vrijdag 17 april 2020

Sarah- en tuinkaart

Begin maart werd Daphne 50 jaar en ik maakte een kaart voor haar. Niet zomaar één, ik maakte een "oneindige kaart" met de tekst erop: oude mensen moeten in beweging blijven, vandaar deze kaart :p Met dit model kun je namelijk heel lang doorgaan met openvouwen, haha!
In totaal heb je 4 verschillende aanzichten:


Veel lila gebruikt, want daar houdt Daphne van.
Ik maakte de "oneindige" kaart vorig jaar al voor mijn zoon, de tutorial om deze kaart te maken vind je hier

Er was ook een cliënt van mij jarig, hij kreeg een "z-fold-card".


Het is vast wel duidelijk dat hij van de tuin houdt.


13 opmerkingen:

juffrouw Ooievaar zei

De eerste kaart vind ik mooi en de tweede kaart vind ik super gezellig :)
Misschien omdat ik ook zo van tuinieren en groen houd :)
Groetjes en een fijn weekend, Anita

Doris knippenenplakken zei

Mooie kaarten Angelique!
Groetjes Doris

blauwruitje zei

Mooie kaarten weer! De eerste vind ik een kunstig geheel. Je zou denken dat je er een vouw in zou maken.
En altijd leuk bloemetjes.
Fijn weekend.
Groetjes Sandra

Elizabeth zei

Oh hoe krijg je zoiets bedacht...! Wat ontzettend gaaf al die manieren waarop je de kaart kun vouwen... Wat zal Daphne daar schik in gehad hebben en jij natuurlijk niet minder, want de voorpret is altijd reuze!
En je cliënt zal ook blij geweest zijn met zo'n toepasselijke kaart. Wat leuk dat je dit doet!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh dat is zo leuk zo'n "oneindige" kaart en met die tekst erbij is hij helemaal leuk. Mooi effect geven die lila vierkantjes en je hebt de kaart feestelijk gedecoreerd Angélique.
Ik moest meteen aan een tuin denken toen ik de onderste kaart zag...en toen las ik je tekst..LOL, mooi gemaakt hoor.
lieve groetjes Miranda

Vera zei

Prachtige kaarten, het zijn weer kunstwerkjes.

Daphne zei

Oooooh, hou op hoor, ik zit hier nog te draaien😋.
Ik vond dit zo'n leuke kaart!!
En weet je, mijn ouders waren hier op mijn verjaardag (Toen kon dat nog) en mijn vader heeft geprobeerd een malletje te maken. Nadenken en vouwen en potlood lijntjes zetten, enz. Zo knap van hem.
Daarna is mijn moeder er mee aan de gang gegaan...... volgens mij is het gelukt, maar ik weet het dus niet zeker, want er wordt niet meer samen geknutseld (kan niet meer😏)
Heb je een linkje naar hoe we de kaart kunnen maken, of heb je het zelf verzonnen?
Het is echt een super leuke kaart en de tekst erin..... Ik heb daar zóoooo om gelachen😂

Angélique zei

Wat knap van je vader! Hij is echt supersimpel om te maken, hier vind je de tutorial: https://scrappy-hour.com/2018/07/06/rubiks-cube-infinity-card-tutorial/

zeeuwsmeisje zei

Prachtige kaarten weer. Wat een werk stopt je erin, maar dan heb je ook wel een plaatje van een kaart.
gr lisette

De Breimeisjes zei

Zo mooi gemaakt weer, allebei!
Die oneindige kaart is echt zo fascinerend :-)

ineke zei

wat een leuke kaarten weer !!
wil ook steeds stempelen.. maar je kan nog steeds de deur niet uit...
als het nog langer duurt ga ik maar online bestellen, een snijmesje, zwarte inkt, wit karton om op te stempelen en eens al mijn stempels opzoeken.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartjes weer , ik heb er ook eens een poging gedaan om een never ending kaart te maken maar het lukt niet dus waag ik me er maar niet meer aan maar ik vind het altijd wel mooi om te zien
groetjes ellen

casa crea d' emilia zei

Wat gave kaarten heb je weer gemaakt. Die oneindige kaart vind ik echt kunst hoe je dat voor elkaar krijgt. Echt super tof. en wat zal je cliënt blij zijn met zo'n mooi kaartje.
Fijne maandag.

Lieve groetjes,
Emily