donderdag 23 april 2020

Bloemen

Dank jullie wel allemaal voor het duimen en alle sterkte wensen! Het ziet er naar uit dat de operatie geslaagd is. Hopelijk komen er nog goede uitslagen en herstelt mijn vader zich voorspoedig.

Om mijn ouders beiden sterkte te wensen stuurde ik ze elk een kaartje.
Deze naar mijn vader in het ziekenhuis:


Deze naar mijn moeder:


Mijn ouders hebben in Italië vrienden die ze nu veel bijstaan, ik wilde ze bedanken voor hun hulp:


Ik maakte nog enkele kaartjes in deze stijl:






Ze zijn zo leuk om te maken!
Welke vinden jullie de mooiste?

19 opmerkingen:

zeeuwsmeisje zei

Wat een goed nieuws Angelique. Ik vind de kaarten aan je ouders het mooist. Dat komt ook waarschijnlijk door de kleuren die spreken me erg aan. Ook de laatste met de bloemen vind ik schitterend.
gr lisette

De Breimeisjes zei

Wat fijn dat het goed gegaan is met de operatie! Wat een zorgen en dan ben je zover weg...
Prachtige kaarten heb je gemaakt, ik ben sowieso fan van je mooie creaties!
Liefs,
Akkelien

Lindevrouwsweb zei

Prachtige kaarten heb je gemaakt en wat fijn dat het beter gaat met je vader, vooral in deze onzekere tijd. Heel veel sterkte!

Vera zei

Zo fijn dat je vader de operatie goed doorstaan heeft en nu tijd nemen om te herstellen.
Je maakte prachtige kaarten voor je ouders en hun vrienden. Dat zullen ze allemaal zeer gewaardeerd hebben.
Ook de andere zijn erg mooi, maar welke ik nou het mooiste vind??? Ik kan niet kiezen.

GerJanne zei

Wat een prachtige kaarten allemaal. Mooi stempelwerk. Fijn dat het met je vader beter gaat en lief dat je en voor je vader en voor je moeder en voor de Italiaanse vrienden een kaart maakte.
Ik vind die voor je vader het mooist en dan de laatste die je laat zien.
Zelf heb ik ook een stempelkaart gemaakt en vandaag gaat hij op de bus. Na maandag komt hij op mijn blog...

Franciens Haakwerk zei

Een bloemetje voor jou spreekt mij aan. Mooie zachte kleuren bij elkaar. Sterkte met alles in deze tijden met groet Francien

casa crea d' emilia zei

Wat een lieve kaarten voor je ouders. Die andere zijn ook super gaaf. Zijn dat stempels die je voor de bloemen hebt gebruikt? Echt heel mooi. Een feestje in de brievenbus. Hopelijk gaat het helemaal goed komen met je vader.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Doris knippenenplakken zei

Wat een mooie lieve vrolijke kleurrijke kaarten voor je ouders Angelique!
Groetjes Doris

Angélique zei

Ik heb 3 setjes silhouette bloemen, 2 van Marianne Design (CS1047 en CS1048) en 1 van Studio Light (blooming stamp kj03), en veel kleurtjes Memento inkt. Heel leuk om mee te spelen!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Fijn dat de operatie geslaagd is Angélique en inderdaad nu duimen voor een spoedig herstel. Ook fijn dat je ouders goede vrienden in Italië hebben die hen bijstaan. Dat verdient zeker ook een kaart. Je maakte een prachtige serie fleurige kaarten. Ik vind ze allemaal mooi maar de laatste vind ik supermooi ;)
Genieten dit. Fijn weekend vast.
Lieve groetjes Miranda

juffrouw Ooievaar zei

Wat fijn dat de operatie goed is verlopen en wat spannend zal het voor je ouders zijn, aan de ene kant is Italië dichtbij, maar nu lijkt het wel heel ver weg :( Fijn dat ze daar goede contacten hebben, dan voelen ze zich toch niet zo alleen. Voor jou ook niet makkelijk!! Heel veel sterkte en ik zal voor jullie duimen. Je kaarten zijn weer plaatjes, daar zullen ze blij mee zijn. Groetjes Anita

blauwruitje zei

Wat een leuke kaarten weer. De leukste euh... ik denk die met fleurop en de verjaardagskaart met groene achtergrond en bloemen.

Corrie zei

Wat een mooie fleurige en bloemrijke kaarten. Van zulke kaarten knap je vanzelf op.

Daphne zei

Fijn dat het goed lijkt te gaan met je vader!!
Kaarten zijn super mooi, allemaal.
Zó leuk, als je hier eenmaal mee bezig bent, je kan dan bijna niet meer stoppen hè!
De kaart voor je moeder vind ik (denk ik) de mooiste, ik vind de tekst heel mooi, die staat ook op een juiste plek en wat mooi is is dat kleine vlindertje precies boven de tekst.
Je kan zien dat er in deze kaart extra liefde zit.

Je vroeg op mijn blog naar de spotlight stempel....
Ik stempel die met Versamark, in 1 x, dus geen stempel hulp.
Daarna strooi ik er heel voorzichtig wat embossing poeder op, schud dat er weer af, dan een ander kleurtje, kaart beetje draaien, heen een weer bewegen en zo doe ik dat met verschillende kleurtjes...... Als het genoeg is een mooi qua kleur ga ik het met mijn heattool verwarmen en zo heb ik dan de mooie gekleurde "spotlight".
Ik begin met lichte kleur, daarna eventueel steeds donkerder.
Als het niet duidelijk is hoor ik het wel.

Crealice zei

Ik vind de laatste de allermooiste. Het bosje tulpen vind ik ook erg leuk.

Sofie zei

Heel mooi, vooral de 3 laatste hebben mijn voorkeur.
En nu een spoedig herstel voor je vader!
Groetjes Sofie

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie serie kaartjes heb je gemaakt vind ze allemaal mooi dus ik kan niet kiezen.
heel veel sterkte gewenst
groetjes ellen

Pauline zei

De eerste is wel echt de mooiste kaart! Maar ze zijn natuurlijk stuk voor stuk een feestje om te krijgen. Zo lief.
Ik hoop met je mee dat het met je vader en eigenlijk iedereen goed mag gaan!

ineke zei

fijn dat het de goede kant uit gaat met je vader.
en je stempelkaartjes zijn reuze leuk!!