woensdag 5 oktober 2011

Hèhè....af!

Het heeft lang geduurd, maar het cadeautje voor de vriendin van mijn zoon is eindelijk af!



Ze krijgt hem voor haar verjaardag (26 oktober wordt ze 18(!) ), omdat ze altijd alle amigurumi's oppakt en vervolgens vraagt:"ahhhh, mag ik deze?" Nou, nee dus. Behalve deze dan, speciaal voor haar gemaakt. Het patroon is van Billiezz, maar wel een beetje veranderd.

Ik ben van de week nog vergeten de kaart die ik van Betsy kreeg te showen hier, had wel de foto gemaakt.
Alsnog dus: 
 Mooi hè!

Als laatste een nieuwtje waarvan niet iedereen mijn blijdschap zal begrijpen: ik heb een nieuwe winterjas! EINDELIJK!!!!! Een mooie donker-paarse, liep ik zo maar tegen aan.

Fijne dag iedereen!

20 opmerkingen:

Jacqueline zei

Wat een mooie aap is dat geworden! Alles eraan is mooi, het neusje, de grappige lipjes en dan die handjes en wat kijkt hij eigenwijs! (Ik vind donkerbruin (en zwart) trouwens altijd moeilijk haken, zeker 's avonds). En fijn, dat je blij bent met je nieuwe jas!! Moeilijk hoor, een nieuwe jas zoeken én.. jij loopt er zomaar tegenaan.. inderdaad onbegrijpelijk!

Gonny zei

Superschattig aapje.
En gefeliciteerd met je nieuwe jas.
Fijn als je er zo tegenaan loopt.
Dat zoeken is ook maar niks.

Hallo Peetje zei

Het is eht een heel schattig aapje geworden en hij hangt daar zo leuk in de boom. Het is net Donkey Kong. Nou maar hopen dat ze niet stiekem op je blog kijkt ;-)
Die kaart is ook leuk. Lief van Dian.
En die jas.. Ja, die willen we natuurlijk wel zien he. :-)))))))

Ik moet trouwens ook nog een nieuwe winterjas.
die ik nu heb gaat het 4e jaar alweer in.

Linda zei

Wat is ie leuk geworden ,hij komt helemaal tot zijn recht in die struik! En dat van die jas begrijp ik helemaal,ik ben totaal geen shopper en voor je eindelijk een jas vind die het is!!Dus van harte met je aankoop!Paars is super nu ik dit schrijf krijg ik alweer twijfels over mijn nieuwe jas, ggrrr,ik vind kleding kopen zo'n crime!!

Zazoem zei

Wat een leuke aap! Bedankt voor je tag zal van t weekend even tijd vrij maken voor een post. Groetjes Simone

Liek zei

Dat apie zit lekker in die vlinderstruik! Mijn vlinderstruik heb ik net gesnoeid, dus daar kunnen geen ami's meer in nestelen.
Gefeliciteerd met je nieuwe jas! Bij mij verschilt het per jaar: de ene keer kan ik geen leuke jas vinden die ook nog lekker zit, en nu zijn er zoveel leuke jassen te koop, maar heb ik er geen nodig, haha!
Tot later,
Angélique

sweetest design zei

wat een super leuk kado!

gerrie zei

Wat is de aap leuk geworden, de foto's die je ervan hebt gemaakt, zijn ook suuuppper!!!
De vriendin van je zoon, zal het aapje zeker waarderen.

Jacomijn zei

Hij is gaaf geworden !!!!!!! Die neus en die lippen !!!
Heb je dat dus ook? Loop je ernaar te zoeken, vind je niets, maar als je niet zoekt, loop je er zo tegenaan. Kan me je blijdschap helemaal voorstellen en meevoelen !!! Veel plezier ermee !

by Ieke zei

Wat een superleuke aap! Daar zal je toekomstige schoondochter vast wel blij mee zijn!

En ik ben heel benieuwd naar je winterjas Angelique! Dus, showen maar!

mums zei

Wat is 'ie ontzettend leuk geworden!
Hier zal ze blij mee zijn!
Wat is je volgende project?

Andina zei

Oh wat een snoepie, ze vindt 'm vast erg leuk!

Enne....je volgende project...een mooie sjaal voor bij je nieuwe winterjas? ;-)

Groetjes,
Andina

Angélique zei

Dank jullie wel!
Haha Andina, idd! Nou ja, eerst van die leuke polswarmers denk ik. Ik ben nu even een hoesje aan het maken om de star stich te leren, erg leuk! Maar die sjaal weet ik nog niet zeker, want dat is weer zo'n groot saai stuk en ik ben ook al met een deken bezig.
Die jas (niets bijzonders) krijgen jullie waarschijnlijk dan te zien bij de eventuele sjaal en anders vast wel op de bloggerdag van Elizabeth (Busy Bessy). Ik heb jullie pas nog mijn benen laten zien; da's wel weer even genoeg toch?

Elizabeth zei

Nou, zo'n aap is beslist veel werk, moet je maar eens kijken hoeveel steekjes daar in zitten. En dan het in elkaar zetten nog! Ze zal vast heel blij wezen met je cadeau!
Ik zag dat je ook voor Betsy een hele mooie kaart had gemaakt, zo leuk...
Eh....ik wilde net vragen of je die jas niet even op de foto kan nemen voor ons "nieuwsgierige meiden", maar ik lees nu net jouw berichtje hiervoor, en begrijp dat we echt nog even ons geduld moeten bewaren....

Groetjes, Elizabeth

Pauline zei

Wat een geweldige aap!!
Echt heel erg leuk!
Ik probeer volger bij je te worden..maar helaas lukt het niet,er staat alleen maar Volgers en meer komt er niet.
Groetjes Pauline

Lindevrouwsweb zei

Ja die aap is echt leuk, leuker dan het oorspronkelijke voorbeeld! Hij heeft een hele guitige kop en je hebt hem heel leuk gefotografeerd! Wie wil niet zo'n aap! Daar zal de vriendin van je zoon zeker blij mee zijn!

Marjo zei

Wat een geweldige mooie aap is het geworden, ik vind hem zooooo mooi en lief ....

Marjo

Anne-Marie zei

Hoi Angélique, wat is die aap leuk geworden! De vriendin van je zoon zal er zeker blij mee zijn. Heel erg bedankt voor je lieve reactie op mijn blog van vandaag. (Ik probeer nu maar via google chrome een reactie te plaatsen, IE wil niet op moment... Nog suggesties voor de oplossing?) Fijn weekend! Groetjes, Anne-Marie

Mijntje zei

wow wat een leuke aap, daar wordt je nou echt vrolijk van!

Happy in red zei

Oh, hij is zó gaaf geworden. Knap zeg!
Esther.