maandag 21 januari 2019

Kikker en muis

Ik heb nog 2 kaarten gemaakt die ik wil laten zien.

Mijn nichtje werd geopereerd aan haar teen, ik maakte met liefde een opkikker-kaartje voor haar. Het model zag ik een tijd geleden bij Marleen, ze maakte een heel duidelijke werkbeschrijving.
Zo zag mijn creatie eruit:


 Als je aan het strookje trekt "springt" de kikker omhoog.


De moeder van het nichtje, mijn schoonzus, behaalde haar diploma verpleegkundige naast haar baan, gezin en drukke sociale leven. Ik ben heel trots op haar en maakte voor de gelegenheid een kaart.


Beide kaarten vielen in de smaak.

16 opmerkingen:

casa crea d' emilia zei

Wauw Angelique, die kaartjes zijn zoooooo leuk. Ik vind het echt knap hoe je die kaartjes maakt.
Fijne nieuwe week.

Lieve groetjes,
Emily

Ria, zei

Wat leuk weer allemaal. Petje af voor jou en voor je schoonzus. Beterschap voor je nichtje :)

Ron Homan zei

Leuk weer, waar haal je al die ideeen toch allemaal vandaan.

Ateljee de Kraal zei

Nou, daar kikker je echt van op zeg :-)

Pauline zei

Wat een superlieve en leuke kaarten! Een feest om te krijgen :)

Doris knippenenplakken zei

Wow Wat een super leuke kaart met de kikker Angelique !
Passende kaart voor de verpleegster ,heel leuke details erop.
Een antwoord op je vraagje over mijn boekje ... het zijn plaatjes, papier die bij het design papier zitten van Pion Design .
Groetjes Doris

Angélique zei

Dankjewel! O vandaar, ik vond ze wel erg divers, leuk hoor!

Mirjam zei

Ze vielen zeker in de smaak! Wat is het toch heerlijk om zo'n creatieve schoonzus te hebben!!Dank je wel lieve Angelique! Kus van je schoonzus;)

Vera zei

Het zijn weer echte kunstwerkjes, die moesten wel in de smaak vallen.

Tinneshobbyworld zei

Kikkers en muizen! Wat zijn ze leuk! Maar vooral de kaarten zijn super mooi gemaakt!

Elizabeth zei

Ja, daar word je spontaan vrolijk van... wat leuk zoals die kikker tevoorschijn springt van achter het hoge gras!
Je wordt een echte kaartenexpert, Angélique! Ook de kaart voor je schoonzus is erg leuk; een heel druk en bezig muisje...
Geweldig om zo'n kaart te krijgen; daar kan geen fabriekskaart tegenop!

Frederika zei

Wauw wat zijn ze allebeide mooi

Pippa's Hus zei

Wat een blije kikker! Als je die ziet voel je je gelijk wat beter! XX Esther

ineke zei

wat een leuke kaartjes !!!

Creaellenknutselsite zei

wat een superleuke kaartjes heb je gemaakt leuk is die om te maken he de schuifkaart van Marleen ik heb ook een keer of wat gemaakt
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je twee leuke, vrolijke kaarten gemaakt voor je nichtje en je schoonzus. Die springende kikker is natuurlijk een echte "op-kikker" en het muisje is perfect "gekleed" voor de rol van verpleegkundige. Leuk toch om op deze manier hele persoonlijke kaarten te maken, ze zijn top Angélique.
Lieve groetjes Miranda