donderdag 25 juni 2026

Roze/paarse Kerst

 Ook nu de mussen van het dak vallen heb ik een kerstkaart om te laten zien. Wel vorige week gemaakt (gelukkig), maar dat mag de pret niet drukken.

Ik heb weer een plaatje van Fairybells als uitgangspunt gebruikt, ik vind ze zo mooi!

Het papier is van decotime, het frame van Ali, de tekst van Marianne Design en de plaatjes zijn gratis downloads van Susan van Poppel.

Ik link mijn kaart bij 52 Weeks to Christmas.

28 opmerkingen:

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Ohhhhhh. Wat een plaatje is dit zeg. Echt zo mooi. De kleuren. Het papier, het plaatje. Het is echt perfect samen. Heel mooi gedaan.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Kaartenkraam zei

Wat een mooi plaatje en wat een prachtige kaart heb je ermee gemaakt. Mooi die kleuren!

groetjes van Ank

Irene zei

Love love love it!
XxIrene

Trijntje zei

Het is een hele mooie lieve kaart met dit plaatje geworden. Alles erg mooi gecombineerd. Groeten Trijntje

KarinsArtScrap zei

een mooi lief kaartje Angelique.........gr karin

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige plaatje en het bijpassende papier, leuke kleuren heb je gebruikt
groetjes Ellen

Martha zei

Pracht kerstkaart, Angelique
Zo mooi met die plaatjes ik ben ook dol op fairybells
Fijne dag, liefs Martha

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met leuk plaatje en heel mooie kleuren.
Mijn kaart was gelukkig ook al klaar!
Groetjes, Caroline

Eri zei

Een prachtige kaart met dit lieve plaatje en mooie kleuren! Fijne dag!
Groetjes, Eri

Margreet zei

Superschattig plaatje en wat een mooi bijpassend DP heb je gevonden.

Kitty zei

Oooh, dat zijn echt hele mooie plaatjes zeg! Ik houd wel van kerstkaartjes in de niet-zo-traditionele kleuren, erg mooi!

marian zei

Wat een schattige kaart en ook heb je heel mooie zachte kleurtjes gebruikt,
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is een enige kerstkaart in mooie kleuren Angélique. Heel lief gedecoreerd ook.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Annemarie en Merit zei

Schitterende kaart wat een mooie warme tinten...
Gezellig dat je er ondanks de hitte toch bij bent vandaag.l

Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart Angelique.
Leuk plaatje.
Groetjes Elle-Jeanne

Elizabeth zei

Ja, dat is een prachtig plaatje en wat een dromerige romantische stijl.
Lekker koel om nu naar zo'n frisse kerstkaart te kijken! :)

cards-by-epie zei

Hey Angelique , prachtige gedecoreerde kerstkaart maakte je..
Hier vallen de steenmarters van het dak haha , heb ze nooit gezien
Groetjes Epie.....

Crea Astrid zei

Een mooie kaart met dit schattige plaatje. ik vind deze kleuren erg mooi voor de kerst.

Groetjes, Astrid

Anoniem zei

Ja ik ben ook fan van deze plaatjes hoor! Je hebt een leuk kaartje gemaakt met mooie kleuren die mooi passen bij het plaatje. Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

carla zei

Een leuke kerstkaart is dit geworden.
Mooi gemaakt.
Groetjes,
Carla

Henriët zei

Wat een mooie kaart met het schattige plaatje!
Groetjes van Henriët

Anita van Deur zei

Schitterende kerstkaart, zo mooi je dp en plaatje.

Ans Gilbert zei

Ook ik ben groot fan van de Fairybells plaatjes, deze is erg schattig, kwam ook al eens bij mij op een kaart. Je hebt er leuk papier bij gevonden. Het plaatje kwam inderdaad van Pinterest, maar je hebt het gevonden.
groetjes,
Ansx

Jantine zei

Heel mooie kaart, Angélique! Leuke afbeelding.
Fijn dat je weer meedoet, ook al vallen de mussen van het dak.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

GerJanne zei

Ah wat een lief plaatje! Het is een mooi kaartje geworden!

Marjolijn van Elsberg zei

Zo leuk hè, die sprookjesachtige plaatjes, ik kan er ook heerlijk bij wegdromen. Erg mooie kaart Anggélique

karin zei

Mooi kaartje, mooi dessinpapier die bij het plaatje past.
Ik heb gisteren even iets ingekleurd tot mijn handen weer eens teveel plakten.
Het is wachten op wat minder warm weer.
Groetjes,
Karin

De Breimeisjes zei

Ik heb net een kerstboek gelezen, haha, het werkt nog enigszins verkoelend. Ik vind je kaart prachtig!