donderdag 15 december 2022

Lantaarntjes

 Op de Facebookgroep "Mutsen Cluppie" zag ik een leuke lantaarn voorbij komen. Je kon de werkwijze per email aanvragen, ik wilde hem wel graag uitproberen. 
De eerste ging naar mijn jongste zoon omdat hij van kerst, kaarsjes en vintagestijl houdt.




Ik had gezien dat iemand op Facebook de lantaarn ook voor 1 en 2 kaarsjes had gemaakt, ik heb de maten voor mijzelf aangepast aan 2 kaarsjes.
Het was leuk om te doen en met de uitwerking kon ik alle kanten op, daarom besloot ik om voor deze kerst voor mijn cliënten, Remco's ouders en mijn moeder lantaarns te maken. 
Er volgen nu veel foto's,  ik had ze niet allemaal tegelijk klaar, dus in groepjes op de foto en ook apart omdat ze zo leuk zijn.













De lantaarntjes worden goed ontvangen,  ik heb ze met plezier gemaakt, dus hebben ze al voor veel blijdschap gezorgd.
Ik denk dat hij bij sommige cliënten heel lang mag blijven staan.

Ik link deze lantaarns bij 52 Weeks to Christmas, maar ook bij Kaartjes Inspiratie Challengeblog (alles mag behalve een kaart).

29 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wauw stuk voor stuk juweeltjes op zich heel mooi gemaakt!

Creaellenknutselsite zei

oooooh wow wat een mooie lantaarntjes heb je gemaakt en dat allemaal met verschillende tafereeltjes erin wat een klus wat ziet het er gezellig uit met de lichtjes aan
groetjes ellen

Kaartenkraam zei

Ze zijn geweldig leuk en zo sfeervol. Dat zijn leuke cadeautjes en je kunt ze in stijl helemaal aanpassen aan de ontvanger.

Wist jij trouwens dat als ik via jouw link bij 52WTC niet op je blog kan komen? Dan krijg ik een pop-up dat 'Inlinkz weigert contact te maken met jouw blog' Misschien hebben meer mensen daar last van. Dit is al een aantal weken zo.

groetjes van Ank

Martha zei

Wat een mooie creatie, Angelique
Daar heb je veel mensen blij mee gemaakt!
Liefs Martha

De Breimeisjes zei

Wat zijn ze prachtig! Echt super leuk en lief dat je dit ook voor je cliënten maakt.

Nelleke zei

Wow wat heb jij je uitgeleefd en prachtige lantaarntjes gemaakt. Als je eenmaal bezig bent volgen er meer. Verder wil ik je hartelijk bedanken voor de mooie kerstkaart die gisteren in de bus lag. Die gaat ene plekje krijgen aan de lijn. groet, Nelleke

Marjan zei

Zo zeg, die zijn gaaf geworden en zo attent dat je er zoveel mensen blij mee kon maken! Heel mooi gedaan, vast veel werk, maar met tof resultaat Angelique!

Antjes kaartcreaties zei

Wat een schitterende lantaarns heb je gemaakt Angelique!
Leuk model.
Groetjes Antje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat mooi gemaakt en inderdaad wat leuk om ze zo allemaal net iets anders te maken Angélique. Ik zou zoiets ook heel lang laten staan, gezellig :)
Dank je wel voor je mooie kerstkaart die ik vandaag mocht ontvangen. Hij hangt gezellig bij de rest rond de toog naar de keuken.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Angela zei

Woww... wat supergaaf Angélique! Wat zullen je zoon, moeder en je schoonouders hier blij mee zijn. Wat een klus om er nog méér te maken; maar wel superlief!

Graag wil ik je bedanken voor je prachtige kerstkaart met lieve woorden. Ik waardeer het zeer.
xxAngela

Diny zei

Wat MOOI Angelique....ziet er heel gezellig uit!
En mooi dat ze goed zijn ontvangen!
Groetjes Diny

Irene zei

Jeeeee Angelique wat ben jij bezig geweest en wat zijn de lantaarntjes schitterend, héél véél blije gezichten tot ver in het nieuwe jaar dat kan niet missen!
XxIrene

Margreet zei

Wat een creativiteit laat jij hier zien, Angélique. Ze zijn stuk voor stuk mooi en ik weet zeker dat je daar veel mensen blij mee hebt gemaakt.
xxx Margreet

Franciens Haakwerk zei

Ohhh... wat zijn ze leuk joh. De ontvangers van dit licht zullen wel heel dankbaar zijn, ik ga kijken of ik ze ook kan maken. Ben gek op lichtjes, huisjes etc. in de tijden. Groet Francien

carla zei

Wat zijn dit superleuke lantaarntjes.
Heb je heel mooi gemaakt.
Groetjes,
Carla

Caroline Cards zei

Geweldig al die mooie lantaarns. Prachtige creaties en iedereen is blij met zo'n mooi lichtje!
Groetjes, Caroline

Henriët zei

Wat leuk deze lantaarntjes en stuk voor stuk zo leuk afgewerkt.
Groetjes van Henriët

Doris knippenenplakken zei

Wow...Zoveel leuke lantaarntje , Prachtig gedaan!Groetjes Doris

Elizabeth zei

Nee maar, Angélique... wat ben jij bezig geweest! En ze zijn allemaal weer anders..
Geweldig leuk en ik begrijp dat de ontvangers er dolblij mee zijn, wat een sfeervolle tafereeltjes allemaal. Maar dat moet ook een geweldige klus geweest zijn!

GerJanne zei

Oh wauw wat een ontzettend leuk idee om dat zo met van die nep waxinelichtjes te maken. Helemaal leuk!! Sjonge je had de smaak goed te pakken. Echt gaaf.
En dank je wel voor de mooie kaart die vandaag in de bus viel! Blij mee!

Sarah zei

Wauw! Zo mooi! Dat staat super gezellig en je hebt vele huisjes van dit mooie voorzien. Knap werk !
Bedankt voor je kerstkaart, die ik gisteren uit de bus haalde. De boom met stipjes vind ik een heel leuk detail! Xx

!neke zei

Ze zijn super gaaf !!!!!
Groeten Ineke
D52wTC

De Hobbykamer van Petra zei

Superlief en leuk gebaar naar je clienten en jullie ouders en je zoon. Ze zijn ook schattig.

Lieve groet, Petra

PS: bedankt voor de prachtige kaart.

Anoniem zei

Wat zijn ze leuk gemaakt Angelique…geweldig en super sfeervol ook…top!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

marian zei

Je hebt schitterende lantarentjes gemaakt hoor.
Eindelijk kon ik reageren, ik heb heel vaak dat blogger zegt : niet toegankelijk dit blog voor jou. Ik begrijp het niet, maar vandaag lukt het gelukkig.
Groetjes van Marian.

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een ontzettend gave lantaarns heb je gemaakt. Echt schitterend. Wat zal iedereen er blij mee zijn, echt een kunstwerkje.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Ela zei

Oh wauw, dit zijn erg leuke lantaarns! Prachtig gemaakt, de ontvangers zullen blij zijn. En nog bedankt voor je mooie Kerstkaart, ook al zo'n juweeltje. Fijne feestdagen! Groetjes Ela

Trijntje zei

Deze prachtige lantaarntjes had ik even gemist. Ze zijn superleuk. Daar zijn de ontvangers vast heel blij mee.ik wil je het allerbeste wensen voor 2023. Groeten Trijntje

Corina zei

Oh die zijn wel heel leuk!