maandag 6 juni 2022

Angled ink blending

 Op het Lift Challenge Blog presenteert Nicole een techniek met inkt waar ze iedereen mee uitdaagt. Bij mij is dat gelukt, ik maakte er een ronde verjaardagskaart mee, op de bloem paste ik de techniek toe.


Toevallig vond ik in een heeeeeel oud papierblokje designpapier dat er precies bij paste qua kleur, maar ook heel goed bij de jarige past (vind ik dan). De dauwdruppels maakte ik met Nuvo Crystal Drops, morning dew, die zijn net echt!

Leuk om eens wat anders uit te proberen, vaak is dat toch dankzij een challenge.

Vrijdag las ik dat ik de winnaar ben van de meichallenge op Carlin's Kaartenparadijs en zaterdag dat ik één  van de winnaars ben bij Cheerful Sketches! Wauw!



Jullie snappen vast wel dat ik liep te huppelen van trots, want beide winnende kaarten zijn gekozen. 

25 opmerkingen:

Henriët zei

Wat een vrolijke kaart! En wat goed hoe je de techniek toepaste op deze vorm. Je hebt het jezelf niet makkelijk gemaakt maar het effect is prachtig.
Groetjes van Henriët

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke kleurtjes leuk idee om het in rond te doen leuke combinatie met de takje en stempel
leuke uitdaging hè
groetjes ellen

Irene zei

Héél verrassend deze lift, mooie warme kleuren!
XxIrene

Daphne zei

Wauw, wat een leuk idee om deze techniek op een bloem uit te voeren.
Heel mooi geworden.
Kan je dan blij worden als je mooi bijpassend dp tegenkomt hè.
De 2de reactie is geplaatst hoor, staat op mijn blog! (Ik blijf het raar vinden)

Freubelmina zei

Ooo wat een prachtige creatie Angelique,ik vind de kleuren zeer aangenaam…knap gedaan met de bloemen xx

Martha zei

Wat een leuke techniek, Angelique
En zo mooi uitgewerkt op die bloemvorm!
Alles past zo mooi bij elkaar, prachig felicitatiekaartje!
Fijne dag liefs Martha

jackelien zei

Hoi
Wat een prachtige lift heb je gemaakt.
Hele mooie kleuren.
Groetjes Jackelien

karin zei

Wat een leuke uitwerking van deze techniek, prachtig kaartje.
Groetjes,
Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh maar dat is ook leuk zo in het rond, heel mooi zoals je de inkt hebt laten vervagen Angélique. Ik vind het een mooie warme kaart.
Gefeliciteerd met je toppers, erg leuk!
Lieve groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Wat mooi bedacht deze ronde blending Angelique! Het is een gave bloem geworden zo...was leuk om te doen hè! Ik snap dat je liep te huppelen en je gekozen kaartjes zijn helemaal een kers op de taart, geniet er maar lekker van!
xx Gerie

carla zei

Een prachtig idee van deze leuke techniek.
Je kaart is schitterend gemaakt.
2 x gefeliciteerd met je winnende kaartjes.
Groetjes,
Carla

De Breimeisjes zei

Hele mooie kaart! En gefeliciteerd met die twee andere kaarten die in de prijzen zijn gevallen!

Marjan zei

Wat een originele lift, totaal anders dan het origineel, leuk! Mooi die bloem in het hart, past helemaal! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, Angelique!

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een ontzettend gave kaart. Heel erg mooi gedaan. Gefeliciteerd met het winnen van de challenges, helemaal verdiend, want je maakt prachtige kaarten.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

GerJanne zei

Hoi Angelique, jij hebt wel een heel originele lift gemaakt. Erg leuk en wat grappig dat je dan weer papier vindt dat er zo goed bij past!
Gefeliciteerd met je winnende kaartjes. Extra leuk als het geen random is, he?

Doris knippenenplakken zei

Wauw ....gaaf gedaan! Mooie kleuren, prachtig geheel.
gefeliciteerd met je winnende kaartjes!
Groetjes Doris

Elizabeth zei

Ja, soms moet je uitgedaagd worden ... Ik herken dat, zelf verval ik anders vaak in hetzelfde. Wat is dit weer een mooie kaart geworden!

Trudy zei

Wow wat super origineel en prachtig gemaakt! Gefeliciteerd met je twee andere kaartjes!
Groetjes Trudy

juffrouw Ooievaar zei

Gefeliciteerd en nog wel 2 prijzen, tja, je kaarten zijn dan ook altijd erg mooi :)
Groetjes Anita

Mariann Jakobsen zei

Fantastic card! Very beautiful!
Hugs, Mariann

Catherine zei

Ja en ik was de gelukkige die deze mooie kaart voor mijn verjaardag kreeg. Dank je heel hartelijk Angélique. Groetjes, Catherine.

Sarah zei

Heel tof om het in het rond te doen! Wat past alles goed bij elkaar. X

Sarah zei

Oja, proficiat met je winnende kaartjes. 👏

Nicole Parmentier zei

Wat een leuk en originele uitwerking van de lift Angelique! En wat heb je dat netjes gedaan. Leuk te lezen dat deze techniek je geïnspireerd heeft tot dit kunstwerkje. Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge.

Cornelie zei

Tof gedaan! En ook zo mooi gemaakt! Het lijkt wel een caleidoscoop! Mooi stempelwerk en je blending is ook goed gelukt. Heel tof geworden. Super bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!