woensdag 12 mei 2021

Berengoed

 Ook voor Remco's moeder maakte ik een moederdagkaart. Zij heeft een hele verzameling beren, die ze nu niet meer actief laat groeien, maar iets met beren is altijd wel goed. En dus werd het een kaart met beer (doe ik lang niet altijd hoor).


Sarah en GerJanne, herkennen jullie het papier? 😉 Ik was toevallig met hetzelfde blokje bezig als zij.

Over deze kaart heb ik niets bijzonders te melden, hij viel in de smaak.

Ik link hem bij Knutsels en Kadootjes, daar wil men graag een Nederlandse tekst zien op je kaart.

Vorige week verkocht ik het vosje uit mijn virtuele  winkeltje. Ik vond het leuk om er een passend bedankkaartje bij te stoppen, waar ik ook het wasvoorschrift in schreef:


Ook over dit kaartje heb ik niets te melden verder, dus weer een lekker kort blogbericht (mag wel na de vorige).

12 opmerkingen:

Daphne zei

Kijk hem zitten met zijn bosje bloemen. Hij kijkt er trots bij.
Dat is grappig, dat jij toevalig met hetzelfde papier bezig was.
Wat een leuk idee om een bedank kaartje bij een bestelling te doen, geeft altijd een extra feestelijk effect. En als je dan het wasvoorschrift erin zet is het ook nog eens heel nuttig.

GerJanne zei

Wat een leuke kaart met die beer. En inderdaad, ik herken het papier van de muisjeskaart!
Als je er toevallig mee bezig bent of maar 1 blokje hebt (;-)) dan herken je het, anders had je misschien niet eens geweten dat je het ook had.
De Bedankt kaart is ook erg leuk. Dank je wel voor het meedoen bij K&K.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje wat zit ie daar trots met zijn mooie bloemen, ik denk alleen dat ie ze zelf wil houden
je andere kaartje vind ik superschattig met dat leuke vosje
groetjes ellen

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een leuk kaartje. Echt heel erg leuk. Zo leuk om een kaart zo persoonlijk te kunnen maken :-) Het kaartje met het vosje is ook echt heel schattig.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emilh

Sarah zei

Ja hoor! Het zijn toffe papiertjes.
Leuke kaarten ook! X

Henriët zei

Een hele mooie kaart voor je schoonmoeder. Leuk om een kaart zo persoonlijk te kunnen maken. Ook de kaart met het vosje is leuk.
Groetjes van Henriët

Martha zei

Wat een leuke berenkaart voor je schoonmoeder, Angelique
Mooi gemaakt, ook het vosje vind ik schattig!
Fijne dag liefs Martha

zeeuwsmeisje zei

Weer een prachtige kaart is het weer geworden Angelique.
gr lisette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een bere-leuke kaart Angélique. Leuk met die grote tekst. Lief om een leuk bijpassend kaartje met het vosje mee te sturen.
Lieve groetjes Miranda

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuke bere kaart Angelique.
Super mooie kaart.
Ben terug in blogland maar er is hier wat veranderd , moeder is bij ons komen wonen en gelukkig is nu weer aan de beterhand. Het is toch een hele aanpassing maar komt wel goed ben blij dit te kunnen doen.
Groetjes Doris

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaart voor moederdag met de mooie beer. Prachtig kaartje..ook schattig is je vosjes kaart. Bedankt dat je mee doet bij K&K. groetjes Ingrid.

De Breimeisjes zei

Heel leuk, beide kaarten! En leuk ook dat je vosje verhuisd is.