vrijdag 19 april 2019

11 jaar

Vandaag zijn Remco en ik alweer 11 jaar samen.
Ik maakte voor de gelegenheid een kaartje.


Als je aan het lintje trekt, schuift het middengedeelte omhoog.


Opzij zie het er dan zo uit:


Remco vond het nodig om mij een cadeau"tje" te geven, moeten jullie eens kijken!


Dit viltpakket stond op mijn wensenlijstje, het is heel compleet (er zit nog een prikmat in de doos), de uitgebreide beschrijving is in het Engels.
Grappig detail is dat mijn oudste zoon ook Fabian heet, daarom wilde ik hem helemaal graag.
Ik ben heel benieuwd of ik er daadwerkelijk een vos van kan maken of dat het misschien meer een aap, eekhoorn of cavia zal lijken, hahaha!

Eerst ga ik nog wat haakwerk (af)maken (daar ben ik gelukkig wat zelfverzekerder in)

21 opmerkingen:

Remco zei

Gefeliciteerd schatje, bedankt voor je mooie kaart (met liefde gemaakt en gegeven)

Lydia Guest zei

Wat een leuke kaart en wat een super lief cadeau. Nog vele jaren erbij!!

Aankleedpopje zei

Van harte gefeliciteerd en dat de liefde mag blijven tot in de dood. (die hopelijk nog heeeeeeeel lang op zich laat wachten)
Fijn dat jullie elkeer zo blij maken.

blauwruitje zei

Gefeliciteerd! En wat een lieve cadeautjes wederzijds. En het wordt vast wel een vosje hoor.
Groetjes Sandra

Corrie zei

Wat leuk gedaan die kaart. En jij heerlijk verwend. Ziet er leuk uit die vos.

Ela zei

Van harte en nog vele jaren samen! Heel leuke kaart, dit model staat nog op mijn lijstje. En wat een leuk kado, heel toepasselijk maar ik moet zeggen, kan me nog niet echt een voorstelling maken hoe dat in het echt eruit komt te zien. Maar daar kom jij vast wel uit. Groetjes Ela

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gefeliciteerd voor jullie samen Angélique en nog vele mooie jaren gewenst. Je hebt een mooie kaart gemaakt voor Remco en jij hebt een mooi cadeau gekregen. Dat gaat je vast wel lukken ;)
Fijne paasdagen gewenst.
Lieve groetjes Miranda

Atelier Valerie zei

Hartverwarmend ❤ gefeliciteerd
En nog vele jaren samen
Geniet van de Paasdagen liefs Valerie

zeeuwsmeisje zei

Van harte gefeliciteerd samen. Een prachtige kaart heb je gemaakt en ook een schitterend pakket heb je gekregen. De vos zal ook wel erg mooi worden. fijne paasdagen,
gr lisette

Daphne zei

Dat is lief zeg!!
Dat soort kleine lieve met aandacht gekochte kadootjes maken de liefde extra mooi.
Gefeliciteerd en op naar nog vele jaren samen.

Angélique zei

Nou Daphne, dat cadeau"tje" is niet zo klein hoor, ik vind het veel te gek! Als de vos klaar is zal hij zo'n 18 cm hoog zijn, denk ik!

Margaret zei

Gefeliciteerd voor jullie samen. Jouw prachtige kaart straalt liefde uit. En jouw lief heeft jou heerlijk verwend. Hij heeft echt zijn best voor je gedaan. Het wordt vast een prachtige vos. Jij maakt altijd mooie dingen, dus dit komt ook goed.

Groetjes en fijne paasdagen, Margaret

jellinacreations zei

Gefeliciteerd! En wat een lieve dingen hebben jullie voor elkaar gemaakt/gekocht <3

Doris knippenenplakken zei

Van Harte gefeliciteerd ! Prachtig kaartje Angelique! heel mooi model en leuk ook.
Wat lief ...zo mooi cadeautje .
Groetjes Doris

De Breimeisjes zei

Van harte gefeliciteerd en nog heel veel geluk en liefde samen!
Dat zit wel goed als ik zie hoeveel zorg en aandacht jullie allebei besteed hebben aan de kaart/het cadeau.
Dat is mooi en fijn om te zien!
Fijn paasweekend gewenst!

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Van harte gefeliciteerd. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. En wat fijn dat Remco weet wat je leuk vind (hij heeft de afgelopen jaren goed opgelet ;-) ).
Fijn paasweekend.

Lieve groetjes,
Emily

hester zei

wat een leuke kaart zeg!
gefeliciteerd.en fijne paasdagen

Creaellenknutselsite zei

wat een leuk kaartje heb je gemaakt, als nog gefeliciteerd
wat een leuk pakket heb je gehad
groetjes ellen

ineke zei

gefeliciteerd met jullie 11jarig happy zijn !!! en wat een geweldig mooi kado!! ben benieuwd naar het resultaat!

Vera zei

Proficiat. Wat een verwennerijen over en weer. En niet zo onzeker, je kunt het.

Tineke zei

Van harte gefeliciteerd met 11 jaar samen zijn, leuk kaartje heb je gemaakt. Ik ben benieuwd wat het resultaat van jou cadeautje gaat worden.
Liefs van Tineke