maandag 14 januari 2019

Wit

Ik wilde graag meedoen met challenge 216 van het challengeblog van Marianne Design, een echte uitdaging.
De opdracht was een Cas-kaart (=clear and simple) alleen in wittinten (een gestempelde tekst mag eventueel in zwart), met minimaal 3 producten van Marianne Design.

Pfieuw, helemaal wit..... nog nooit gedaan!
Ik ging er eens goed voor zitten en dit lag na verloop van tijd op mijn bureau:


De harten  zijn van velum gemaakt, dat geeft een mooi effect (mooier in het echt dan op de foto)
Alle gebruikte stansen zijn van Marianne Design, CR1253, CR1282, CR1394 en LR0159.


Momenteel ben ik wat minder met haken bezig en wat meer met papier aan het spelen, er volgen dan ook nog wat kaartjes.

21 opmerkingen:

Anita zei

Je hebt je kaart mooi uitgevoerd lekker CAS.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog

Judith zei

Hij is heel erg mooi geworden...vind het ook altijd erg lastig in helemaal wit!
Geweldig dat je mee doet met onze challenge witte CAS.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge blog

Elizabeth zei

Het oogt meteen heel sjiek....mooi uitgewerkt!

Vera zei

Mooie kaart. Kan zo in een winkel verkocht worden.

Ela zei

Prachtige kaart Angélique, zo chique dat wit, hè! Groetjes Ela

Corrie zei

Mooi gedaan. Door de diepte in de kaart mis je helemaal geen kleuren.

De Breimeisjes zei

Heel erg mooi!

Ron Homan zei

Mooi, de kaart heeft een chique uitstraling. Mijn complimenten weer.

lisette zei

Prachtig!
gr lisette

Daphne zei

Mooi en knap!
Mij lijkt het erg moeilijk, om alleen in wit te blijven.
Ik vind dit een romantisch kaart.
Je lijkt mij wel.....ik h en ook van die buien, dan alleen maar haken, dan weer kaarten maken.
Er is zoveel leuks te doen.

Lindevrouwsweb zei

Mooi gedaan!leuk Angelique, weer eens wat anders....

by Maura zei

Heel mooi kaartje:)

juffrouw Ooievaar zei

Mooi en leuk een uitdaging :)
Geeft niets dat je minder haakt, je kunstwerkjes van kaarten zien wij ook graag!
Veel plezier met papier, groetjes Anita

blauwruitje zei

Leuke uitdaging met mooi resultaat.
Groetjes Sandra

casa crea d' emilia zei

Wat een leuke uitdaging Angelique, hij is zeker gelukt. Heel erg mooi.
Fijne woensdag.

Lieve groetjes,
Emily

Doris knippenenplakken zei

Super mooie kaart zo helemaal in het wit . Dit is heel moeilijk voor mij doe heel graag een kleurtje erbij hihi.
Maar je uitdaging is zeker gelukt Angelique .
Groetjes Doris

Pippa's Hus zei

Mooi mooi mooi! XX Esther

Wybrich zei

Je hebt een mooie kaart gemaakt nav de challenge!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

ineke zei

prachtig hoor zon gehele witte kaart !

Henriët zei

Prachtige kaart voor een huwelijksjubileum heb je er van gemaakt. Leuk met de glitters op de 25.
Ik vind de afwisseling van haken en kaartjes maken heerlijk.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT MD CHallenge blog

Frederika zei

Wat een mooie uitvoering. Eenvoudig maar heel stijlvol