maandag 23 september 2019

Nog 2 kaarten

Er wordt zeker nog wel gehaakt, maar ja, ik kan nog niets daarvan laten zien, dus jullie zullen het met de kaartjes moeten doen 😉

Mijn broer en schoonzus waren 24 jaar getrouwd, ik maakte een kaartje voor ze.


Ik heb er niet zoveel over te vertellen, behalve dat ik hem wel geslaagd vond.
Jammer genoeg vond ik later het voetje van het linker glas, dat was kennelijk afgescheurd. Nou ja, ze konden evengoed proosten.

Ik wilde iemand een beterschapskaartje sturen. Ze is ook altijd met wolletjes bezig (nog veel meer dan ik), dus kon ik mooi dat leuke setje stempels eens gebruiken.



22 opmerkingen:

Vera zei

Leuke kaarten heb je weer gemaakt. En wat het afgebroken voetje van het glas moet je maar denken: scherven brengen geluk.

Angélique zei

Haha, ja zo is dat!

Pippa's Hus zei

Wij doen het graag met de kaartjes! Bjoeties weer. XX Esther

Mirjam zei

We hebben het voetje niet gemist hoor Angelique, en het was weer een supermooie kaart! Dank je wel!!

Daphne zei

Haha, toen je het schreef, over het voetje ging ik goed kijken en zag ik het kapotte glas, ik vind het best heel zielig voor het glas, het doet zo zijn best om mooi te zijn, maar zo zonder voetje ben je niks natuurlijk, whahahaaa!!
Wat lief dat je zo'n mooie kaart maakte hoe je broer en schoonzus, ik lees hier boven al dat ze er blij mee zijn.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartje leuk die bolletjes wol stempeltjes
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Geen straf hoor om jouw kaarten te bewonderen Angélique. Wat een leukerds. Die voor je broer en schoonzus is vrolijk, feestelijk en kleurrijk. Exact geschikt voor de gelegenheid :) Die met de bolletjes wol vind ik super, vooral ook omdat ikzelf ook hou van haken en breien.
Lieve groetjes Miranda

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Het is absoluut geen probleem om jou kaarten te bekijken. Echte kunstwerkjes zijn het (heb ik nog nooit gezegd geloof ik haha. dus wel). Wat zijn ze weer mooi geworden. Die beterschapskaart met wolletjes vind ik echt super leuk. Daar zal de ontvanger vast van opvrolijken.
Ik probeer nu vaker kaartjes te sturen, zoals naar collega's die ziek zijn. En de reacties die je krijgt word ik altijd zo blij van. Mensen vinden het hartstikke leuk om kaartjes te ontvangen :-).
Fijne dinsdag.

Lieve groetjes,
Emily

De Breimeisjes zei

Oeh, wat een toffe stempeltjes! En ik zie ook wel wat in die gelukbrengende scherven :-D

Doris knippenenplakken zei

Het zijn 2 mooie leuke kaarten geworden Angelique! Scherven brengen geluk zeggen ze hier hii dus geen probleem dat het voetje af is van het glas.:)
Gaaf kaartje met het breiwerkje.
Groetjes Doris

Sandra zei

Dat beterschapskaartje is coooool!!
De andere ook hoor 😁 maar die kleuren van het beterschapkaartje... jummie!

Christine W zei

Superleuk!

juffrouw Ooievaar zei

Mooie kaarten heb je weer gemaakt en nog veel haakplezier :) Wij wachten rustig af ;)
Fijn weekend, Anita

blauwruitje zei

Allebei goed gelukt zeg ik! Fijn weekend.
Groetjes Sandra

zeeuwsmeisje zei

Wat super leuk weer. Wat een leuke stempels zijn er tegenwoordig toch te krijgen. Het voetje had ik in 1e instantie niet gemist tot ik beter ging kijken.
gr lisette

Tineke zei

Leuke kaarten heb je weer gemaakt.
Liefs van Tineke

Ela zei

Hele leuke kaarten Angelique. Jammer van het voetje van het glas, overkomt mij ook weleens. Je 'wolletjes' kaart is heel lief en persoonlijk voor iemand die daar altijd mee bezig is! Groetjes Ela

Pauline zei

Leuke kaarten!

Elizabeth zei

Beetje late reactie..., maar ik ben aan het bij-lezen.
Ik ben benieuwd wat je op de haaknaald heb staan, maar wacht het rustig af.
In kaarten maken ben je al net zo gedreven als in haken, wat een leukerds heb je weer gemaakt. Wat zullen de ontvangers daar blij van worden.
Groetjes, Elizabeth

marmarel zei

Je kaartjes zijn ook zeker de moeite van het bekijken waard. Die met die wolletjes spreekt mij erg aan.
Groetjes, Marijke

Renske zei

Mooie kaarten heb je gemaakt.

Groetjes,
Renske

by Maura zei

Super leuke kaarten en wat een leuke stempel set met de wolletjes :)groetjes Maura