zondag 2 oktober 2011

Ongelofelijk: 1 oktober 2011

Wat worden we toch enorm verwend met het weer.
Gisteren zijn we gaan wandelen in de duinen bij Bergen, om uit te komen op het strand. Wat een mensen massa! En dat op 1 oktober! Even een paar foto's:


 De schapen zochten zelfs de schaduw op.

 Mensenmassa op het strand op 1 oktober

 Het zeewater had nog een aangename temperatuur

 Het grote contrast met het afgeladen strand

En nu heerlijk fietsen door de dorpjes hier in West-Friesland.
Fijne zondag allemaal!

8 opmerkingen:

Marjo zei

Mooie fotoos en een prachtig contrast...wat ligt het dicht bij elkaar hè?....de prachtige nazomer en de herfst ....tis nog genieten nu...

Marjo

Linda zei

Bergen, jij woont vast niet ver bij mij vandaan? Wat was het weer een heerlijk weekend en wat leuk die schaapjes,leve de nazomer!!

Angélique zei

Heerlijk was het! Ook vandaag weer, heerlijk gefietst.
Linda, als jij dat zo stelt, zal dat wel; ik weet niet waar jij woont ;-) Maar ik woon in Hoorn.

Gonny zei

O, wat ziet dat er zalig uit.
Wat jammer dat wij zover van het strand wonen.

Groetjes, Gonny

by Ieke zei

Wat heb jij heerlijk genoten van het laatste beetje mooie zomerweer! Ik zat achter glas in het zwembad, maar dankzij jouw foto's ben ik weer helemaal bij ;)

Jacqueline zei

't Is net nog zomer hé, al liegt de datum er niet om!

Linda zei

Ik woon in Heerhugowaard dus inderdaad niet ver bij jou vandaan.Leuke plaats Hoorn we komen nog wel eens in Het Park t'is tenslotte maar 20 min.bij ons vandaan.Misschien kunnen we samen naar de Bloggerdag ;-)

Hallo Peetje zei

Dat ziet er heerlijk uit. volop genieten van het nazomerse weer. zeldzaam gewoon
veel blije gezichten en vrolijke mensen. \Heerlijk en de foto's geven het goed weer.
En die schapen met hun blauwe vlekken.
:-) leuk dat je ons laat meegenieten