maandag 2 januari 2023

Een mooi begin

 Wat is er een mooier begin na een (ongeplande) blogpauze dan alle lezers het allerbeste te wensen voor 2023? Daarom wens ik iedereen datgene wat hij/zij wil bereiken in 2023, in welke vorm dan ook.

Ik laat vandaag de laatste kaart zien die ik in 2022 gemaakt heb, omdat die nu ook voor jullie allemaal is, ook al maakte ik hem speciaal voor twee muizenneven. 
Jawel, je leest het goed: deze kaart stuurde ik naar twee avontuurlijke muizen.
Misschien kennen jullie Finny en Mac ook wel, het zijn de twee hoofdpersonages uit het avontuurlijke boek "Schatreis" van Sandra Veneman. Sandra maakt geweldige fotoverhalen met haar gehaakte muizen en vaak zelfgemaakte atributen in de hoofdrol. Kijk maaar eens op haar website, jullie zullen vast ook opslag verliefd worden op die twee boefjes. Als je daar toch bent, pak er dan een lekker kopje koffie of thee bij en klik bovenaan op het woordje blog, want daar vind je heel veel leuke korte verhaaltjes met de muizen. Ik ben al een tijd groot fan, zelfs al voordat de website bestond, want ik "ken" Sandra via haar blog, ik geniet altijd van de verhaaltjes. Op facebook gaven de muizen aan dat ze graag wat kerstkaarten wilden sturen en ik was één van de bofferds! Ik kreeg een geweldige kerstkaart mét actiefoto.


Uiteraard ging er een passende kaart richting hun muizenhuisje.


Hier kunnen jullie zien hoe blij de muizen met hun post waren.

19 opmerkingen:

Elizabeth zei

O wat heerlijk toch, dat zelfs muizen elkaar kerstkaarten gaan sturen! Ja, de verhalen zijn heel leuk en je moèt er gewoon om lachen, dat stel ondeugden..
Jouw kaart voor de muisjes is zò treffend!
Oef, wat heb je teweeg gebracht bij de muisjes; ze zijn nogal uit hun dak gegaan..

Trijntje zei

Het is een prachtige kaart. Kruk om zo’n passende kaart te sturen. Ik wens je alle goeds voor 2023. Ik kom later terug om de website te bezoeken. Groeten Trijntje

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Jij ook de allerbeste wensen voor 2023. Dat het maar een mooi jaar mag worden.
Wat een leuke muizen, leuke kaart hoor. En de kaart die jij hebt gemaakt vind ik ook heel tof. De muizen blijven toch zo ontzettend leuk. Echt te schattig gewoon.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

karin zei

Voor jou ook een goed en gezond Nieuwjaar.
Wat een leuk kaartje met de muisjes en leuk die verhaaltjes.
Groetjes,
Karin

Sarah zei

Wat een leuke post! Bedankt dat je de link deelde. Je maakte een heel toffe kaart en ze staat prachtig voor het muizenhuis!! X

Sarah zei

Oja, voor jou ook een mooi 2023!!

Henriët zei

Wat een gave kaart maakte jij voor de muisjes. En wat leuk dat die kaart dan ook weer op het blog van de muizen te zien is.
Voor jou ook een goed en creatief 2023!
Groetjes van Henriët

Creaellenknutselsite zei

Allereerst voor jou ook een goed, gezond en creatief 2023, wat een leuk verhaal om je blog mee te beginnen, ga straks op mijn gemaakt eens lezen op dat muizenblog.
wat een superleuke kaart heb je gemaakt met de muizen een geweldig tafereeltje
ook een leuke kaart heb je ontvangen
jij ook nog bedankt voor je leuke kaartje dat ik kreeg die kwam op de dag voor oud jaar nog binnen
groetjes ellen

Margreet zei

Wat een prachtige kaart heb je voor je muizenneven gemaakt! En je kreeg een leuke kaart van hen terug. Ik ga zo even op dat blog kijken.
De beste wensen voor 2023!
xxx Margreet

De Breimeisjes zei

Wat een leuke kaart ook die jij terugstuurde! Geweldig!
Ja, ik had ook zo'n vrolijke kaart van deze twee vriendjes :-)

Kaartenkraam zei

Ook voor jou alles wat maar wenselijk is voor 2023!
Wat een leuke kaart maakte je voor dit guitige tweetal.
Ik ben ook even naar het blog gegaan en dat is inderdaad super leuk gedaan.

groetjes van Ank

Franciens Haakwerk zei

Ook de beste wensen en veel creativiteit gewenst. De muizenblog ken ik als muizenliefhebber ook, en je kaart is super vrolijk. Ongeplande blogpauze.... hoop dat alles goed is, want ongepland klinkt vaak niet fijn. Groet Francien

Martha zei

Ha die Angelique, allereerst de beste wensen!
En wat leuk zeg die kaart met de muisjes en die verhaaltjes van de muisjes echt grappig!
Jouw kaart heeft wel een mooi plaatsje tussen de muisjes gekregen
Liefs Martha

Daphne zei

Ach, wat leuk zeg.
En zo leuk dat jij er meteen op in haakt en een kaartje terug stuurt.
Heel leuk dat je er 2 kusjes op hebt verwerkt, zo is het echt een persoonlijke kaart geworden.
Fijn dat je weer "terug" bent van je blogpauze.
Lieve groet, Daphne.

GerJanne zei

Ik kende ze niet, maar wat een enig stel!! En wat zijn ze blij met je kaart zeg. Ik lees dat ze je volgend jaar zeker weer een kerstkaart sturen , hihihi....maar jouw kaart was ook wel superleuk! Geen wonder dat ze er blij me waren!

Trudy zei

Wat een super leuke en originele kaart, ik ken ze niet maar ik zal eens even gaan kijken!
Nog bedankt voor je leuke en schattige kerstkaart!
Groetjes en de beste wensen voor 2023!
Trudy

Caroline Cards zei

Ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. Een super leuke muizenkaart heb je gemaakt en ontvangen. Wat beleven die grappige muisjes leuke avonturen!
Groetjes, Caroline

marmarel zei

Wat leuk zeg, ik heb het blog gelijk even opgezocht. Daar ga ik zeker eens voor zitten. Jouw kaart doet het goed bij de muisjes!
Groetjes, Marijke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kaart heb je voor de muisjes gemaakt Angélique en je mocht ook een superleuke kaart van hen ontvangen. Alsnog de beste wensen voor 2023.
Lieve groetjes Miranda