dinsdag 21 februari 2017

Alweer een konijn?

Ja sorry lieve lezers, maar als je eenmaal 2 konijnen in huis hebt (ik heb er in de loop der jaren al meerdere gemaakt), worden het er alsmaar meer.
Deze keer ontdekte ik een heel kleintje tussen mijn Italiaanse sla!
Eerst op de groene kropjes...


En daarna ook nog eens bij de rode sla! Potverdorie!


Ook al is het maar een klein konijntje, dit vond ik niet zo'n goed idee en dus haalde ik hem daar maar snel weg. Binnen kreeg hij een worteltje en een slablaadje uit de koelkast en daar was hij ook tevreden mee.

Dit schatje heb ik gevilt (met een "d" krijgt dit woord een heel andere betekenis badacht ik mij net, ieuw...), hij is slechts 7 cm lang, best klein.


Ik vond het weer leuk om te doen, al is hij verre van perfect, haha. Wat vorm betreft lijkt hij erg op de eerder gemaakte muis, de volgende keer eens een ander modelletje proberen, een vogeltje ofzo  :-)

Afgelopen zondag waren mijn "schoonouders" 62 jaar getrouwd, ik maakte deze kaart voor ze:


En zo zag het er aan de binnenkant uit:


Op de foto komt hij helaas niet zo goed uit als in het echt, maar dat is meestal zo.

24 opmerkingen:

De Breimeisjes zei

Gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders! Wat een eind, hé: 62 jaar!
Doe je voortaan mee aan poppendag? Deze blog kan er ook leuk bij! Schattig konijntje, al moet-ie inderdaad wel van je sla afblijven :-)
Groetjes,
Akkelien

Angélique zei

Nee hoor, dankje. Het is puur toeval dat ik nu 2x achter elkaar op dinsdag post. Bij mij kan het op welke dag dan ook poppendag zijn, hihi, net wanneer ik tijd en zin heb en natuurlijk wat te melden heb ;-) Maar ik kom nu wel even bij al die gezellige poppendag-blogsters kijken :-)

Ron Homan zei

Nou, nou jij bent druk bezig geweest! Het konijntje is ook weer goed gelukt

Dinah zei

Ze is best goed gelukt vindik en zo snoezig.. Maar ja wel een beetje op passen met het groen..

Lieve groet,dinah

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Gefeliciteerd met je schoonouders. Je konijn is echt super schattig geworden.
Fijne dinsdag nog.

Lieve groetjes,
Emily
(casacreaemilia.blogspot.nl)

Lisa zei

Lief konijntje. Vroeger had ik ooit babykonijntjes, hij lijkt echt op zo een babykonijntje.
Wauw 62 jaar getrouwd! Gefeliciteerd met je schoonouders.

zeeuwsmeisje zei

Wat een lief konijntje. Zo'n kleintje kun je goed binnen houden blijft hij gelijk van de sla af en de rest van de moestuin. En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je ouders.
gr lisette

Preeti zei

You have to be careful about your garden greens with your cute bunnies:) Beautiful card!!

juffrouw Ooievaar zei

Misschien niet perfect, maar ik vind je konijntje prachtig, die mag bij mijnook wel sla komen eten;) En je kaart is super mooi geworden.
62 jaar dat is een zeer lange tijd, ja dan vier je elk jaar je trouwdag :)
Groetjes Anita

Jacqueline zei

62 jaar lang getrouwd! Mooi zeg! Gefeliciteerd en wat krijgen ze een mooie kaart.. En je hebt een superlief konijntje gevilt! Kan je echt goed!!

Nienkehaakt zei

Wat een snoezig konijntje heb je gemaakt, echt leuk! Je schoonouders waren vast blij met die kaart! Jij bent van alle (creatieve) markten thuis, haha!

Groetjes,
Nienke

Es zei

Wat een lief nijntje zeg ook al snoept ie met de sla mee haha
X Es

ineke zei

een perfect konijnenlijf hoor!!! ik vind hem schattig!!
en ja das heel lang.. 62 jaar getrouwd.. zijn er maar weinig die dit halen!
nog van harte!

Franciens Haakwerk zei

Ziet er leuk uit, zo gevilt... krijgt hierdoor een hoog aaibaarheid gehalte, groeten

Hobbyrita zei

Oei, heb je een konijnenverslaving??? Dat gaat problemen geven met je groenten in de tuin! Of anders moet je een hok maken ervoor? Prachtige kaart gemaakt hoor!!
Grtjes, rita.

Marloeskreatief zei

niks mis met dit schattige konijntje,en 62 jaar getrouwd zoooo das niet niks

Vera zei

Wat maak jij toch een ondeugende beestjes. Maar ook deze is weer heel schattig. En je hebt ook weer zo'n mooie kaart gemaakt.

marmarel zei

Wat een lief konijntje, hij kijkt zo lekker nieuwsgierig de wereld in!
Mooie kaart voor je schoonouders. Bijzonder dat ze al zo lang bij elkaar zijn!
Groetjes, Marijke

Anoniem zei

Ik vind de konijntjes superschattig en mooi gemaakt! Niet erg hoor, dat het een verslaving wordt :-)

Natas Nest zei

The little bunny is super sweet!! And I like your card very much, pretty with this heart on the front and the nice lantern :-). Happy weekend! Nata xxx

Christine W zei

Hahaha, ja, een konijntje en sla... dat is zoiets als 'de kat op het spek binden'.
Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Lijkt wel een kunstwerkje!

Sofie zei

Leuke, kleine konijntjes. Pas maar op, of ze eten alles op!
Fijne zondag verder, groetjes Sofie

Ilse van Kreanimo zei

Ik krijg spontaan zin in paaseitjes! ;)

Lindevrouwsweb zei

Hoi Angelique Je bent van alle markten thuis, haken, vilten, en mooie kaarten maken super leuk! Nog gefeliciteerd met je schoonouders! Groetjes Joke