dinsdag 21 juni 2022

Vissen

 Voor vaderdag maakte ik voor mijn vader een kaart met sportvissen, een hobby van hem die hij al beoefent zo lang ik mij kan herinneren..
Ik had op internet een leuk plaatje van een visser gevonden, die heb ik met potlood ingekleurd. De achtergrond van het plaatje gaf ik kleur met groene metallic waterverf, maar dat is niet echt te zien op de foto.



Ik gebruikte de ronde lay-outmal van Marianne Design, visjes van hetzelfde merk en papier van Craft Sensations. De tekst is weer van MD. Nog wat sequins maken het geheel af. Deze kaart link ik bij de challenge van Carlin's Kaartenparadijs, daar is de uitdaging vakjes + 1 vakje met tekst.
Ik stempelde "Tijd voor een feestje" omdat we gisteren een familie-etentje hadden. Niet persé ter ere van vaderdag, maar het was wel een prima gelegenheid. Het was heel gezellig zo samen, fijn dat het mogelijk was.

14 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de ronde layout, wat een leuke stempel heb je gebruikt, ook ik heb herinneringen aan het vissen mijn ouders deden dat samen na mijn vaders pensioen, later zelf ook nog met mijn oma erbij dan stonden ze heel vroeg op en gingen vissen
groetjes ellen

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt, zo mooi passend voor vaderdag. Echt heel leuk gedaan. De ronde mal vind ik zo tof, heel mooi.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

karin zei

Een mooi kaartje voor vaderdag. Leuk kleurplaatje erop.
Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Groetjes,
Karin

carla zei

Een hele mooie kaart voor vaderdag en zo leuk rekening houdend met zijn hobby.
De mooie vakjesmal van MD heb je prachtig ingevuld.
Supermooi gedaan.
Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke toepasselijke kaart heb je voor je vader gemaakt Angélique. Leuk die visser en mooie "water/natuur-kleuren" heb je gecombineerd.
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

Prachtige kaart voor je vader, Angelique
wat fijn dat je gezellig met elkaar hebt kunnen genieten!
Fijne dag liefs Martha

Diny zei

Wat een leuke vaderdagkaart heb je gemaakt!
Groetjes Diny

Trijntje zei

Leuke ronde kaart met de leuke visser.. gez3llig dat jullie met elkaaar uit eten gingen. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Heel leuke kaart voor je vader! En die kleine visjes zijn schattig! Heerlijk dat we weer 'normaal' kunnen doen.
Genieten zolang het kan!

De Breimeisjes zei

Wat een leuke kaart! Ik denk ook direct aan mijn vader. Die houdt niet van sportvissen, lust zelfs geen vis, maar 't is wel z'n sterrenbeeld :-)

Freubelmina zei

Wat een superleuke kaart maakte je Angelique, je hebt de vakjes mooi gevuld xx

Sarah zei

Heel tof kaartje voor je papa. X

Elizabeth zei

Wat een leuke kaart zeg... Daar wordt een vader toch blij van!
Ik vind de vakverdeling zò gaaf bij deze kaart, en alles past perfect bij elkaar...

Doris knippenenplakken zei

Super leuke kaart voor je vader.
Groetjes Doris