donderdag 24 oktober 2019

Herfst

Oeps, ik loop een beetje achter met mijn creaties te laten zien (ook al kan ik een deel nog steeds niet laten zien en voor het grootste deel moeten jullie zelfs nog best veel geduld hebben), laat ik snel beginnen.

Ik start met een heel recent kaartje, ik heb het vandaag aan een (bijna) jarige gegeven.


De kaart werd met veel enthousiasme ontvangen, ik ben er zelf ook wel tevreden over.

Deze kaart wil ik graag mee laten doen aan de challenge 234 van het  Marianne Design Challenge Blog. Er wordt gevraagd om een herfstkaart met een MD-dier en minimaal 3 verschillende MD producten. Ik gebruikte de eekhoorn (COL1410), herfstblaadjes (CR1336), de pompoenen (CR1420) en de paddestoelen (LR0372).

25 opmerkingen:

De Breimeisjes zei

Het is weer een kunstwerk! Prachtig gemaakt!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Daar mag je best trots op zijn Angélique,het is een mooie warme herfstkaart geworden. Leuk model, daar kun je lekker veel op kwijt.
Lieve groetjes Miranda

Suzan zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge!
Groetjes Suzan
DT MD Challengeblog

Ela zei

Zeker mooie creatie! Zal de jarige vast heel blij mee zijn! Groetjes Ela
PS: kom je ook even bij mij langs? Groetjes Ela

Henriët zei

Super leuke kaart en een leuk modelletje.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT MD Challengeblog

Daphne zei

Zo.... deze kaart ziet er heel kunstig uit!
Lijkt mij veel werk, maar als je zo'n mooi resultaat krijgt bent je wel erg blij, toch?!

Judith zei

Super leuk kaartje met leuk modelletje.
Gezellig dat je mee doet aan onze "herfst met dieren" challenge...
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge blog

Aniet zei

Wat een leuke kaart Angelique,
succes met de challenge
groetjes van Aniet
DT MD Challenge blog

Remco zei

Hij is gaaf, trots op jou!

Vera zei

Prachtige kaart, heerlijk die herfstsfeer.

Doris knippenenplakken zei

Wat een super leuke herfstkaart Angelique!
Groetjes Doris

Elizabeth zei

Je kan DIK tevreden zijn over die kaart... Ik vind hem geweldig! Wat zal de 84-jarige er blij mee geweest zijn.
Maar je doet wel geheimzinnig hoor, en dat prikkelt mijn nieuwsgierigheid. Waar ben je toch zo druk mee?
Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

juffrouw Ooievaar zei

Nauw ja, je blijft ons verrassen ;) Deze kaart is ook weer prachtig!
Leuk dat je de kaart mee laat doen met een Challenge, als ik in de jury zat dan wist ik het wel
Groetjes en een heel fijn weekend, Anita

blauwruitje zei

Wat een leukertje. Het is voor mij wel abracadabra hoe hij in elkaar zit :).
Fijn weekend.
groetjes Sandra

Sofie zei

Mooi perspectief in je herfstkaart, leuk!
Fijne groetjes Sofie

Haakinformatie.nl zei

Wow ik dacht eerst dat het heel veel kaarten waren vanwege die diepte, maar het is 1 kaart. Wat gaaf zeg! Mooi gedaan.

Margaret zei

Wat een mooie en bijzondere kaart. Knap gemaakt.

Groetjes, Margaret

Franciens Haakwerk zei

Super mooi, leuk om neer te zetten in je huis!

by Maura zei

Wat een prachtig kaartje,heel mooie kleuren :)groetjes Maura

Corrie zei

Ik snap dat de jarige zo blij was. Want het is een hele leuke kaart vol verrassingen

Anita zei

Super leuk model herfstkaart Angelique
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog

jolanda creatief bijtje zei

heel mooi kaartje
bedankt voor het meedoen aan onze challenge
groetjes jolanda bongers
dt md challengeblog

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Echt wauw. Heerlijk herfstig.
fijne maandag.

Lieve groetjes
Emily

Wybrich zei

Super leuke kaart!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog