zondag 7 april 2019

Viooltjes

Vorige week was vriendin Vera jarig en dat feit vroeg natuurlijk om een speciale kaart. Ik moest er een envelop bij maken, want de kaart was "wat" lang, de schuld van het woord "gefeliciteerd", haha!
Ik vind hem zelf wel geslaagd geworden, daarom krijgen jullie wat meer foto's te zien.




De stempels, gebruikte kleurpotloden en het papier zijn van Craft Sensations, de letters van Marianne Design.
Op de envelop maakte ik ook een viooltje om er een mooi setje van te maken

22 opmerkingen:

Aankleedpopje zei

Wat mooi gedaan.

Happy Earl Grey zei

Erg leuk!

De Breimeisjes zei

Wat een mooie viooltjes! Daar heb je weer veel tijd en aandacht aan besteed!
Groetjes,
Akkelien

Ron Homan zei

Echt voorjaar ook leuk om in deze periode jarig te zijn en zo een mooie kaart te ontvangen. 👍

Sarah zei

Mooi!

Vera zei

Het is een echt kunstwerk ❤️❤️. Met zoveel liefde speciaal voor mij gemaakt. Ik ben er superblij mee en geniet er dagelijks van.

Pippa's Hus zei

Wederom een kunstwerkje! XX Esther

Atelier Valerie zei

Prachtige creatie een kaart om te koesteren Angélique 💛😍
Fijne start van de week en maandag ... liefs Valerie ♥

juffrouw Ooievaar zei

Wat een mooie kaart, Viooltjes zijn mijn lievelingsbloemen :)
Leuk dat je op de envelop ook nog eens de viooltjes terug laat komen.
Fijne week, Anita

Margaret zei

Prachtige kaart en extra speciaal met een zelfgemaakte envelop. Deze kaart is de topper on de verjaardagskaarten.

Groetjes, Margaret

zeeuwsmeisje zei

Hij is prachtig!

Corrie zei

Wat heb je dit leuk gedaan. De ene keer vind ik de violen eruit springen en de andere keer de letters.

Franciens Haakwerk zei

Lila viooltjes...zucht..hoe mooi kan het toch zijn, om in een lijstje te doen. Groet Francien

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat heb je dat weer leuk gedaan. Ik vind hem echt heel mooi geworden.
Fijne dinsdag.

Lieve groetjes,
Emily

Ria, zei

Prachtig!!

Elizabeth zei

Wat een bijzonder feestelijke kaart heb je voor Vera gemaakt! Die combi van violen en letters door elkaar is gaaf...

blauwruitje zei

Heel mooi geworden!
groetjes Sandra

Lindevrouwsweb zei

Super leuk!groetjes Joke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een prachtige kaart Angélique, mooi zoals je de viooltjes ingekleurd hebt en heel mooi dat terugleggen van de letters. Je bijpassende envelop maakt het helemaal àf.
Lieve groetjes Miranda

ineke zei

geweldig mooie kaart !

Creaellenknutselsite zei

wat een prachtig kaartje heb je gemaakt mooi met die letters en viooltjes erop mooi ingekleurd
groetjes ellen

Doris knippenenplakken zei

wow Prachtig Kaart Angelique !
Groetjes Doris