donderdag 17 januari 2019

Zoet en fleurig

Op de facebookpagina van Craft Sensations loopt momenteel een challenge om een kaart te maken van een sketch. Goed, zo heet het allemaal nu eenmaal, maar ik spreek liever Nederlands: er is dus een uitdaging om een kaart te maken volgens een vastgestelde indeling. Die indeling mag je wel spiegelen of draaien, maar hij moet duidelijk herkenbaar zijn. Natuurlijk moet je zoveel mogelijk producten van Craft Sensations gebruiken, in ieder geval het papier. Je kunt er een prachtige prijs mee winnen!
Ik heb 2 kaartjes mee laten doen.

Een geboortekaartje, zo heerlijk zoet!


En een soort van Flower-power kaartje, erg fleurig, haha


En nu maar hard duimen, de rest van de maand! Duimen jullie voor me mee?
Voor wie ook een kans wil wagen: maak er wat moois van, je hebt nog 2 weken de tijd!

14 opmerkingen:

Vera zei

Leuke kaarten heb je gemaakt. Ik ga heel hard voor je duimen.

Ron Homan zei

Wat een leuke kaartjes weer

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat leuk die uitdagingen. Ik vind je kaarten echt zooooooo ontzettend mooi. Ik hoop dat je wint :-).
Fijn weekend alvast.

Lieve groetjes,
Emily

zeeuwsmeisje zei

Ik ben al volop aan het duimen Angelique. Allebei zijn ze weer prachtig geworden. ik vind het geboortekaartje het mooist zo heerlijk zoet voor een kleine meid.

Tineke zei

Wat een leuke kaartjes, ik zal voor je duimen.
Liefs van Tineke

juffrouw Ooievaar zei

Ik duim mee hoor, het zijn prachtige kaarten die je hebt ingezonden. Fijn weekend, Anita

Elizabeth zei

Hihi, inderdaad zoet.... en dat ben ik niet zo gewend van je. Maar ik vind het leuke kaarten geworden!
Zo'n vakje met een labeltje is grappig als detail...

Franciens Haakwerk zei

Ik duim mee en ga voor de flower power, groet

Atelier Valerie zei

Wat mij betreft ben jij de de winnaar 👍😍
Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

Ateljee de Kraal zei

Nou, ik vind dat geboorte super, ik duim ook mee...:-)

Daphne zei

Leuke challenge hè, ik heb ook een kaartje ingestuurd .
Die van jou zijn erg leuk, vooral die baby kaart, wat een schatje is dat.

Denise zei

Het geboortekaartje vind ik erg leuk geworden! Maar allebei zijn ze geweldig. Succes met de challenge!

Corrie zei

Twee van hetzelfde soort. Maar door het kleurgebruik toch zo heel anders. Leuk gemaakt.

ineke zei

deze zijn weer erg leuk ! deed in zo'n vlopjeskaart altijd een theezakje :)