zondag 30 oktober 2011

Het houdt niet op!

Vandaag is mijn oudste zoon jarig, hij is 19 geworden.
Omdat ik zelf komende week jarig ben, vieren we het altijd samen en dus was het feest vandaag! Er was niet zo veel visite, maar wel erg gezellig met taart, hapjes en drankjes, de lasagna staat in de oven, dat is ook een stukje van het feest ;-)
Voor vandaag heb ik een ceintuur gestokhaakt, die losjes op de heupen moest vallen. De foto is niet optimaal, helaas:

We zijn ook verschrikkelijk verwend (alweer!), ik met het volgende: een badjas, een Happinez, 3 haaknaalden, oogjes, een punnikmolentje, een boekje gelukspoppetjes haken, een boek met haaksteken (stond echt bovenaan mijn lijstje en niet voor niets), een cadeaubon van de handwerkwinkel en een schattig gemaakt mapje met geld.
Ook de vriendin van mijn zoon heeft eindelijk haar aap en ze vond hem helemaal geweldig, ze sleepte hem overal mee naar toe haha.

De sjaal voor bij mijn jas is al ruim een week klaar en ik heb inmiddels een handschoen voor een groot deel af (best lastig zonder patroon, vooral omdat er nog één in spiegelbeeld gemaakt moet worden).
Zo, zijn jullie weer een beetje op de hoogte van het reilen en zeilen hier.

Groetjes! 


21 opmerkingen:

Liek zei

Gefeliciteerd! Vandaag met je zoon (poeh, 19 al!)en van de week (welke datum?)met je eigen verjaardag!
Leuke cadeaus heb je gekregen. Dat haakboekje met gelukspoppetjes heb ik op mijn sinterklaaslijstje staan hoor! Ben benieuwd.
Fijne dag nog,
Angélique

Andina zei

Gefeliciteerd voor jullie beiden! Wat een leuke dingen heb je gekregen. Dat boekje met gelukspoppetjes staat ook op mijn verlanglijstje en die punnikmolen lijkt me ook erg leuk. Leuk om jarig te zijn hè ! Fijne dag nog!

Anne-Marie zei

Gefeliciteerd met je zoon en alvast met je eigen verjaardag! Ik zie dat je weer lekker verwend bent met alle kado's. Geniet nog even verder... Fijne avond nog. Groetjes, Anne-Marie

Betsy zei

Gefeliciteerd met je zoon en ook alvast met je eigen verjaardag (is dat niet de 2e november??). Heerlijk, die verwennerij.Geniet er maar van. Leuk dat de vriendin van je zoon zo blij is met haar aap :)

fijne avond met zijn allen,

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Jacomijn zei

Leuke ceintuur, hoor !! Ooooh, en die haaknaalden die je hebt gekregen, zijn (als ik het goed zie) die, die je zo fijn kunt vasthouden !!! Alvast gefeliciteerd met je verjaardag !!

Linda zei

Gefeliciteerd met je zoon en alvast met jezelf,wat een leuke cadeaus heb je gekregen, het boekje heb ik ook,is erg leuk.En wat tof die riem mooi maar jij hebt er ook het figuurtje voor ;-)!!!

Gonny zei

Gefeliciteerd met je zoon en alvast met je eigen verjaardag.
Wat heb je leuke cadeautjes gekregen.
Geniet ervan.

Groetjes, Gonny

Elizabeth zei

Allebei gefeliciteerd, hoor! Het klinkt alsof jullie een super gezellige dag met elkaar gehad hebben. Wat kun je genieten van de warmte van het bij elkaar zijn. Leuk om je cadeaus te zien, wat een prachtige spullen heb je gekregen.
En je gehaakte ceintuur vind ik schitterend!

Groetjes, Elizabeth

Hallo Peetje zei

Gefeliciteerd en alvast gefeliciteerd natuurlijk, goed idee om het samen te vieren. en wat ben je vreselijk verwend. wat een leuke cadeaus. Die haaknaalden lijke me ook super, En leuk dat punnikmolentje gaaf. Elizabet heeft er ook al éen en ik..daar gaan we vast wat leuks van maken. Die riem vind ik fantastisch, wat een goed idee om dat zo te doen. Het is dat ik er geen figuur hoor heb, hihi bij mij zou zo'n riem dus op mijn buik blijven hangen.

Jacqueline zei

Leuk, even meegenieten van je cadeautjes! Alles even leuk..
Was toch voor jou de eerste keer stokhaken? Je ceintuur is mooi gelukt, hoor! Haha... die wou je dus voor zondag klaar hebben!
Wat een speciale haaknaalden, heb ik nog nooit gezien. Haakt vast nóg fijner!
Groetjes Jacqueline

by Ieke zei

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag, en nog gefeliciteerd met de verjaardag van je grote zoon!

Wat ben jij heerlijk verwend zeg! Die Clovers haken heerlijk, je gaat nu vast nog sneller!

by Ieke zei

OOh, vergeet ik helemaal te zeggen dat ik die riem echt super goed gevonden vind! Weer iets voor mijn to-do-list erbij

Pauline zei

Gefeliciteerd!
En wat een leuke cadeautjes allemaal, ook je zelfgemaakte riem is mooi geworden.

Angélique zei

Dank jullie wel!
Ja, die Clover haaknaalden zijn perfect. Ik had er al 2 kwam dus de nodigen te kort. Ik krijg de serie nog wel compleet hihi.

hooksandyarns zei

Happy Birthday to your son and to you Angelique. Great presents. Your belt looks lovely. :)

Angélique zei

Thanks!

Moos zei

Alsnog gefeliciteerd met je zoon en voor jou ook al vast Happy Birthday!!!!
Leuke ceintuur joh .... prachtig gemaakt!
Lekker verwend en genoten .... dat nemen ze je niet meer af!

Liefs Moos

Margreet zei

Nog van gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon en jij ook vast van harte gefeliciteerd met je verjaardag Angélique!
Wat een prachtige riem heb je gemaakt en wat ben je heerlijk verwend :-)

Angélique zei

Dank jullie wel! Vanaf vandaag mag ik mij officieel een 43-er noemen haha.

Marjo zei

Beter laat dan nooit ...maar alsnog van Harte Gefelisiflapsteerd met je 43e verjaardag (en ook nog met de verjaardag van je zoon)...zoals je merkt loop ik een beetje achter met het 'bijlezen' van alles ......

En wat een prachtige centuur ......!

Marjo

by Ieke zei

Satijnen roosje zit erop. Nu is alleen het fototoestel kapot. Grmpf. Krijg alleen maar zanderige foto's.