maandag 27 juni 2022

Boeketje zomerbloemen

 Ik stuurde een cliënt van mij voor haar verjaardag een boeketje bloemen op een kaart.
Omdat de mevrouw 21 juni jarig was maakte ik er een zomers boeket van.

Het boeket is een stempel van Craft Sensations, te koop bij de Action. Het randje er omheen heb ik met een zwarte fineliner expres wat slordig getrokken zodat het niet te strak werd. De tekststempel is van Jenine's Art.

Van een strookje dat over was, een stempeltje dat nog bij de set waar het boeket in zat hoort en een tekststempel, versierde ik ook de binnenkant een beetje.


Deze kaart link ik bij Knutsels en Kadootjes voor de challenge "zomerbloemen"

17 opmerkingen:

Elizabeth zei

Spetterend zomers! En iets aan de binnenkant vind ik altijd leuk...

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het fleurige boeket het rommelige randje langs de kaart is juist leuk zo geeft het net iets extra's
leuk het stempeltje aan de binnenkant
groetjes ellen

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een ontzettend leuke kaart weer. Die stempel is zooo leuk, die heb ik ook nog. Haha. Je cliënt was vast erg blij met de kaart.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Trijntje zei

Wat een mooi boeket heb je op de kaart gezet. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie fleurige felicitatie-kaart met dat vrolijke boeket Angélique. Leuk gedaan dat randje.
Lieve groetjes Miranda

De Breimeisjes zei

Mooi zomerboeket! Dat is ook een mooie verjaardagsdatum trouwens.

Martha zei

Prachtige felicitatiekaart, Angelique
Heel mooi dit zomerse boeket!
Fijne dag liefs Martha

carla zei

Een hele mooie bloemenruiker staat er op je kaart en het doodle lijntje zorgt voor een leuke speelse afwerking.
Mooi gedaan.
Groetjes,
Carla

Diny zei

Wat een leuke kaart met het mooie boeket!
Groetjes Diny

Trudy zei

Super fleurige zomerse kaart met een mooi boeketje bloemen!
Groetjes Trudy

Henriët zei

Mooie kaart met een prachtige bos bloemen er op. Leuk dat je ook aan de binnenkant hebt gedacht.
Groetjes van Henriët

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat lief dat je een kaartje naar je client stuurt..Erg mooi die bloemen. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

Freubelmina zei

Hier werd de mw natuurlijk meteen erg blij van…zo’n mooi zomers boeket en een leuke binnenkant…mooi kaart Angelique xx

Doris knippenenplakken zei

Schitterende zomerse kaart!
Groetjes Doris

GerJanne zei

Wat een mooi zomerboeket heb je gemaakt! Dat zal de jarige ook vinden. Dank je wel voor het meedoen bij K&K

Daphne zei

Met deze boeket stempel maak je in een handomdraai een leuke kaart.
Ik zie nu dat je het uitgeknipt hebt, poeh, dat is het meeste werk geweest lijkt mij.
Mevrouw was vast heel blij met het bosje bloemen.

Monique zei

Het boeket vind ik heel mooi maar je zelfgemaakte border is ook een toppertje!
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique