Ook nu de mussen van het dak vallen heb ik een kerstkaart om te laten zien. Wel vorige week gemaakt (gelukkig), maar dat mag de pret niet drukken.
Ik heb weer een plaatje van Fairybells als uitgangspunt gebruikt, ik vind ze zo mooi!
Het papier is van decotime, het frame van Ali, de tekst van Marianne Design en de plaatjes zijn gratis downloads van Susan van Poppel.
Ik link mijn kaart bij 52 Weeks to Christmas.

4 opmerkingen:
Hey Angélique,
Ohhhhhh. Wat een plaatje is dit zeg. Echt zo mooi. De kleuren. Het papier, het plaatje. Het is echt perfect samen. Heel mooi gedaan.
Fijne dag.
Lieve groetjes,
Emily
Wat een mooi plaatje en wat een prachtige kaart heb je ermee gemaakt. Mooi die kleuren!
groetjes van Ank
Love love love it!
XxIrene
Het is een hele mooie lieve kaart met dit plaatje geworden. Alles erg mooi gecombineerd. Groeten Trijntje
Een reactie posten