woensdag 14 maart 2012

Alweer iets gekregen!

Vandaag kreeg ik alweer iets moois met de post.
Ik had het weggever"tje" van voor mij-voor jou gewonnen. Jullie zullen vast begrijpen dat ik onderhand bijna niet meer met give-aways durf mee te doen. Maar wat was deze weer ontzettend leuk! Zo origineel bedacht!
De dames noemen het zelf een magazine, ik noem het meer een gebundeld pakket cadeautjes!
Er zitten gedichtjes, mooie papieren, lintjes, wolletjes, stofjes, patroontjes, labeltjes en zelfs zelf gemaakte knopen in, te veel om op te noemen! Echt helemaal geweldig leuk. Ik zal het niet helemaal voor mezelf houden en jullie een compilatie van de inhoud laten zien:
Ziet dat er niet fantastisch uit? En dan heb ik niet eens alles laten zien! Het is gewoon zonde om er iets uit te gebruiken.

Imke en Evelyn, enorm bedankt voor deze prachtige weggever!

14 opmerkingen:

lief handwerk zei

Het ziet er ontzettend leuk uit, wat ben je een bofkont! Groetjes, Ieke

Moos zei

Wat een verwennerij, wat geweldig meis!!!!

Echt schitterend en wat je zegt, zonde om te gebruiken :-)

hooksandyarns zei

Congrats. Very nice - great giveaway gift. :)

Jirska zei

Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat dat erg leuk is om te krijgen!

Gonny zei

Bofferd. Leuk hoor.

Groetjes, Gonny

Linda zei

Bofkont maar het is je gegund en ik vond het ook zo'n leuk idee, geniet er maar lekker van en helaas geen zon meis!

Wieke van Keulen zei

Wat bof jij, Angelique. Enig. En leuk dat je het deelt. Groet, Wieke

Jacomijn zei

Jij boft maar weer !!! Geniet er maar lekker van !!! :o)!!!!!

Michelle zei

Super zeg, kan me voorstellen dat het genieten was toen je dit voor het eerste zag! Enjoy ^^

iene zei

blij dat je er blij mee bent... ☺
en lekker scheuren en knippen en plakken hoor, daar hebben we het voor gemaakt!
groetjes
Evelyn

Betsy zei

Wow, wat mooi allemaal. Ik ben heel benieuwd wat je ermee gaat doen. Alleen het bekijken is al leuk!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Frederika zei

Wat een geluksvogel zeg. Tuurlijk gewoon mee blijven hoor. ieder krijgt wat m toekomt zeggen ze toch? Nee maar je verdient het gewoon
Groetjes Frederika

Jacqueline zei

Haha.. was zeker wel genieten bij het uitpakken!!
Super leuk allemaal.

Unknown zei

Wat ontzettend leuk, je zult het wel verdiend hebben hoor ;-) Veel plezier ermee!
liefs, Nancy