donderdag 8 maart 2012

De post

Ik ben weer eens een echte bofkont!
Gisteren én vandaag kreeg ik heel leuke post. Eerst de post van gisteren, toen kreeg ik zomaar een heel lief kaartje van Jacqueline (ook van dit blog, beiden blogs zijn zeer de moeite van het bezoeken waard!!!)!
het kaartje nog dicht...

het kaartje open!
Een heel mooi creatief kaartje (in de o zo mooie paarse kleur ;-)) met leuke verwijzingen naar mijn hobby's zoals een stukje gehaakte wol, de puzzelstukjes en de bloemetjes, zo lief! Op de blog van haar dochter vind je de werkbeschrijving, ook een heel erg leuk blog; zo ontzettend creatief is die meid! (Haar zusjes zijn overigens ook al heel leuk aan het knutselen en bakken). Het is duidelijk dat het daar echt in de genen zit!
Dank je wel Jacqueline, ik vind het zo'n leuke verrassing!

Dan de post van vandaag: het boek "Amigurumi & More" van Tessa van Riet, dat ik gewonnen had met de wedstrijd (nogmaals iedereen bedankt voor het stemmen!):

Mét een persoonlijke noot van Tessa herself!:


Ik voel mij weer werelds verwend :-))!!!

15 opmerkingen:

Linda zei

o, dat is volgens mij een heel leuk boekje, nogmaals gefeliciteerd!

Mijntje zei

wat een leuke post allemaal * beetje jaloers* Gefeliciteerd met je mooie boek!

Pauline zei

Leukkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!

Small Things zei

Beautiful card!
Congratulations on the book! You did it!
Happy Women's Day!
Kisses!

Moos zei

Niks lekkerders dan je werelds verwend voelen meis! Helemaal heerlijk toch!!!!

En terecht een waanzinnig mooie kaart en een heel leuk haakboek!

Gonny zei

Zo bofferd.
Leuk hoor.
De kaart ziet er wel heel mooi uit.
Knap werk.

Groetjes, Gonny

Jacomijn zei

Heerlijk toch !!!!!! :o)!!!!!!!

Jacqueline zei

Oh..oh.. je zet me veel te veel in het zonnetje! Was zomaar een aardigheidje voor mijn blogvriendin, weet je!
Maar is dus wel geslaagd, want ik wou je verrassen..
Leuk, dat je het boekje hebt gekregen! De meeste stemmen en nog een boekje ook!
Vriendelijke groetjes Jacqueline

Betsy zei

Wat een prachtige kaart! Ik had hem al bewonderd bij de dochter, maar in het paars is hij ook heel mooi :)
En dat boek: dat heb je heel eerlijk verdiend, want jou creatie was gewoon de mooiste. Leuk met die persoonlijke noot erin.

Bedankt voor je lieve reactie op mijn blogje van vandaag ;)

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Elizabeth zei

Wow..., wat een verwennerij op één dag! Dat kaartje is echt heel bijzonder, wat origineel...
En nu gaan we vast nog meer amigurumi's van jouw hand zien...
Geniet ervan, fijn weekend alvast!

Jewel zei

... het leven kan toch mooi zijn he :-))))) geniet er maar van, trouwens, heel leuk boekje hoor, heb ik ook thuis... groetjes, Jewel

TIO zei

Inderdaad een leuke kaart en wat leuk dat je dat boekje hebt gewonnen!

Tineke zei

wat een originele kaart heb je gekregen, heel leuk.
Ik ben benieuwd welke patroontje je als eerste uit het boekje gaat maken.

Unknown zei

Wat leuk zeg!! En gefeliciteerd met je boekje! Veel plezier ermee, maar dat zal wel lukken!

Lindevrouwsweb zei

Wat ben je verwent! En wat een leuke kaart! Gefeliciteerd met het winnen van het haakboekje! Heel veel plezier ermee!