Ook nu de mussen van het dak vallen heb ik een kerstkaart om te laten zien. Wel vorige week gemaakt (gelukkig), maar dat mag de pret niet drukken.
Ik heb weer een plaatje van Fairybells als uitgangspunt gebruikt, ik vind ze zo mooi!
Het papier is van decotime, het frame van Ali, de tekst van Marianne Design en de plaatjes zijn gratis downloads van Susan van Poppel.
Ik link mijn kaart bij 52 Weeks to Christmas.

28 opmerkingen:
Hey Angélique,
Ohhhhhh. Wat een plaatje is dit zeg. Echt zo mooi. De kleuren. Het papier, het plaatje. Het is echt perfect samen. Heel mooi gedaan.
Fijne dag.
Lieve groetjes,
Emily
Wat een mooi plaatje en wat een prachtige kaart heb je ermee gemaakt. Mooi die kleuren!
groetjes van Ank
Love love love it!
XxIrene
Het is een hele mooie lieve kaart met dit plaatje geworden. Alles erg mooi gecombineerd. Groeten Trijntje
een mooi lief kaartje Angelique.........gr karin
wat een mooi kaartje met het schattige plaatje en het bijpassende papier, leuke kleuren heb je gebruikt
groetjes Ellen
Pracht kerstkaart, Angelique
Zo mooi met die plaatjes ik ben ook dol op fairybells
Fijne dag, liefs Martha
Een mooie kaart met leuk plaatje en heel mooie kleuren.
Mijn kaart was gelukkig ook al klaar!
Groetjes, Caroline
Een prachtige kaart met dit lieve plaatje en mooie kleuren! Fijne dag!
Groetjes, Eri
Superschattig plaatje en wat een mooi bijpassend DP heb je gevonden.
Oooh, dat zijn echt hele mooie plaatjes zeg! Ik houd wel van kerstkaartjes in de niet-zo-traditionele kleuren, erg mooi!
Wat een schattige kaart en ook heb je heel mooie zachte kleurtjes gebruikt,
Groetjes van Marian.
Het is een enige kerstkaart in mooie kleuren Angélique. Heel lief gedecoreerd ook.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Schitterende kaart wat een mooie warme tinten...
Gezellig dat je er ondanks de hitte toch bij bent vandaag.l
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.
Prachtige kerstkaart Angelique.
Leuk plaatje.
Groetjes Elle-Jeanne
Ja, dat is een prachtig plaatje en wat een dromerige romantische stijl.
Lekker koel om nu naar zo'n frisse kerstkaart te kijken! :)
Hey Angelique , prachtige gedecoreerde kerstkaart maakte je..
Hier vallen de steenmarters van het dak haha , heb ze nooit gezien
Groetjes Epie.....
Een mooie kaart met dit schattige plaatje. ik vind deze kleuren erg mooi voor de kerst.
Groetjes, Astrid
Ja ik ben ook fan van deze plaatjes hoor! Je hebt een leuk kaartje gemaakt met mooie kleuren die mooi passen bij het plaatje. Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke
Een leuke kerstkaart is dit geworden.
Mooi gemaakt.
Groetjes,
Carla
Wat een mooie kaart met het schattige plaatje!
Groetjes van Henriët
Schitterende kerstkaart, zo mooi je dp en plaatje.
Ook ik ben groot fan van de Fairybells plaatjes, deze is erg schattig, kwam ook al eens bij mij op een kaart. Je hebt er leuk papier bij gevonden. Het plaatje kwam inderdaad van Pinterest, maar je hebt het gevonden.
groetjes,
Ansx
Heel mooie kaart, Angélique! Leuke afbeelding.
Fijn dat je weer meedoet, ook al vallen de mussen van het dak.
Groetjes
Jantine DT 52WTC
Ah wat een lief plaatje! Het is een mooi kaartje geworden!
Zo leuk hè, die sprookjesachtige plaatjes, ik kan er ook heerlijk bij wegdromen. Erg mooie kaart Anggélique
Mooi kaartje, mooi dessinpapier die bij het plaatje past.
Ik heb gisteren even iets ingekleurd tot mijn handen weer eens teveel plakten.
Het is wachten op wat minder warm weer.
Groetjes,
Karin
Ik heb net een kerstboek gelezen, haha, het werkt nog enigszins verkoelend. Ik vind je kaart prachtig!
Een reactie posten