in werd het. Ik ben benieuwd hoe dit verder is verlopen.
Groetjes Sandra

Christine W zei

😂 Ik ben benieuwd wie je nog meer tegenkomt.

Sandra zei

Slimme mannen!
Maar ze hebben dan ook maar korte beentjes.
Een aapje in Tsjechië.... Zou die ontsnapt zijn?