dinsdag 17 juli 2018

Bewoond

Eind april kocht ik in Denemarken dit schattige speelkoffertje. 
Ik was het alweer vergeten totdat...



"Angélique, mag ik daar wonen? Aljeblieft???"

Wie kan zulke lieve, smekende oogjes negeren?
Ik niet.
En dus werd er een bedje gemaakt.


"Dankjewel, maar uhm.... wel een beetje kaal zo, hè?

Tsja, daar had hij wel een beetje gelijk in.
Aan het werk!


Wat een gepriegel, maar ja, Frits is ook maar 3,5 cm groot en het huisje is ook al niet zo groot.


"Oh, mijn lievelingskaas staat zelfs op tafel!
Wat is het hier gezellig geworden!"


Welterusten Frits!

24 opmerkingen:

Sofie zei

Zo cute, en wat een bofkont, die muis, met zo'n huisje...
Fijne dag, groetjes Sofie

Lindevrouwsweb zei

oh wat lief en wat heb je dat weer prachtig gemaakt! smelt...smelt...

Franciens Haakwerk zei

1 woord...Schattig! Groet Francien

De Breimeisjes zei

Wat ontzettend leuk! Ik heb ogenblikkelijk alsnog een linkje toegevoegd bij mijn poppendag-blogje :-)
Groetjes,
Akkelien

juffrouw Ooievaar zei

Hallo Angélique,
Geen titel staat er boven het blogbericht (als ik kijk) Dit is toch echt wel een super leuke Dinsdag poppendag :-)
Wat een lieverd is die kleine Frits en wat woont die Frits in een leuk huisje.
Wel een bofferd, hij heeft meteen al een tafel, bed, vloerkleed, kaas, schilderij WAUW
Ik hoop maar dat de poppen je blogje niet lezen, want straks willen ze ook zo'n mooi huis.
Ik zet je ook nog even een linkje bij mijn Dinsdag poppendag :)
Fijne zonnige dag, Anita

Daphne zei

Aaaaaah, dit is echt leuk zeg!!
Super schattig en wat heb je het leuk ingericht. Wauw, ik zou er zo zelf willen wonen .
Ga je het houden, of is het een kadootje, of misschien voor de verkoop?
Echt leuk, vooral ook de foto's en het verhaaltje erbij.
Die plantjes.......😍

Angélique zei

O ja, een titel... vergeten!
Ja, Frits heeft het goed voor elkaar, haha

Angélique zei

Dank je :-) Om eerlijk te zijn heb ik nog geen idee wat ik er mee ga doen, misschien neem ik het volgende week woensdag wel mee naar de markt, misschien bewaar ik het wel om eens cadeau te geven.

zeeuwsmeisje zei

Ah wat een lief huisje heb j gemaakt voor dit schattige muisje. Heerlijk zo'n eigen plekkie.
gr lisette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Geweldig wat heb je dit leuk gemaakt. Wat een gefriemel maar zo lief. Dat schilderij boven z'n bedje en dat plantje. Ik zou het zelf eerst een tijdje een gezellig plekje geven, straks aan kleden in kerstsfeer whaha...ik draaf weer door. Helemaal verliefd Angélique.
Lieve groetjes Miranda

Vera zei

Wow wat is het leuk geworden.
Had het koffertje en Frits met zijn bedje al gezien, maar het is nu van binnen ook een echt huisje geworden.

Pauline zei

Echt geweldig!!

Anoniem zei

Geweldig!! Met zoiets kon ik vroeger urenlang spelen :-)
Het muisje is zo schattig!

Elizabeth zei

Oh, hoe kon je nu toch dat mooie koffertje vergeten Angélique? Ben ik even blij dat Frits jou daar attent op maakte...
En wat heb je het daar gezellig gemaakt voor hem! Het zal een heel gepriegel geweest zijn, maar dat is je wel toevertrouwd.
Ik hoop dat Frits intussen uitgeslapen is...

Marga zei

Wat een gezellig huisje voor Frits!!!

Pippa's Hus zei

Wat heb je dat ontzettend leuk gedaan! XX Esther

Corrie zei

Oh Frits! Ik ben jaloers op je. Wat heb jij een fantastisch en gezellig huisje. Jammer dat ik er niet in pas.
Angelique heeft goed haar best gedaan.

ineke zei

wat een geweldige speelset is dit geworden!!!!

Christine W zei

Wat snoezig! Dit is echt heel leuk geworden.

Tinneshobbyworld zei

Wauw! Knap gedaan! Groetjes, Tinne

by Maura zei

Te schattig,heb ook geprobeert tehaken maar moet nog flink oefenen als het wat koeler is :)
groetjes Maura

HaakZaken zei

Oh dit is leuk.... En Frits is zo grappig. Groetjes!

dalton zei

Mijn hartje smelt. Superlief!

Corina zei

oh helemaal leuk!